TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

דור אלון מסכמת את הרבעון השלישי של 2019 עם גידול של 17% ברווח התפעולי


דור אלון
הרווח הגולמי הסתכם לסך של כ- 238 מיליון שקל, גידול של 4%

דור אלון הפועלת בתחומי: אנרגיה, נדל"ן וקמעונאות פרסמה היום את הדוחות הכספיים
לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים לשנת 2019:

הרווח הגולמי הסתכם לסך של כ- 238 מיליון שקל, גידול של 4%

הרווח התפעולי הסתכם לסך של כ- 49 מיליון שקל, גידול של 17%

הון החברה ליום 30.9.2019 עומד על כ- 1.086 מיליארד שקל - עליה של כ-24% ביחס לדצמבר 2018
(בהתחשב בדיבידנד שחולק בהיקף של 60 מיליון ש"ח)

תחנת הכוח בקריית גת החלה בהפעלה מסחרית במהלך נובמבר.
שווי התחנה בדוחות הכספיים לרבעון השלישי (טרם ההפעלה) הוערך בכ-678 מיליון שקל, משקף הצפת ערך של כ-248 מיליון שקל.
שווי התחנה לאחר ההפעלה המסחרית הוערך בכ-760 מיליון ש"ח (טרם קיבל ביטוי בדוחות הכספיים הרבעוניים)

המשך צמיחה אורגנית במכירות אלונית ו- am:pm תוך שיפור ברווחיות. החברה מראה צמיחה של כ-10% בשנה,
שלוש שנים ברציפות.

גידול בהיקפי מכירות הדלקים מעבר לשיעור צמיחת השוק

מוטי בן משה בעל השליטה בדור אלון ויו"ר אלון מרכזי אנרגיה:
"תחילת ההפעלה המסחרית של תחנת הכוח בקרית גת הינה אבן דרך משמעותית באסטרטגיית החברה להרחבת זרוע פעילות האנרגיה של דור אלון . החברה נמצאת גם במו"מ מתקדמים עם ספקי הגז השונים
לשיפור תנאי רכש הגז אנחנו מאמינים שבקרוב נחתום על הסכם שיביא לשיפור הרווחיות של התחנה , החברה עוסקת כל העת בפיתוח פרוייקטים נוספים , בין השאר נבדקת החלופה להרחבה של התחנה בקרית גת כל זאת מתוך אמונה בתחום ומתוך רצון להמשיך לגוון את תחומי הפעילות של דור אלון".

ישראל יניב, יו"ר דירקטוריון החברה, הוסיף כי: "לדור אלון נדל"ן בייזום בהיקף של כ- 140 אלף מ"ר ובמהלך הרבעון המשכנו בביצוע עבודות החפירה והדיפון אשר נמצאים בשלבי סיום בפרוייקט אלוני ים בהרצליה פיתוח ,באלוני כפר סבא שם סיימנו עבודות חפירה ודיפון ומתחילים בהליך הבניה. החברה עוסקת כל הזמן בטיוב זכויות הבניה בפרויקטים לעיל ובנכסים אחרים שלה."

עמית זאב מנכ"ל דור אלון: "החברה פועלת להקמת 10 מתחמי תדלוק נוספים כבר במהלך השנה הקרובה והמשך הפריסה הארצית של עמדות טעינה מהירה של רכב חשמלי ברשת דור אלון. במקביל החברה ממשיכה בקצב המואץ של פיתוח הפעילות הקמעונאית שלה בתחום המזון , גם השנה החברה צופה לעמוד ביעד המכירות בתחום של כ-1.2 מיליארד ש"ח השנה ואף מעבר לכך עליה של כ-10% מהשנה הקודמת, החברה מראה צמיחה מרשימה של כ-10% בשנה בשלוש השנים האחרונות עם שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים , החברה צופה הרחבה של פעילות קמעונאות המזון עם פתיחת 12 חנויות חדשות של רשתות am:pm ואלונית , יצוין שפעילות זאת שעיקרה מחוץ למתחמי התדלוק מופיעה במאזני החברה בעלות ושוויה לא מקבל ביטוי מלא בשווי החברה כמקובל בקמעונאיות המזון".

מהדוחות הכספיים של דור אלון לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים לשנת 2019 עולה בין השאר:

גידול של 4% ברווח הגולמי ברבעון השלישי שהסתכם לכ-238 מיליון שקל לעומת כ-229 מיליון שקל. הגידול נובע מהצמיחה בהכנסות קמעונאיות המזון והגידול בכמויות הדלקים וזאת על אף הפסד מלאי של כ-3.9 מיליון שקל ברבעון השלישי לעומת 0.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. בתשעת החודשים הראשונים הרווח הגולמי הסתכם לכ- 682 מיליון שקל, גידול של כ- 2.5%.


גידול של כ-17% ברווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם לכ-49 מיליון שקל לעומת כ-42 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח התפעולי בתשעת החודשים הסתכם לסך של כ- 201 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי בסך של כ-205 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הEBITDA- ברבעון השלישי הסתכם לכדי 107 לעומת כ-67 מיליון שקל ברבעון המקביל. בתשעת החודשים הסתכם הEBITDA- בכ- 293 מיליון שקל לעומת כ- 196 מיליון בתקופה המקבילה.

הרווח הנקי ברבעון הסתכם לכ-17 מיליון שקל, לעומת כ-28 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים הסתכם לכ- 114 מיליון שקל, לעומת כ-133 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ההון של החברה ליום 30.9.2019 עומד על כ- 1,086 מיליון שקל , לעומת כ-923 מיליון שקל לסוף שנת 2018. העלייה בהון העצמי בהיקף של כ-223 מיליון שקל ( בהתחשב בדיבידנד של 60 מיליון ש"ח שחולק במהלך השנה ) עליה של כ-24.1% הביאה לשיפור ביחסים הפיננסיים של החברה ותרמה לחיזוק איתנותה הפיננסית של החברה ולהמשך מגמת הירידה ברמת המינוף שלה.


בנוסף החברה מחזיקה יתרות נזילות בסך של כ- 366 מיליוני שקלים ומסגרות אשראי בהיקף כולל של כחצי מיליארד ש"ח המגדילות את רמת הגמישות הפיננסית של החברה.

תחום פעילות האנרגיה: עלייה במכירות הדלקים במתחמי התדלוק ושיפור בריווחיות
לחברה 211 מתחמי תדלוק ציבוריים ו-139 חנויות נוחות כחלק ממתחמי התדלוק, וכאמור, היא צופה כי במהלך השנה הקרובה ייפתחו כ-10 תחנות תדלוק ציבוריות נוספות.


הרווח התפעולי ממתחמי התדלוק צמח בכ-15% והסתכם ברבעון בכ-44 מיליון שקל לעומת כ-38 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול נובע מעלייה בכמויות הדלקים שנמכרו והגידול במכירות חנויות הנוחות , והושג על אף הפסד מלאי של כ-3.9 מיליון שקל ברבעון לעומת 0.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח התפעולי בתשעת החודשים הסתכם לכ-102 מיליון שקל.

תחנת הכוח בקרית גת החלה בהפעלה מסחרית בתחילת חודש נובמבר פעילות התחנה הוערכה ליום 30.9.2019 בכ-678 מיליון שקל (טרום הפעלה מסחרית) , משקפת הצפת ערך של כ-248 מיליון שקל.
ביום 12 לנובמבר 2019 החלה הפעלתה המסחרית של התחנה תוך עמידה בלו"ז וחסכון של כ 30 מיליון שקל מתקציב ההשקעות המתוכנן.


החברה מכרה את מלוא כושר הייצור של התחנה למשך 5 שנים הבאות. החברה צופה כי תייצר EBITDA בממוצע רב שנתי של כ-72 מיליון שקל.
שווי תחנת הכוח לאחר הפעלתה המסחרית, הוערך בכ-760 מיליון ש"ח (לא קיבל ביטוי בדוחות הכספיים הרבעוניים).

תחום פעילות הקמעונאות : המשך צמיחה אורגנית במכירות לצד הרחבת מערך הסניפים
לחברה 83 חנויות עצמאיות מחוץ למתחמי התדלוק : הפועלות תחת המותג am:pm, אלונית והדוכן. במהלך השנה הקרובה החברה צופה פתיחתן של כ-12 חנויות נוספות.


סך ההכנסות רשת החנויות העצמאיות הסתכמו בכ-163 מיליון שקל ברבעון השלישי, ובתשעת החודשים הסתכמו לכ- 468 מיליון שקל, גידול של כ-9%.
הרווח התפעולי של רשת החנויות העצמאיות גדל ב-2% ברבעון לכ-7.5 מיליון שקל, שיעור של כ-4.6% מסך המכירות.


גידול של כ-9% בהכנסות מרשת am:pm אשר הסתכמו ברבעון השלישי לכ-117 מיליון שקל לעומת 107 מיליון שקל ברבעון המקביל, סך המכירות מהרשת בתשעת החודשים הסתכמו לכ- 329 מיליון שקל גידול של כ-10% לעומת התקופה המקבילה.


גידול של כ-24% ברווח התפעולי מרשת am:pm שהסתכם ברבעון השלישי לכ- 7.3 מיליון שקל. הרווח התפעולי מהרשת בתשעת החודשים עלה ב- 12% לכ-15 מיליון שקל.


מחזור המכירות מחנויות הנוחות הפועלות תחת המותגים : "אלונית" "סופר אלונית" ורשת בתי הקפה "Si" במתחמי התדלוק צמחו בכ-13% לסך של כ-135 מיליון שקל ברבעון, ובתשעת החודשים בכ-371 מיליון שקל, גידול של כ-11%.

תחום פעילות הנדל"ן: פוטנציאל משמעותי להשבחת הנדל"ן בפרויקטים קיימים ונוספים
לחברה נדל"ן מניב בהיקף של כ-21 אלף מ״ר בשווי של כ-190 מיליון שקל )חלק החברה) במעל 30 אתרי נדל"ן מניב, מושכרים ליותר מ 200 שוכרים שונים ומייצרים הכנסות שנתיות משכירות בהיקף של כ 30 מ' מיליון שקל. בנוסף לחברה מעל 140 אלף מ"ר שטחי מסחר וחנויות בתכנון והקמה.

אודות דור אלון
חברת דור אלון מקבוצת אלון רבוע כחול שבשליטת מוטי בן משה, נסחרת במדד ת"א 125 ות"א 90. החברה הינה אחת מחברות הדלק המובילות בישראל הפועלת בתחום האנרגיה, הקמעונאות והנדל"ן. לחברה 211 תחנות דלק ציבוריות בפריסה ארצית תחת המותג "דור אלון" אשר מרביתן כוללת חנויות נוחות תחת המותגים "אלונית", "סופר אלונית", ו – "Si". בנוסף, פעילות שיווק של גפ"מ וגז טבעי ושיווק של מוצרי גז, תחת המותג "אמגזית". כמו כן, לחברת תחנת כוח בקריית גת בהספק של 73 MW שהחלה את פעילותה המסחרית בנובמבר 2019. בתחום הקמעונאות לחברה 83 חנויות עצמאיות מחוץ למתחמי התדלוק, תחת המותגים "am:pm" ו"אלונית". לחברה נדל"ן מניב של כ- 21 אלף מטר במעל 30 אתרי נדל"ן ביניהם מתחם "אלון עין שמר" וכ- 140 אלף מטר בהקמה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il