TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

עמוס מתן נפרד מאירונאוטיקס לאחר כשבע שנים


משה אלעזר קרדיט דוברות רפאל
מחליפו: אל"ם (מיל') משה אלעזר, סמנכ״ל בכיר וראש חטיבת יבשה וים ברפאל

מתן השלים לאחרונה זכייה במספר מכרזים גדולים ויוקרתיים בארץ ובעולם ואת המיזוג בין אירונאוטיקס לרפאל ואביחי סטולרו

מנכ״ל אירונאוטיקס, עמוס מתן, הודיע לאחרונה ליו״ר אירונאוטיקס ומנכ״ל רפאל, אלוף (מיל.) יואב הר-אבן, על כוונתו לפרוש מתפקידו, והוא יעשה זאת בשבועות הקרובים. את מתן יחליף בתפקיד אל"ם (מיל') משה אלעזר, המכהן כיום כסמנכ״ל בכיר וראש חטיבת יבשה וים ברפאל. מתן ימשיך להוביל את החברה בשבועות הקרובים ויקיים חפיפה מסודרת עם מחליפו.


מתן הצטרף לאירונאוטיקס בשנת 2013, וכיהן כמנכ״ל החברה במשך כשבע שנים, בתקופה מאתגרת של הבראת החברה, ייצובה והבאתה לחזית הטכנולוגיה מבין חברות התעשייה הביטחוניות, הכנתה להנפקה ומאוחר יותר הכנתה למיזוג עם רפאל ואביחי סטולרו והשלמת המיזוג בפועל באופן חלק ומוצלח ביותר.


בנוסף למיזוג החלק והמוצלח, השלים מתן לאחרונה מספר עסקאות גדולות עליהן עמל ביחד עם צוות החברה במשך התקופה אחרונה, וכן זכייה במספר מכרזי ענק בארץ ובעולם, אשר יקפיצו את אירונאוטיקס מדרגה ויצעידו אותה קדימה בשנים הקרובות.


עמוס מתן השתחרר משירות הקבע בצה״ל בדרגת אל״מ, כשבתפקידיו האחרונים כיהן כמפקד אגד ארטילרי ובתפקיד מטה לפיתוח אמצעי לחימה למערך היבשה. עם שחרורו מונה למוביל פרויקט צי״ד (צבא יבשה דיגיטלי), כסמנכ״ל בחטיבת יבשה ותקשוב באלביט מערכות ולאחר מכן כיהן כמנכ״ל סולתם מקבוצת אלביט. בשנת 2013 הצטרף, כאמור לאירונאוטיקס, שהיתה שרויה במשבר חריף, והוביל את הבראתה וצמיחתה.


משה אלעזר, שייכנס לתפקיד בשבועות הקרובים, מכהן כיום כסמנכ״ל בכיר וראש חטיבת יבשה וים ברפאל. אלעזר, בן 54, בוגר תואר ראשון ושני בהנדסת אלקטרוניקה ותואר שני במינהל עסקים, הצטרף לרפאל בשנת 2009, שימש לפני תפקידו הנוכחי כראש מנהלת מערכות לחימה ימיות וכראש מנהלת מערכות נשק טקטי מדויק. אלעזר שירת שנים רבות בחיל הים והשתחרר בדרגת אל״מ.


מתן הפך את אירונאוטיקס לקבוצת חברות המשלימות אחת את השנייה לאורך שרשרת הערך עם התמחות במתן פתרונות בלתי מאוישים כוללים לשווקים הצבאיים והאזרחיים. החברה מעסיקה כיום כ-750 עובדים, בתחום המערכות הבלתי מאוישות, במסגרתו עוסקת החברה בפיתוח, ייצור ושיווק של מטוסים ללא טייס, רחפנים באמצעות חברת ׳פוזידרון׳ ((PoziDrone, ייצור והפעלה של פתרונות תצפית המתבססים על פלטפורמת בלונים מתנפחים באמצעות חברת ׳אר טי׳ (RT), תחום מערכות אלקטרואופטיות, במסגרתו מייצרת החברה מערכות אלקטרו אופטיות ואינפרה אדום ורכיבים לשליטה מדויקת בתנועה להתקנה במגוון מערכות ויישומים, באמצעות החברה הבת ׳קונטרופ׳ (Controp) (50%). עוד עוסקת החברה בפיתוח ייצור ושיווק מערכות תקשורת באמצעות החברה הבת ׳קומטקט׳ (Commtact), מנועים למל"טים באמצעות חברת הבת ׳זנזוטרה׳ (Zanzottera) וייצור ואינטגרציה של תחנות הפעלה למערכות בלתי מאוישות וציוד מחשוב ליישומים צבאיים ותעשייתיים חברת Chassis Plans (CP) מארה"ב.


כחלק מתפיסת עולמו הטיל מתן את עיקר יהבו על תחום המחקר והפיתוח, ועל מנת לשמר על מובילותה הטכנולוגית, משקיעה החברה בתחום זה כ-9% מהכנסותיה מדי שנה. כפועל יוצא מכך מהווים חלק ממוצריה מודל לחיקוי עבור חברות מתחרות מהארץ ומהעולם.


לאחר הודעתו ליו״ר הר-אבן, אמר עמוס מתן: ״אני מבקש להודות ליושבי ראש הדירקטוריון ולדירקטורים אשר כיהנו באירונאוטיקס לאורך השנים האחרונות, על האמון הרב, התמיכה ושיתוף הפעולה להם זכיתי, ולהודות במיוחד לעמיתיי באירונאוטיקס על החברות ארוכת השנים, על כישרונם ועל תרומתם המכרעת להישגים יוצאי הדופן של החברה ולביסוסה כמובילה בתחומה. החברה היא מהטובות והמובילות בישראל, ובזכות עובדיה נכונו לה עוד שיאים רבים. עם סיום מלאכת המיזוג, ולאחר שזכינו במספר מכרזי ענק עליהם עמלנו במשך זמן רב, ולא ניתן להרחיב אודותיהם, הגיעה העת להמשיך לדרך חדשה״.


יו״ר אירונאוטיקס, אלוף (מיל.) יואב הר-אבן: ״אני רוצה להודות לעמוס מתן על פעילות ענפה ומוצלחת, ועל הובלתה של אירונאוטיקס להצלחות רבות, בראשן מהלך המיזוג עם קבוצת רפאל, והשותף אביחי סטולרו. אני מאחל לעמוס הצלחה בהמשך דרכו. בהזמדנות זו אני מבקש לאחל הצלחה רבה למשה אלעזר, אשר יחליף את עמוס בשבועות הקרובים. משה עבר כברת דרך ארוכה ומרשימה ברפאל, ואני סמוך ובטוח כי ימשיך את דרכו זו גם בתפקידו החדש".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il