TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

הסמכה ראשונה מסוגה לחברה ישראלית


אופיר אבקסיס_ צילום אסף רונן
TeraSky השלימה הסמכת VMware Cloud on AWS VMware Master Services

חברת TeraSky הודיעה היום על קבלת הסמכת VMware Cloud on AWS VMware Master Services אשר מצטרפת לשלוש הסמכות נוספות של VMware אשר הוענקו ל- TeraSky. הסמכות אלו מוכיחות את מחויבותה של TeraSky לסייע לארגונים להאיץ את המעבר לעולם הדיגיטלי, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות של VMware.
"אנו גאים להיות החברה הישראלית הראשונה והיחידה עד כה, ואחת מכמה חברות בודדות בעולם, שזכתה בהסמכה מקצועית זו. אנו רואים ב- VMware שותף אסטרטגי, המאפשר לנו לספק ללקוחותינו את הרמה הגבוהה ביותר של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בשוק", אמר אופיר אבקסיס, מנכ"ל TeraSky. "נמשיך לתמוך בלקוחותינו ולהובילם לביצוע מעבר חלק וקל ככל הניתן לעולם הדיגיטלי, ונמשיך להשקיע משאבים רבים על מנת להישאר בחזית הטכנולוגיה עם הפתרונות העדכניים ביותר".


"VMware שמחה להכיר ב-TeraSky כבעלת הסמכתVMware Cloud on AWS VMware Master Services. הישג זה מדגים את ההתמחות של TeraSky בטכנולוגיות המתקדמות של VMware ואת יכולתה לספק ללקוחות שירות משודרג", אמרה ג'ני פלינדרס, סגנית נשיא ומנהלת הערוצים העולמית בחברת VMware. "


הסמכות VMware Master Services נועדו לסייע לשותפי החברה להציע ללקוחות פתרונות ממוקדים בצרכים שלהם, בשילוב עם מיומנות ומומחיות טכנית ייחודית בחמישה תחומים: ניהול ואוטומציה בענן, וירטואליזציה של מרכז נתונים, סביבת עבודה דיגיטלית, וירטואליזציה של הרשת, VMware Cloud on AWS פתרונות לסביבות ענן היברידיות מתקדמות.


אודות TeraSky
TeraSky הינה חברה גלובלית המסייעת לעסקים לחדש ולייעל את סביבת המחשוב שלהם. החברה הינה ספקית פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, בעלת יכולות מוכחות בתכנון, פריסה ותמיכה בארכיטקטורות IT מסורתיות וכן בתחומי הענן השונים, לרבות הענן הפרטי, ההיברידי והציבורי.


מטה חברת TeraSky נמצא בפתח תקווה, עם סניפים בגרמניה ובליטא. לחברה שותפות אסטרטגית בהולנד עם חברת ITQ, ויחד הקימו את Sky-TQ לאספקת שירותים מנוהלים ושירותים מקצועיים ללקוחות VMware באירופה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il