TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

גילת השיגה את מהירויות המודם הגבוהות ביותר אי פעם, בנפח כולל של 1.2Gps, על גבי לוויין הPhase 1 LEO- של Telesat


גילת
אבן דרך זו בתעשייה הושגה הודות למקסום הפוטנציאל בהעברת נפח תקשורת גבוה על גבי לווייני NGSO

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי השיגה את מהירויות המודם הגבוהות ביותר אי פעם, בנפח כולל של 1.2Gps, על גבי לוויין הPhase 1 LEO- של Telesat.


השגת אבן דרך זו בתעשייה מוכיחה את הפוטנציאל שבהעברת נפחי תקשורת גבוהים על גבי לוויינים המשייטים במסלול שאינו גאוסטציונרי (NGSO). הטכנולוגיה של גילת פותחת צוהר למוצרי תקשורת חדשים ומגוון רחב של חוויות לקוח לשווקים המחייבים העברת מידע בנפחים מאוד גבוהים, דוגמת אניות שייט (Cruise), מטוסים גדולים ויישומים בקיבולת גבוהה לפרויקטים ממשלתיים. בנוסף, השילוב שבין הנפח הגבוה שמספקת הטכנולוגיה החדשנית של גילת לבין ההשהיה הנמוכה בלווייני NGSO יוצר הזדמנות עבור יישומים הרגישים להשהיות, דוגמת 5G.


"Telesat מקיימת את הבטחתה לאספקת יישומים בעלי נפח יוצא מן הכלל, שיעור מידע גבוה, והשהייה נמוכה - גורמים המבליטים את יתרונות ארכיטקטורת לווייני ה-LEO שלנו," אמר מישל פורסט, מנהל תחום ההנדסה בתוכנית ה-LEO של Telesat. "Telesat מעריכה מאוד את שיתוף הפעולה ארוך הטווח שלה עם גילת ואנו מרוצים מהתוצאות יוצאות הדופן שהושגו באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של גילת."


"השותפות החזקה שבין Telesat לבין גילת מסמלת הישג יוצא דופן נוסף באספקת שירותי לוויין מהדור הבא הנדרשים ליישומים בנפח גבוה", אמר אמיר יפה, ראש תחום לקוחות גלובליים בגילת. "הצגת המודם המהיר ביותר בתעשייה מסמלת פריצת דרך משמעותית והשגת אבן דרך מהותית במימוש חזונה של גילת לאפשר היצע רחב, איכותי וחסכוני של שירותי פס רחב באמצעות טכנולוגיות חדשניות הממקסמות את היכולות שבמערך לווייני NGSO".

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.


הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il