TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מותג מערכות הבית החכם הבינלאומי Fibaro מגיע לישראל


FIBARO
מוצרי הבית החכם של Fibaro, אחת החברות המובילות בעולם הבית החכם, זמינים כעת לקהל הישראלי בזכות הסכם הפצה שחתמה החברה הבינלאומית עם חברת EZ Place, אשר תשווק את הפתרונות לבתים, מלונות ועסקים

לאחר שכבש כבר שש יבשות, נוחת בישראל המותג המוביל בתחום המערכות לבתים חכמים - FIBARO. חברת EZ Place, המספקת פתרונות אוטומטיים לניהול בתים, מלונות ועסקים חכמים, חתמה על הסכם לייצוג החברה בישראל.


חברת FIBARO מספקת פתרונות לאוטומציה ביתית למגזר העסקי והפרטי. מערכת הבית החכם של החברה, המשלבת יכולות אינטרנט של הדברים (IoT) מהווה פתרון כולל המותאם לצרכי משפחות מודרניות ועסקים במאה ה-21.


המערכת של FIBARO היא חכמה, אלחוטית ואוטומטית ומאפשרת חיבור כל המכשירים הביתיים לרשת אחת, מנוהלת על ידי בקר יחיד של FIBARO. כיוון והפעלה נכונים של המערכת יכולים לספק עד 30% חסכון בחשבון החשמל ועד 23% חסכון בעלויות האנרגיה הכוללות.


מוצר ליבת הבית החכם של FIBARO הוא ה-Home Center 2 – בקר בית חכם ומרכזי, האוסף מידע מן המכשירים בבית, דוגמת גלאים ועוזרים קוליים, ומקשר אותם אחד לשני ברמת אבטחה גבוהה. בנוסף, מייצרת ומשווקת החברה מוצרים כגון: גלאי תנועה; גלאי דלת/חלון; מפסקים לשליטה על מתגים, תאורה, דוד שמש, מזגנים ותריסים; גלאי עשן, גלאי הצפה, מתגים תואמי גוויס (GEWISS ) ועוד.

המערכת יכולה לבצע באופן אוטומטי פעולות הדלקה, כיבוי ופעולות נוספות לתפעול תאורה, מיזוג אויר, דוד, תריסים, גלאי תנועה או עשן או כל מכשיר חשמלי אחר, באמצעות תרחישים מבוססי זמן, תנאי מזג האוויר, זמני זריחה/שקיעה מקומיים או על פי פקודות קוליות.


המאפיינים העיקריים של הפתרונות הם: 100% תקשורת אלחוטית, מודולריות, עיצוב יוצא דופן ומגוון מוצרים המקושרים האחד לשני. FIBARO מציעה מערכת פתוחה, היכולה לעבוד עם התקנים חכמים שכבר נמצאים בבית. בנוסף, המערכת ערוכה לעבודה עם עוזרים קוליים, דוגמת Amazon Alexa, Google Assistant ו-Siri של אפל.


המוצרים של FIBARO הותאמו לדרישות התקן בישראל וזכו לאישורים ממשרד התקשורת ומכון התקנים הישראלי.
אזרחים דתיים ושומרי מסורת יעריכו במיוחד את פתרונות הבית החכם של FIBARO. המערכות יכולות לבצע כל פעולה במהלך שבת וחג באמצעות תכנות טיימרים מראש. פתרונות להעלאה והורדת התריס, הדלקה וכיבוי הדוד, התאורה ומיזוג האויר קלים מאוד להתקנה בזכות מערכות FIBARO.

לקוחות ומתקינים יוכלו לרכוש את מוצרי FIBARO בישראל בליווי שירות לקוחות מקומי ותמיכה טכנית. צוות הטכנאים של EZ Place ויועצי הפרויקטים יעניקו הדרכות קדם מכירה וסיוע בבחירת מוצרים ותכנון המערכת. EZ Place תספק ללקוחות בישראל בנוסף חוברת הוראות הפעלה, מסמכים טכניים ושרטוטים בשפה העברית.


"אני שמח מאוד שהמאמצים המשותפים שלנו נשאו פרי והצלחנו להביא את מוצרי FIBARO לצרכנים בישראל ", אמר ארנון אברהם, מנכ"ל EZ Place. "אין לי ספק שהצרכן הישראלי ייהנה מהשותפות עם חברת FIBARO העולמית ויידע להעריך את העבודה הקשה שנעשתה כדי להביא את מערכת הבית החכם המתקדמת לישראל והתאמתה לדרישות, לתקנים ולצרכים הייחודיים האופייניים לנו".


"הצרכנים הישראלים אוהבים טכנולוגיה שימושית ומאמצים אותה במהירות. אנחנו טכנולוגיים מלידה. למעשה, כל בית חדש שנבנה בימינו עושה שימוש כלשהו בטכנולוגיית בית חכם. אני בטוח שמערכות FIBARO,תהפוכנה לבחירה המועדפת לבית החכם הישראלי בשנה הקרובה", הוסיף אברהם.


שיתוף הפעולה בין FIBARO ל- EZ Place כולל לא רק את הפצת המוצרים בישראל. כל חשמלאי או טכנאי שיהיה מעוניין ללמוד על התקנת מערכת FIBARO יוכל להירשם לאחד מקורסי ההכשרה באתר FIBARO. ההדרכה אורכת יום אחד ומתמקדת בעיקר בצד המעשי של התקנות מערכת הבית החכם. מתקינים מוסמכים ייהנו מערוץ תמיכה ישיר, גישה לאפליקציית המתקינים של FIBARO ומחירון מיוחד.


"הקמת מאגר מתקינים מורשים של FIBARO יניב רווח גם ללקוחות, אשר ייהנו מרמה טובה יותר של ייעוץ כאשר הם בוחרים את המוצרים לבית החכם ורמה טובה יותר של שירות לקוחות. מתקינים מורשים יבטיחו כי חווית הרכישה של מערכות FIBARO תהיה הטובה ביותר".


רוב מוצרי הבית החכם הפופולריים של FIBARO זמינים כעת בחנויות ברחבי ישראל במחירים נוחים, החל מה- Home Center 2, מתגים, גולל תריסים, גלאי עשן, גלאי הצפה, גלאי תנוע, חיישנים לדלת / חלון ומוצרים רבים נוספים. לדוגמא, מיקרו מודול יעלה 349 ₪, גלאי תנועה של FIBARO יעלה 338 ₪ וHome Center Light יעלה 1,638 ₪.


אודות FIBARO
FIBARO הוא מותג גלובלי המבוסס על טכנולוגית אינטרנט של הדברים (IoT). החברה מספקת פתרונות לבניינים ובתים חכמים. מוצרי Fibaro מפותחים ומיוצרים באירופה. המטה הראשי של החברה ומערך הייצור שלה עם קרוב ל -400 עובדים ממוקמים בסמוך לעיר פוזנן בפולין. מאז יולי 2018 הפך המותג פיבארו לחלק מקבוצת נייס העולמית. החזון של FIBARO הוא להעשיר את חיי המשתמשים בעזרת פתרונות מודרניים היוצרים סביבה ביתית נוחה, ידידותית ובטוחה.


אודות EZ Place
EZ Place, אשר נוסדה בשנת 2014, היא חברת הפצה מובילה בישראל בתחום טכנולוגיות הבית החכם. היא משווקת פתרונות למגזר הפרטי והעסקי, מעניקה הדרכות והכשרות למתקינים, תמיכה טכנית ושירות לקוחות ברחבי ישראל.


פרטים נוספים באתרי החברה ברשת:
https://www.fibaro.com/en/
https://ez-place.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il