TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מלם תים הטמיעה את פתרון קלאודביט לניהול ואוטומציה של בדיקות תוכנה בקבוצת מנורה מבטחים


זאב גל-צור מנהל תים תוכנה מקבוצת מלם תים
היקף הפרוייקט - מאות אלפי שקלים
תים תכנה מקבוצת מלם תים סיימה לאחרונה הטמעת פתרון קלאודביט CloudBeat ליצירה וניהול חכם של בדיקות תוכנה אוטומטיות במנורה מבטחים. היקף הפרוייקט נאמד במאות אלפי שקלים.

הפרויקט, אשר ארך מספר חודשים, כלל הטמעת הפתרון עבור סביבות WEB של קבוצת מנורה מבטחים, תהליך שבו לוקחים חלק עשרות בודקי תוכנה העובדים בצמוד לצוותי הפיתוח במנורה.

הפרוייקט כלל הטמעה של המערכת בצוותי הבדיקות השונים, הדרכה ויצירה של תסריטי אוטומציה. במסגרת הפרויקט פותחו ממשקים ייעודיים עבור מגוון מערכות במנורה. הפתרון אף מאפשר וולידציה של נתונים מול מקורות מידע שונים בהתאמה אישית, תוך כדי הרצת האוטומציה ויצירת דוח שגיאות מרכז.

הפתרון של CloudBeat הינו מהפכני בתחום בדיקות האוטומציה. מדובר בפלטפורמה חכמה שמשלבת מגוון כלים ליצירה, הרצה וניתוח התוצאות של הבדיקות האוטומטיות לאורך כל מחזור חיי מוצר. הכלים של CloudBeat, המבוססים על Selenium ו-Appium, מאפשרים לגלות בעיות פונקציונאליות באופן אוטומטי, בעזרת מנגנון לבקרת שינויים פונקציונליים, שינוי ממשק משתמש, בקרת שגיאות ומדידה של ביצועי המערכת. ניתן לגלות בעיות אלו במסגרת של בדיקות בשלבי הפיתוח, אך לא פחות חשוב - גם בשלבי הייצור. זאת בעזרת תסריטים שמאפשרים לדמות פעילות משתמש ולגלות תקלות ייצור בצורה פרואקטיבית, בעזרת שימוש במכשירים אמיתיים.

יניב גואטה, מנהל תשתיות בקבוצת מנורה מבטחים: "כחברה העומדת בחזית הטכנולוגיה ומספקת פתרונות דיגיטל חדשניים, נדרשה מנורה לייצר סטים רבים של בדיקות תוכנה ואוטומציית תהליכים. הפתרון של קלאודביט אפשר לחברה ליצור ביעילות תסריטים אוטומטיים רבים, לקבל חיווי מדויק על אחוזי הצלחת הבדיקות ובסופו של דבר לשפר את איכות התוצרים. מלם תים נבחרה עקב מתן שירות, מקצועיות והיכולת לקדם את הנושאים ברמה הטכנולוגית והמסחרית מול היצרן".

נחום דימר, מנכ"ל קלאודביט: "יותר ויותר חברות עוברות תהליך טרנספורמציה דיגיטלית. כדי לעמוד בתחרות, הן חייבות להתאים את תשתית הבדיקות שלהן לזמני פיתוח תוכנה הולכים ומתקצרים. השילוב של הפתרון המתקדם של קלאודביט, יחד עם הניסיון והמוניטין של מלם תים וכן יכולות גבוהות ומסירות של צוות הבדיקות וההנהלה של מנורה, אפשרו הקמת תשתית בדיקות מתקדמת המקנה לחברת מנורה יתרון תחרותי נוסף בעולם של טרנספורמציה דיגיטלית״.

זאב גל צור, מנהל חטיבת המוצרים – תים תוכנה, מקבוצת מלם תים: "הפתרון של קלאודביט נבחר לאחר בחינה מעמיקה של מספר פתרונות ניהול ואוטומציה של בדיקות. מעבר ליתרונות הטכנולוגיים, פשטות היישום והתמיכה בסביבות טכנולוגיות מגוונות, גמישותה של החברה והיכולת להציע פתרון מותאם אישית עבור מנורה בלוחות זמנים קצרים ושיתוף הפעולה המלא מצד צוות הפיתוח של החברה היווה יתרון מכריע".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il