TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קומפיוג'ן ממשיכה להרחיב את פורטפוליו הקניין הרוחני שלה עם פטנט חדש באירופה עבור נוגדנים כנגד PVRIG


קומפיוגן
הפטנט צפוי לפוג באירופה לא לפני פברואר 2036
קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה מובילה בגילוי חישובי ופיתוח של תרופות ראשונות מסוגן לאימונותרפיה של סרטן, הודיעה היום שמשרד הפטנטים האירופאי (EPO) אישר הענקת פטנט חדש בגין שימוש בכל נוגדן כנגד PVRIG לטיפול בסרטן.

הפטנט אירופאי שאושר (מספר 3258951EP), ושכותרתו "נוגדנים כנגד PVRIG והשימוש בהם", מתייחס לכל נוגדן כנגד PVRIG שמפעיל תאי T ו/או תאי NK המשמש לטיפול בסרטן. הפטנט מתייחס גם לכל נוגדן שהוא כנגד PVRIG שיש לו רצפים מזהי אנטיגן זהים לאלו שלCOM701 המשמש לטיפול בסרטן. בנוסף, הפטנט מכסה נוגדנים אלו כנגדPVRIG לשימוש בשילוב עם נוגדנים אחרים שמגבירים את הפעילות של המערכת החיסון, או עם טיפול מבוסס ציטוקינים, או עם תרופות אחרות שמשפיעות על פעילות מערכת החיסון, לצורך טיפול בסרטן.

הפטנט צפוי לפוג באירופה לא לפני פברואר 2036.

אודות COM701 ו-PVRIG
COM701 הוא נוגדן מואנש שנקשר בחוזקה ל-PVRIG, חלבון בקרה חדש של מערכת החיסון שהתגלה על ידי קומפיוג'ן. COM701 חוסם את האינטראקציה של PVRIG עם הליגנד שלו, PVRL2. חסימת אינטראקציה זו מובילה להפעלה חזקה של תאי T, כמצופה ממנגנון הפעולה הרצוי של הפעלת תאי T בסביבת הגידול, הגורמת לייצור תגובה חיסונית אנטי-סרטנית. בנוסף, שילוב של COM701 עם נוגדנים כנגד PD-1 מראה פעילות סינרגית בהפעלת תאי T ועיכוב הצמיחה של גידולים סרטניים במודלים של מכרסמים. פעילות סינרגית זו מעידה על הצטלבות מסלולי העיכוב של PVRIG ושל PD-1 ועל הפוטנציאל של שילובים אלו לחזק את התגובה החיסונית האנטי-סרטנית.

PVRIG ו-TIGIT מהווים מסלולים מקבילים לעיכוב מערכת החיסון שמאזנים את הפעילות של DNAM, חלבון שמפעיל את מערכת החיסון ונמצא על גבי תאי T ותאי NK. נתונים פרה-קליניים של COM701 מעידים ש-PVRIG עשוי להיות מסלול דומיננטי בעיכוב מערכת החיסון באוכלוסיות חולים שונות עם גידולים שמבטאים רמות גבוהות של PVRL2, הליגנד של PVRIG, ביחס לרמת הביטוי של PVR, הליגנד של TIGIT. זה כולל חולות עם סרטן שד, רירית הרחם או השחלות. בנוסף, מחקרים מראים ש-PVRIG, TIGIT והליגדנים שלהם מתבטאים במגוון רחב של סוגי גידולים, כמו אלו שהוזכרו לעיל, כמו גם ריאות, כליות וסרטני ראש וצוואר. בגידולים אלו ייתכן שיהיה צורך בחסימה משולבת של TIGIT ו-PVRIG כדי לעורר תגובה חיסונית אנטי-סרטנית מספקת, עם או ללא חסימה גם של מסלול PD-1.

COM701 נמצא בניסוי קליני שלב 1 בחולים עם גידולים מוצקים מתקדמים, כדי להעריך את השפעתו כמונותרפיה וגם בשילוב עם מעכבי PD-1.

אודות קומפיוג'ן
קומפיוג'ן היא חברה לגילוי ולפיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן. החברה משתמשת בפלטפורמות החישוביות שלה, בעלות אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות. המוצר המוביל של החברה הוא COM701, נוגדן ראשון מסוגו כנגד PVRIG, לטיפול בגידולים מוצקים. בנוסף, COM902, נוגדן כנגד TIGIT, צפוי להתחיל ניסויים קליניים בתחילת 2020. צנרת התרופות של החברה כוללת גם תוכניות אימונו-אונקולוגיות מוקדמות יותר, בעיקר כנגד מטרות מילואידיות. המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על בניית שיתופי פעולה להמשך מחקר, פיתוח ומסחור של מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם בחולון ולה משרדים בקליפורניה, ארה"ב. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il