TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קמהדע מדווחת דיווח מקדים על ההכנסות לרבעון הרביעי של 2019 ולכל שנת 2019 ומספקת תחזית הכנסות לשנת 2020


קמהדע
ההכנסה השנתית לשנת 2019 צפויה להיות בין 126.5 מיליון דולר ל 127.5 מיליון דולר, בהתאם לתחזית ההכנסות הקודמת של החברה. החברה צופה שההכנסה השנתית הכוללת לשנת 2020 תהיה בין 132 מיליון דולר ל- 137 מיליון דולר

הצמיחה הצפויה בהכנסה ב 2020 בהשוואה לשנת 2019 נובעת מהגידול הצפוי במכירות של ®KEDRAB בארה"ב, כמו גם של מוצרי ה-IgG בשווקים הבינלאומיים והגידול הצפוי במגזר ההפצה בישראל.


החברה צופה ירידה בשיעור הרווחיות הגולמית של המוצרים התעשייתיים בשנת 2020 בכ- 3-5 אחוזים, כמו גם עלייה של כ- 15-18 אחוזים בהוצאות המו"פ בשנת 2020, בהשוואה לשנת 2019


קמהדע בע"מ NASDAQ and TASE: KMDA)), חברת תרופות המתמחה במוצרים מבוססי פלסמה, מדווחת היום דיווח מקדים ולא מבוקר על סך ההכנסות של הרבעון הרביעי של שנת 2019 ושל שנת 2019 המלאה. ההכנסה הכוללת לרבעון הרביעי של 2019 צפויה להיות בין 31.4 מיליון דולר ל- 32.4 מיליון דולר. ההכנסה השנתית הכוללת ל-2019 צפויה להיות בין 126.5 מיליון דולר ל 127.5 מיליון דולר. ההכנסה הצפויה של קמהדע לשנת 2019 עומדת בהתאם לתחזית הקודמת של החברה של בין 125 מיליון דולר ל -130 מיליון דולר, אשר פורסמה לראשונה בסוף שנת 2018.


בשנת 2020, החברה צופה כי ההכנסה הכוללת תהיה בטווח בין 132 מיליון דולר ל- 137 מיליון דולר. הצמיחה בהכנסה הכוללת בשנת 2020 בהשוואה לשנת 2019 צפויה לנבוע מעלייה במכירות ® KEDRAB בארה"ב, מוצר ה- IgG נגד כלבת של קמהדע, וכן גידול במכירות של מוצרי IgG נוספים, המיוצרים על ידי החברה, בשווקים בינלאומיים והצמיחה הצפויה של מגזר ההפצה בישראל. כפי שנמסר בעבר, בהתבסס על תכנון המלאי של טקדה עבור ®GLASSIA, וכפי שבא לידי ביטוי לאחרונה בהארכה של הסכם האספקה האסטרטגי של קמהדע עם טקדה למוצר, קמהדע לא צופה עלייה במכירות של GLASSIA לטקדה בשנת 2020 בהשוואה ל- 2019, למרות שמספר החולים המטופלים ב- GLASSIA בארה"ב צפוי להמשיך ולגדול.


הגידול הצפוי במכירות המוצרים התעשייתים של החברה בשווקים הבינלאומיים הוא צעד חשוב בדרך למימוש מטרת החברה לנצל ביעילות את כושר הייצור הזמין של המפעל לאחר המעבר המתוכנן של ייצור GLASSIA לטקדה בשנת 2021. בשנת 2020, השינוי הצפוי בתמהיל מכירות המוצרים, כמו גם הפחתת היקף הייצור במפעל החברה, צפויים להביא לירידה כוללת בשיעור הרווחיות הגולמית של מגזר המוצרים התעשייתיים של כשלושה עד חמישה אחוזים, בהשוואה לשנת 2019.


בנוסף, כתוצאה מההאצה המתוכננת בשנת 2020 של הניסוי הקליני הפיבוטלי שלב 3 InnovAATe שהחל לאחרונה, לבחינת הבטיחות והיעילות של מוצר האלפא-1 אנטיטריפסין (AAT) באינהלציה של החברה לטיפול במחלת החסר בחלבון ה-AAT, קמהדע צופה עלייה של כ 15% עד 18% בהוצאות המו"פ בשנת 2020, בהשוואה לשנת 2019.
"אנו מרוצים מהביצועים החזקים שהצגנו בשנת 2019," ציין עמיר לונדון, מנכ"ל קמהדע. "אנחנו נכנסים ל- 2020 עם תנופה משמעותית ומצפים להזדמנויות החשובות העומדות לפנינו בהמשך השנה.


בהסתכלות קדימה, בעוד המעבר המתוכנן של ייצור GLASSIA לטקדה צפוי לגרום לירידה במכירות וברווחיות שלנו בשנים 2021 ו- 2022, המשך פעילויות הפיתוח העסקי שלנו צפויות להוביל לעליה מחודשת במכירות וברווחיות החל משנת 2023. צמיחה זו תנבע מגידול צפוי במכירות מוצרי ה- IgG שלנו בשווקים הבינלאומיים, המשך הצמיחה הצפויה של מכירות KEDRAB בארה"ב, ייצור מסחרי במפעל שלנו של מוצר האימונוגלובולין החדש החל משנת 2023, המשך הצמיחה הצפויה במכירות מגזר ההפצה בישראל והתמלוגים הצפויים להיות משולמים לקמהדע על ידי טקדה מתוך מכירות GLASSIA. אנחנו ממשיכים להיות ממוקדים ביצירת ערך לטווח ארוך לבעלי המניות שלנו."

אודות קמהדע
קמהדע בע"מ עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לטיהור והפרדת חלבונים. לחברה תיק מוצרים מסחריים ומוצרי פיתוח בצנרת בשלבים מתקדמים. החברה משתמשת בטכנולוגיה הייחודית שלה ובפלטפורמת הידע שלה לטיהור והפרדת חלבונים מפלסמה אנושית על מנת לייצר אלפא-1 אנטיטריפסין (AAT) בצורה נוזלית המטוהרת באיכות גבוהה, ולהפיק חלבונים אחרים (אימונוגלובולינים) מפלסמה. AAT הוא חלבון המופק מפלסמה אנושית עם מטרות רפואיות ידועות ותכונות שהתגלו לאחרונה ונמצאו כמשפיעות על מערכת החיסון, כאנטי דלקתיות וכמגנות על הרקמות. למוצר יש גם מאפיינים אנטי מיקרוביאליים. מוצר הדגל של החברה הוא ®GLASSIA, שהיה המוצר הראשון שאושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA), כ- AAT נוזלי, מוכן לשימוש תוך ורידי, המופק מפלסמה.


 קמהדע משווקת את Glassia בארה"ב באמצעות שותפות אסטרטגית עם חברת טקדה תרופות בע"מ ובמדינות נוספות באמצעות מפיצים מקומיים. המוצר המוביל השני של קמהדע הוא KAMRAB, חיסון (אנושי) כנגד כלבת עבור טיפול מניעתי לאחר זיהום כלבת. KAMRAB מאושר על ידי ה- FDA ומשווק בארה"ב תחת המותג KEDRAB ובאמצעות שותפות אסטרטגית עם Kedrion S.p.A. בנוסף ל-GLASSIA ו-KEDRAB, יש לקמהדע קו של ארבעה מוצרים פרמצבטיים נוספים, המופקים מפלסמה, והניתנים בעירוי או בהזרקה, שמשווקים באמצעות מפיצים בלמעלה מ-15 מדינות, ביניהן: ישראל, רוסיה, ברזיל, הודו ומדינות אחרות באמריקה הלטינית ואסיה. לקמהדע ישנם מוצרים בפיתוח הנמצאים בניסויים קליניים בשלבים מתקדמים, הכוללים פורמולציית AAT באינהלציה לטיפול בחוסר ב- AAT. בנוסף, טיפול ב- AAT בעירוי נמצא בשלבי פיתוח לטיפול ב- GvHD, במניעת דחייה לאחר השתלות ריאה, ובסוכרת סוג-1. קמהדע גם ממנפת את המומחיות שלה והנוכחות שלה בשוק תרופות החלבון המופקות מפלסמה על ידי הפצת למעלה מ- 20 מוצרים פרמצבטיים נוספים בישראל, המיוצרים על ידי צדדים שלישיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il