TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פורטינט משיקה את הפיירוול FortiGate 60F של הדור הבא


גון מדיסון פורטינט
ה-FortiGate 60F מציב מדד חדש לדירוג מחשוב אבטחה ומספק ביצועים גבוהים לאבטחה משולבת ול-SD-WAN

פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על הפיירוול של הדור הבא FortiGate 60F – התקן ה-SD-WAN השולחני המאובטח, העוצמתי והמהיר ביותר. סדרת ה-FortiGate 60 מהווה את סדרת הפיירוולים הנמכרת ביותר של הדור הבא עם מכירות של מעל ל-1.5 מיליון יחידות ברחבי העולם וכעת, כוללת גם את מעבד האבטחה SOC 4 (מערכת על שבב) המאפשרת לקבל את מדדי מחשוב האבטחה הגבוהים ביותר בתעשייה לתמיכה בטרנספורמציית קצות ה-WAN של הלקוחות.


חדשנות דיגיטלית ואימוץ מהיר של הענן משנים את פני העסקים כיום ויצרו אתגרים משמעותיים עבור ארגונים – כמו חווית משתמש גרועה בעקבות הגבלות על רוחב הפס של הרשת – והגבירו את סיכוני האבטחה הנובעים מחיבור של סניפים ארגוניים לאינטרנט. רשתות תקשורת מרחביות מבוססות תוכנה (SD-WAN) צצו כפתרון המועדף כדי לפתור את הבעיות הללו, תוך שהן הפחיתו את העלויות הקשורות לחיבורי MPLS. יחד עם זאת, לא כל פתרונות ה-SD-WAN ענו לדרישות קצות ה-WAN של ימינו. פתרונות SD-WAN רבים בשוק הם לא שלמים ולא מספקים את הביצועים, הנראות או האבטחה המתאימים כדי להבטיח חיבור מאובטח וחווית משתמש איכותית.


כדי להמשיך ולהתמקד בתמיכה בטרנספורמציה של קצות ה-WAN בארגוני האנטרפרייז ואספקת SD-WAN מאובטח, פורטינט משיקה את ה-FortiGate 60F, הפיירוול החדש של הדור הבא, אשר יכלול את מעבד האבטחה SOC4 הרשום כפטנט.


מאפייני הפיירוול המרכזיים כוללים:
איחוד בין SD-WAN, ניתוב מתקדם ויכולות אבטחה מתקדמות להתקן יחיד המאפשר למומחי רשת לפרוס SD-WAN מאובטח בקלות ובמהרות, תוך הפחתת המורכבות על ידי איחוד בין פתרונות קצה למוצר אחד. דבר זה מאפשר ביצועים גבוהים וחווית משתמש משופרת עם עלות בעלות כוללת (TCO) אופטימלית.


כדי לסייע ללקוחות לשמור על חווית משתמש ברמה גבוהה עבור תעבורת העסק הקריטית שלהם – בין אם מדובר ב-SaaS, multi-cloud או תקשורת אחודה – ה-FortiGate 60F מספק את הכוונת היישומים הטובה ביותר, המאפשרת נראות לכלל התעבורה (גם תעבורה מוצפנת) מבלי להשפיע על הביצועים ומוודא כי כל היישומים הקריטיים מנותבים למסלול הטוב ביותר.


FortiGate 60F ממנף עקרונות של רשת המונעת על ידי אבטחה – המופעלים על ידי מעבד האבטחה SOC4 – כדי לספק את הבחינה העמוקה המהירה ביותר של תעבורת SSL/TLS מוצפנת ב-750Mbps, פי 11 מהממוצע בתעשייה. FortiGate 60F מציע מניעת איומים מקיפה באמצעות IPS (מערכת למניעת חדירות), בקרת יישומים ופתרון נגד נוזקות ב-700Mbps, פי 4 מהממוצע בתעשייה, כדי לסייע ללקוחות להגן על הרשת שלהם מבלי להשפיע על הביצועים.


מעבדי האבטחה של פורטינט מגדילים משמעותית את הביצועים, הסקלביליות והערך של פתרונות החברה; משפרים את חווית המשתמש; ומצמצמים את דרישות המקום והחשמל.


דירוג מחשוב האבטחה הוא אמת מידה אשר משווה בין הביצועים של התקן הפיירוול של הדור הבא (NGFW) המבוסס על ASIC (מעגל משולב תלוי יישום) של פורטינט לספקי NGFW ו-SD-WAN אחרים באותו טווח מחיר, העושים שימוש ב-CPU (יחידת עיבוד מרכזית) גנריות עבור הרשת ויכולות האבטחה. פתרון ה-FortiGate 60F מציע את המחיר והביצועים הטובים ביותר בקטגוריה ומכין את הקרקע עבור מומחי הרשת במטרה לבצע מעבר פשוט ל-SD-Branch מאובטח על ידי הרחבת האבטחה מה-WAN לקצה הגישה בצורה משולבת ואוטומטית, תוך שימוש בקונסולה אחת.


ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "אנחנו שומעים מעוד ועוד לקוחות כיצד הם נאבקים להשיג את הרמת הדרושה של חווית משתמש, נראות ואבטחה בקצות ה-WAN שלהם כדי לתמוך ביישומים עסקיים מרכזיים. עם השקת ה-FortiGate 60F, המופעל באמצעות מעבד האבטחה החדש שלנו, פורטינט ממשיכה במחויבותה לחדשנות באבטחה, כאשר היא קובעת שיאים בתעשייה בתחום הביצועים וזאת כדי לסייע למומחי הרשת לבצע שינוי בקצות ה-WAN שלהם. נתח השוק שלנו הצומח במהירות מדגיש את הצורך בגישה המונעת על ידי אבטחה של פורטינט ל-SD-WAN, אשר מאחדת בין SD-WAN, ניתוב מתקדם ויכולות אבטחה מתקדמות להתקן אחד".

אודות פורטינט
פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה הגנה נבונה ורציפה על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת הכוח להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות של הרשת חסרת הגבולות – היום ובעתיד. רק ארכיטקטורת מארג האבטחה של פורטינט (Security Fabric) יכולה לספק אבטחה ללא פשרות אשר תענה על אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר בסביבות רשת, יישומים, ענן או מובייל. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-425,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או במעבדות FortiGuard.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il