TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פריון ממשיכה להרחיב את פתרון הפרסום הדיגיטלי


פריון
תשתף פעולה עם TVadSync האמריקאית ליצירת קמפיינים ממוקדים המסנכרנים בין הטלוויזיה לעולם הדיגיטל

פריון נטוורק (סימול: PERI) הודיעה היום כי חטיבת הפרסום אנדרטון חתמה על הסכם לשיתוף פעולה בלעדי עם TVadSync האמריקאית, אחת החברות המובילות בניתוח נתוני צפייה בטלוויזיה. עם לקוחותיה של TVadSync נמנים משווקים, סוכנויות פרסום וגופי שידור.


חטיבת אנדרטון מספקת פתרונות מיתוג דיגיטליים מסונכרנים בפלטפורמות שונות, ועם לקוחותיה נמנים מותגים מובילים. שיתוף פעולה זה יאפשר לה לשלב טכנולוגיית זיהוי תוכן (Automated Content Recognition) שמקורה בניתוח נתוני צפייה טלוויזיוניים, בקמפיינים דיגיטליים מותאמים אישית, במגוון רחב של מכשירים.


הצפייה היומית הממוצעת בטלוויזיה בארה"ב עומדת על כ-3 שעות ו-35 דקות, לעומת גלישה יומית ממוצעת של כ-6 שעות ו-35 דקות במכשירים דיגיטליים אחרים. כך עולה מנתונים שפרסם האתר הטכנולוגי eMarketer ב-31 במאי. המעבר התכוף ממדיום טלוויזיוני למדיות אחרות מקשה על מפרסמים ומומחי שיווק ליצור חווית לקוח עקבית ומסר אחיד, ודורש חיבור בין נתוני המשתמשים במדיות השונות.


חיבור הטלוויזיה והדיגיטל
שיתוף הפעולה בין אנדרטון ו-TVadSync נועד לפתור קושי זה, באמצעות שימוש בנתוני הצפייה הטלוויזיוניים של כמיליון משקי בית ליצירת מודעות המותאמות אישית ומסונכרנות בין הטלוויזיה למכשירים אחרים בזמן אמת.


"אנו ממשיכים להרחיב את המיתוג הדיגיטלי המסונכרן, ושיתוף הפעולה עם TVadSync הוא צעד חיוני במשימה זו", אמר נשיא אנדרטון, דן אקס. "מותגים ומפרסמים הנמנים עם לקוחותינו רעבים לפרסום ממוקד מדויק ובזמן אמת, והשילוב של אנדרטון ו-TVadSunc מספק זאת. שיתוף פעולה זה נדרש בסביבת צפייה המתאפיינת במעבר תכוף בין מדיות ומסכים שונים".


מייסד ומנכ"ל TVadSync, רונאן היגינס, הוסיף: "זמן רב חיפשנו שותף שישלים את פעילותנו רחבת ההיקף והצומחת בתחום ניתוח נתוני הצפייה בטלוויזיה, ואנדרטון היא בדיוק שותף כזה. אנו הופכים את הטלוויזיה למדיום נבון, וכשממנפים נתונים ותובנות אלה ומשלבים אותם עם הסנכרון הדיגיטלי של אנדרטון, נוצר משהו חדש לחלוטין. שילוב הכוח הרגשי של הטלוויזיה עם יכולות דיגיטליות במגוון מכשירים יעניק למפרסמים את הסינרגיה שהם זקוקים לה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il