TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

"השיחות שלי עם איינשטיין"


סיילספורס מציגה חידושים בתחום ה-Voice בפלטפורמת ה-AI המתקדמת, איינשטיין
סיילספורס מציגה חידושים בתחום ה-Voice בפלטפורמת ה-AI המתקדמת, איינשטיין

שירות תמלול אוטומטי להזנת נתונים בזמן אמת
שירות עיבוד שפה לזיהוי וניתוח מילות מפתח בשיחה עם הלקוח
שירות ענן קולי חדש המרכז את כל נקודות התקשורת עם הלקוח בערוץ אחד
פלטפורמת איינשטיין מותאמת לכל מכשיר חכם


סיילספורס, המובילה העולמית בתחום שירותי הענן וה-CRM מביאה את שירותי זיהוי הקול והדיבור לכל חוויות הלקוחות. עם העוזר האישי "איינשטיין", שינחה כל פעולה, תובנה וחיזוי, משתמשי סיילספורס יהיו יעילים יותר - מכל מקום.


שירותי זיהוי הקול והדיבור הופכים במהירות לממשק משמעותי בחיינו. כמעט מחצית ממשקי הבית בארה"ב כבר משתמשים במכשירים המופעלים על ידי קול לפעילויות יומיומיות. סיילספורס הכריזה כי היא תרחיב את יכולות העוזר האישי "איינשטיין" ותאפשר לכל אפליקציה שנבנתה על גבי סיילספורס להיות מתופעלת גם היא באמצעות קול.


בניית אפליקציות מופעלות באמצעות קול בהתאמה אישית לכל תהליך עסקי
באמצעות המיומנויות הקוליות של "איינשטיין", חברות יוכלו ליצור אפליקציות המותאמות אישית לצרכיהן ולתהליכי העבודה שלהן, ולהפוך את תהליכי העבודה לפשוטים ויעילים יותר על ידי הפעלה באמצעות קול. פעולות כמו עדכונים מהשטח בזמן אמת, ביצוע משימות או הזנת נתונים – יהפכו לפשוטות ומדויקות באמצעות הפעלה קולית.


זיהוי דיבור חכם (Voice Intelligence): חווית שירות ומכירה יותר חכמה ויעילה
החידושים בפלטפורמת "איינשטיין" יאפשרו למשתמשים לייצר תובנות עמוקות לגבי הלקוחות ובכך להבטיח להם שירות חכם, מחובר ומותאם באופן אישי.


שירות ענן קולי חדש (Service Cloud Voice): שירות המשלב טלפוניה בתוך שירות ענן, תקשורת אחידה, ערוצים דיגיטליים ונתוני CRM בזמן אמת ובקונסולה מרכזית אחת, במקום מסכים מרובים. כמו כן, יכולת תמלול אוטומטית להזנת נתונים תאפשר חיסכון משמעותי בזמן ויכולת תגובה מהירה ומדויקת לפניות של לקוחות. כמו כן, איינשטיין, ה-AI המתקדם של סיילספורס מספק המלצות בדבר הפעולה או התגובה הבאה של הסוכן ובכך מעלה את סיכויי הצלחתו. בנוסף, קונסולת הפיקוח החדשה מאפשרת למנהלים להציג את כל השיחות בזמן אמת, ולראות את מיקומן, להבין אילו מיומנויות יש לכל סוכן ולהתאים בין הסוכן המתאים ביות לשיחה הנכנסת בזמן אמת.

שירות "שיחות אימון" חדש (Einstein Call Coaching): כעת בעזרת שירות "שיחות האימון" של איינשטיין, מנהלי תיקי לקוחות מסוגלים לראות תובנות ומגמות דרך נתוני שיחה. באמצעות תוכנת עיבוד שפה המזהה מילות מפתח בתמלילי שיחות, מנהלים יקבלו התראות על מגמות כמו אזכורים של מתחרים, ושיטות עבודה מומלצות בנושאים כמו איך לטפל בחשש של הלקוח בנוגע לאיכות המוצר או התמקחויות על מחירים.
יכולת פעולה הדדית: פלטפורמת "איינשטיין" לכל מכשיר


בספטמבר האחרון הצטרפה סיילספורס לחברת אמזון וחברות טכנולוגיה מובילות אשר הכריזו על יוזמת "איינשטיין לכל מכשיר", תוכנית חדשה אשר נועדה להבטיח כי מוצרים תומכי שירותי קול מספקים ללקוחות אפשרויות בחירה. כחלק מכך, "איינשטיין" ושירות זיהוי הקול והדיבור יתאימו למגוון מכשירים, מרמקולים חכמים לסמארטפונים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il