TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ONE חושפת את CloudBuzz - פעילות אינטגרציה ושרותי מומחה חדשה המתמקדת בפתרונות הענן של אמזון (AWS)


נתי נחמיאס ושני אנקוריון_קלאודבאזז__צלם-דדי ברק
שני אנקוריון, מנכ"ל CloudBuzz: "בכוונתנו להרחיב ולהעמיק את האימוץ של פתרונות AWS בישראל, בקרב ארגוני אנטרפרייז ובשוק הסטארטאפים"

חברת ONE, הנסחרת בבורסה בת"א, מכריזה על הקמת CloudBuzz - פעילות שרותי מומחה שתעניק שירותי ייעוץ, אפיון, ארכיטקטורה, מיגרציה ויכולות פיתוח מתקדמות בעולם פתרונות הענן של AWS. CloudBuzz הוסמכה על ידי אמזון העולמית כשותפה המעסיקה יועצים מוסמכים וכבר היום מעניקה את שירותיה ללקוחות בישראל.


CloudBuzz מנוהלת על ידי המנכ"ל שני אנקוריון, חברת הנהלה בכירה ב-ONE, ונתי נחמיאס, משנה למנכ"ל. CloudBuzz מציעה את שירותיה לחברות סטארט-אפ ולארגונים גדולים יותר במגזר הפרטי והציבורי בישראל. בימים אלה היא מגייסת לשורותיה מומחים בעלי ניסיון בתכנון והקמת מערכות ענן מורכבות ואנשי DevOps.


שני אנקוריון, מנכ"ל CloudBuzz: "AWS היא חברת הענן הציבורי הגדולה והמובילה בעולם, ו-CloudBuzz היא שותפה ייחודית שלה בשוק המקומי. בכוונתנו למנף את ההיכרות העמוקה שלנו עם שוק ה-IT בישראל ולהעמיק את האימוץ של פתרונות AWS בקרב ארגוני אנטרפרייז וסטארטאפים, אשר מתמודדים עם אתגרי המחר במעבר לענן, וזקוקים לשותף מקצועי שילווה אותם - הן בפן הטכנולוגי והן בפן העסקי".


נתי נחמיאס, משנה למנכ"ל CloudBuzz: "פרויקט ענן מוצלח לא מסתיים בשלב המיגרציה אלא רק מתחיל בה, ומשם ממשיך למגוון עצום של אפשרויות והזדמנויות להפיק ערך עסקי מתוך הדאטה של הארגון. לפיכך, אנו מתכוונים להעניק לכל לקוחותינו - מחברות סטארטאפ קטנות ועד לארגונים גדולים במגזר הפרטי והציבורי - את מיטב היכולות המקצועיות שלנו, לצד ליווי צמוד ומקצועי כשותף נאמן במסע לענן, ולהגדלת הערך שניתן להפיק ממנו עבור הארגון".


אנקוריון הוסיפה כי "בימים אלה אנו מגייסים לשורות CloudBuzz את אנשי המקצוע הטובים בישראל, ובהמשך נבחן אפשרות להרחיב את פעילותנו גם לשוק הבינלאומי".

אודות CloudBuzz
CloudBuzz מקבוצת ONE מתמחה בפתרונות AWS ומעניקה שירותי מומחה ואינטגרציה בענן. CloudBuzz מהווה שותף מקצועי קרוב ונאמן לארגונים המעוניינים להפיק ערך עסקי מרבי מתוך נתוני הארגון באמצעות כלים ופתרונות מתקדמים וטרנספורמציה דיגיטלית. CloudBuzz הוסמכה על ידי אמזון העולמית כשותפה והיא מעניקה שירותי ייעוץ, אפיון, ארכיטקטורה, מיגרציה ויכולות פיתוח מתקדמות בעולם פתרונות AWS ללקוחות מכל מגזרי התעשייה. CloudBuzz מנוהלת על ידי שני אנקוריון, חברת הנהלה בכירה ב-ONE, ונתי נחמיאס, משנה למנכ"ל.


אודות ONE
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ) היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית ONE נכללת במדד ת"א 90 והכנסותיה השנתיות הן כ-1.4 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת ONE הוא עדי אייל.
חברת ONE מציעה פתרונות טכנולוגיים ושירותי תוכנה ואינטגרציה לארגוני העתיד. עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים בפתח, ONE מלווה את לקוחותיה בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של מחר. ONE מתפתחת יחד עם לקוחותיה, והיא מעדכנת ומחדשת את שירותיה בהתאם לצורכי השוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il