TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פתרון ניתוח הוידיאו של Agent Vi אומץ על ידי חברת האבטחה האמריקאית Eyeforce


Agent Vi
הטכנולוגיה, שרצה כשירות ענן ב-AWS, מזהה פעילות עבריינית ומספקת התרעות בזמן אמת לגופי בטחון

חברת האבטחה Eyeforce מהעיר יוסטון טקסס אימצה והטמיעה פתרונות ניתוח וידיאו של חברת Agent Vi, שמאפשרים לה לספק שירותי ניטור מבוססי וידיאו לאתרים מרוחקים ברחבי ארה"ב. בין לקוחות החברה ניתן לציין עיריות, עסקים, חניונים, מרכזי קניות ועוד.


החברה חתרה לאמץ טכנולוגיה מתקדמת לניתוח צילומי וידיאו שתהיה מדויקת בזיהוי אך ידידותית לשימוש ולהדרכה של משתמשים. לאחר בחינת מספר מערכות החליטה Eyeforce לאמץ את פתרונות Agent Vi, שרצים בענן של אמזון ווב סרוויס AWS, ומאפשרים כיום לאלפי עסקים, ארגונים, ערים וגופי ממשלה להפיק ערך מקסימאלי ממצלמות הוידאו המוצבות באתרים שונים. זאת באמצעות ניתוח אוטומטי של וידאו לצורך התרעות על אירועים, האצת החיפוש במצבורי סרטי הוידאו המוקלטים והפקת נתונים סטטיסטיים מהם. הפתרונות הללו מבוססים על ארכיטקטורת תוכנה מוגנת בפטנט של Agent Vi, אלגוריתמים מתקדמים לראייה ממוחשבת ולמידת מכונה וכן על שנים של ניסיון בפיתוח תוכנה לניתוח וידיאו בהיקף רחב.


Eyforce הטמיעה במרכז הבקרה ביוסטון את מערכת innoVi לניטור מרכזי, שהוא פתרון SaaS של Agent Vi לזיהוי חדירות המוטמע במצלמות וידיאו באתרים מרוחקים המזרימות וידיאו חי למרכז הבקרה. בכל מצלמת וידאו הוגדרו חוקי זיהוי ספציפיים המותאמים לצורכי האבטחה של כל אתר. לדוגמה: אפליקציות לזיהוי פריצה למתחם שהוגדר כסטרילי, או אפליקציות לזיהוי בני אדם, כלי רכב, שוטטות לא מורשית ועוד. החוקים מיושמים בכל מקום על פי לוחות זמנים שהוגדרו מראש באופן שמוודא שההתרעות יופקו עבור פעילות חשודה בלבד ופעילות שגרתית לא תזוהה כחשודה.


האינטגרציה בין מערכת innoVi לבין מערכת Immix של SureView Systems מאפשרת קבלת התרעות בזמן אמת כולל תצוגת סרטוני הוידיאו הרלבנטיים לצורך אימות מידי. כן משולבת מערכת קול חד כיווני שמאפשרת למוקד הבקרה לשלוח הודעות קוליות לאתרים. במקרה הצורך, המוקדנים משגרים כוחות אבטחה לאתרים שבהם זוהו חדירות.


מנכ"ל Eyeforce דניאל פורסט ציין: "innoVi סייעה לנו באופן יוצא מן הכלל בכך שסיפקה למוקדנים שלנו מידע איכותי יותר לפענוח וכתולדה מכך הלקוחות שלנו זכו לאבטחה טובה יותר. סרטון הוידיאו שמציג את הפריצה באמצעות מערכת innoVi נשלח בזמן אמת למרכז הבקרה. הוא מספק לכוח האבטחה שנשלח לשטח מידע חזותי מאומת של האירוע שזוהה והוא מרכיב קריטי ביכולת להגיב באופן מהיר ויעיל".


איציק קטן,מנכ"ל Agent Vi: "בחרנו באמזון ווב סרוויס AWS לאור הזמינות הגבוהה של התשתיות, עוצמות העיבוד הגבוהות, גמישות השימוש והפריסה הרחבה בגיאוגרפיות רבות התומכת בפעילותינו הגלובלית. כן מציעה AWS עמידה ברגולציה בכל רחבי העולם שאף היא קריטית לפעילותינו הגלובלית. התשתיות של AWS מסייעות לנו כיום בניתוח מיליוני אובייקטים בווידיאו ברמות דיוק גבוהות ביותר שנדרשות כיום על ידי הלקוחות ובאופן יעיל יותר במדדים כלכליים".


Agent Vi מציעה פתרון ניתוח וידאו (Video Analytics) כשירות SaaS על בסיס שירותי הענן של אמזון ווב סרוויס (AWS). באמצעותו ניתן לאסוף, לנתח ולעבד וידאו מקבצים או ממצלמות בזמן אמת, באופן שמאפשר לזהות התרחשויות ולנקוט בצעדי תגובה מידיים. המערכת - innoVi - מסוגלת לעבד כל כמות של נתונים ממאות אלפי מקורות שונים, ברמת עמידות וזמינות גבוהה מאוד הודות לשירותי הענן של AWS ובהם: שירות S3 לאיסוף ואחזור נתונים בהיקף עצום וברמת אמינות גבוהה.של בנוסף לו שולבו שירות Kinesis Video Stream לאיסוף ואחזור וידאו עם השהיה מינימלית ושירות Kinesis לניתוח רצף נתונים בזמן אמת לזיהוי אנומליות ואירועים חריגים. כן נעשה שימוש בשירותי EC2/ECS/ElastiCache להרצת מערכת innoVi בארכיטקטורת מיקרו-שירותים עם יכולת גידול לינארית על פני מספר אזורים גיאוגרפיים לטובת שרידות, יתירות וזמינות גבוהה. כמו כן, שולבו בפתרון מגוון שירותי עזר לניטור המערכת ואיסוף מדדים אופרטיביים (CloudWatch, CloudTrail, Lambda Function ועוד).





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il