TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ליבי טכנולוגיות מקבוצת טלדור ממנה את עומר שריר לסמנכ"ל מכירות החברה


עומר שריר
שריר, בן 44, נשוי ואב לשתי בנות, בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע

ליבי טכנולוגיות מקבוצת טלדור, מודיעה על מינויו של עומר שריר לסמנכ"ל המכירות של החברה הפועלת בתחומי האנליטיקה, ועוסקת בפיתוח ויישום מאות פתרונות בתחומי AI, BI וניהול המידע הארגוני.
שריר, בן 44, נשוי ואב לשתי בנות, בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע. ב- 20 השנים האחרונות שריר התמחה בניהול מכירות במגוון ארגונים, בין השאר כמנהל מכירות בקבוצת חילן וכמנהל מכירות ב – .DHL


במסגרת תפקידו בליבי טכנולוגיות שריר ירחיב את תחומי ההתמחות בחברה תוך מתן דגש לפתרונותUse Cases בתחומי הבינה המלאכותית.


דיויד קפלן, מנכ"ל ליבי טכנולוגיות, מברך על המינוי: "אנו שמחים לבשר על הצטרפותו של עומר לליבי טכנולוגיות. העיקרון המנחה את עומר הוא מציאת פתרונות, שיכולים לאפשר ללקוחות שלנו להפיק יותר מהמידע שלהם, ואני בטוח כי אנו נרוויח רבות מכישרונו וניסיונו הרב".


אודות ליבי טכנולוגיות תוכנה:
ליבי טכנולוגיות תוכנה מתמחה בהקמה ויישום מערכות AI ,BI במגוון כלים כגון- Cognos, Watson, , Planing Analytics, QlikSense,. ייעוץ בנושאי מחסני נתונים (DWH) , בינה עסקית (BI). ליבי טכנולוגיות תוכנה נותנת מענה אופטימאלי לצרכים העסקיים של לקוחותיה, זאת ע״י ייעוץ בשלב האפיון, פיתוח ויישום בשלב הביצוע, וליווי מקיף בשלב ההטמעה בארגון.


החברה מנהלת את מרכז התמיכה היחידי בישראל של IBM Cognos המספק תמיכה שוטפת בעברית למאות לקוחות, סיוע טלפוני, ובמידת הצורך גם הגעה לאתר, כל זאת תוך ניצול מקסימאלי של הידע וההתמחויות שנצברו בחברה במהלך השנים.


אודות טלדור:
חברת טלדור עוסקת בפיתוח ויישום של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים מתקדמים בעולמות התוכנה והחומרה, הדאטה, התשתיות, השירות העצמי והטרנספורמציה הדיגיטלית.


טלדור היא אחת ממובילות השוק בישראל בתחום הדיגיטל, תחום הדאטה ותחום החדשנות, כאשר היא מציעה כיום את קשת הפתרונות הרחבה ביותר בענף, ומשרתת למעלה 1,000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור.


טלדור מתמחה בהבאת תועלות עסקיות ב- Time to Market מהיר ללקוח. עולם התשתיות הפיתוח והשירות של טלדור עובד בצורה אג'ילית, תוך יישום מעגלים קצרים שלDesign Thinking ושימוש בשפות הפיתוח המתקדמות ביותר, רובן מבוססות קוד פתוח.


טלדור היא החברה היחידה בישראל שהטמיעה טכנולוגיית בלוקצ'יין מקצה לקצה, והביאה לעולמות ה- IT טכנולוגיות חלוציות ופורצות דרך, תוך שמירה על המערכות הקיימות, וניהול סיכונים מוקפד. טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il