TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ארקו החזקות ו-GPM : מסכמות רבעון שלישי חזק ומציגות צמיחה משמעותית בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת


אריק קוטלר
הרווח הגולמי של GPM עלה ברבעון השלישי של 2019 בכ-4.4% לכ-176 מיליון דולר

ה-Store level Ebitda של GPM צמח ברבעון בכ-21% לכ-48.6 מיליון דולר;
Adjusted Ebitda של GPM עלה בכ-28% לכ-32.3 מיליון דולר ;


תזרים המזומנים של GPM מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון בכ-37.6 מיליון דולר (כ-30.4 מיליון דולר בנטרול השפעת תקן IFRS 16) - גידול משמעותי בהשוואה לכ-7.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד;
תזרים המזומנים של GPM מפעילות שוטפת הסתכם בתקופת הדוח בכ-72.3 מיליון דולר (כ-50.8 מיליון דולר בנטרול השפעת תקן IFRS 16) - גידול משמעותי בהשוואה לכ-28.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד;


GPM רשמה ברבעון השלישי לשנת 2019 הפסד של כ-4.2 מיליון דולר המיוחס בעיקרו להפסד בסך של כ-7.8 מיליון דולר שנזקף ברבעון בשל השפעת יישומו של תקן IFRS 16 ומהוצאות מימון של כ-2.3 מיליון דולר בגין השפעת ירידת שע"ח של הדולר ביחס לשקל (ירידה של כ-2.4% ברבעון).

אריק קוטלר, מנכ"ל ויו"ר ארקו החזקות: "אנחנו מסכמים רבעון שלישי חזק עם צמיחה משמעותית בנתוני ה- Adjusted Ebitdaוה-Store level Ebitda ובתזרים המזומנים מפעילות שוטפת, המשקפים את הגידול ברווחיות הן ממכירות הדלקים והן ממכירות הסחורות תוך המשך יישום תוכניות שיווקיות ונקיטת צעדים להתייעלות תפעולית בהשוואה לרבעון השלישי של 2018. יחד עם זאת, השורה התחתונה של הדוחות ממשיכה להיות מושפעת מהותית מהשפעת יישומו לראשונה השנה של תקן IFRS 16 ומהפרשי שער חליפין.
החברה ממשיכה באסטרטגיית הצמיחה בהיקפי הפעילות בדרך של הרחבת הפריסה הגיאוגרפית, ולרשותה, בין היתר, קווי אשראי לא מנוצלים בהיקפים משמעותיים המאפשרים לה לממש אסטרטגיה זו, לצד המשך השבחת הפרוטפוליו הקיים וניצול היתרונות לגודל בהיותנו רשת המונה כיום מעל 1,300 אתרים ומדורגת בעשירייה הראשונה בארה"ב מבין רשתות חנויות הנוחות המובילות בארה"ב".

חברת ארקו החזקות פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים לשנת 2019.
עיקר פעילות הקבוצה הינה החזקתה בשליטה ב-GPM Investments, LLC, שפועלת נכון למועד זה ב-22 מדינות בארה"ב בפריסה הכוללת למועד זה כ-1,350 אתרים, מהם כ-1,220 אתרים בהפעלה עצמית, הכוללים חנויות נוחות אשר למרביתן צמודות תחנות דלק, וכן כ-130 תחנות דלק המופעלות על-ידי צדדים שלישיים להן מספקת GPM דלקים.

להלן תמצית הדוחות הכספיים של חברת GPM לרבעון השלישי של 2019 (מוצג בדולרים):

הכנסות GPM ברבעון השלישי של 2019 הסתכמו לכ-970 מיליון דולר, לעומת סך של כ-1.05 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בהכנסות נבע בעיקר עקב ירידת מחירי הדלק.

היקף הגאלונים שנמכר ברבעון השלישי הסתכם לכ-291 מיליון גאלונים, בהשוואה
לכ-297 מיליון גאלונים ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ממכירת דלקים ברבעון הסתכמו לכ-588 מיליון דולר, בהשוואה לכ-671 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בהכנסות ממכירת דלקים נובע מירידה במחירי המכירה הממוצעים לגאלון ברבעון בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, מירידה של כ-2.3% בהיקף הגאלונים שנמכרו על בסיס same store, שנבעה, להערכת GPM, מיישום אסטרטגיה למקסום הרווחיות הגולמית ממכירת דלקים (על חשבון ירידה בהיקף הגאלונים הנמכרים), וכן מהשפעת גריעה של אתרים בהפעלה עצמית מתוך מטרה למקסם את הרווחיות. קיטון זה קוזז בחלקו על ידי תוספת של כ-3.7 מיליון גאלונים כפועל יוצא מעסקת Town Star שהושלמה בתקופת הדוח.


ההכנסות מחנויות הנוחות עלו ברבעון לכ-370 מיליון דולר, לעומת כ-368 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מעלייה בהיקף מכירת הסחורות על בסיס same store של כ-1.4% (סך של כ-5 מיליון דולר), שנבעה בעיקר ממדיניות תמחור הסיגריות שהביאה לגידול בתנועת הלקוחות בחנויות הנוחות, מיישום תכניות שיווקיות נוספות של GPM, ביניהן מועדון הלקוחות ושימוש בתוכנת JDA (פלנוגרמה) ומגידול בהיקף מכירות מוצרי טבק אחרים ומשקאות לאור גידול בביקושים. בנוסף, חל גידול בשיעור של כ-1% (כ-4 מיליון דולר) שנובע מעסקת Town Star שהושלמה בתקופת הדוח. הגידול קוזז בחלקו על ידי השפעת מכירה או סגירה או העברה למפעילים חיצוניים (דילרים) של אתרים בהפעלה עצמית שרווחיותם לא הצדיקה את המשך הפעלתם על ידי GPM.

הרווח הגולמי של GPM ברבעון השלישי עלה בכ-4.4% לכ-176 מיליון דולר, לעומת כ-168 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול מיוחס בעיקר לשיפור ברווחיות הגולמית ממכירת דלקים.

הרווח הגולמי ממכירת דלקים עלה ברבעון בכ-12% לכ-63 מיליון דולר, לעומת כ-57 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ממכירת דלקים על בסיס same store עלה אף הוא בכ-12% (כ-6.6 מיליון דולר) (כ-22.7 סנט לגאלון ברבעון בהשוואה לכ-19.8 סנט לגאלון ברבעון המקביל אשתקד), וזאת כפועל יוצא מתנאי שוק ויישום אסטרטגיה למקסום הרווחיות הגולמית ממכירת דלקים כאמור לעיל.


הרווח הגולמי מחנויות הנוחות עלה ברבעון ועמד על כ-100 מיליון דולר, לעומת כ-99 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי עמד על כ-27.1%, לעומת כ-27% ברבעון המקביל אשתקד. יצוין, כי בנטרול מכירות סיגריות והשפעת מועדון הלקוחות של GPM (אשר הביאה לדחייה בהכרה בהכנסות כפועל יוצא מנקודות שהוענקו ללקוחות ברבעון), שיעור הרווח הגולמי ברבעון עמד על כ-36.8%, לעומת כ-36.9% ברבעון המקביל אשתקד.

GPM סיימה את הרבעון השלישי לשנת 2019 עם גידול ברווח התפעולי, כ-23 מיליון דולר ברבעון, בהשוואה לרווח תפעולי של כ-8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מהגידול ברווח הגולמי, כאמור, וכן מירידה בהוצאות מכירה ושיווק, בעיקר בשל השפעת יישומו לראשונה שלIFRS 16 .

ה-Store level Ebitda של GPM, ברבעון צמח בכ-21% לסך של כ-48.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-40.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר משיפור הרווחיות הגולמית ממכירת דלקים על בסיס same store כמפורט לעיל.

ה-Adjusted Ebitda של GPM ברבעון צמח בכ-28% לכ-32.3 מיליון דולר, לעומת כ-25.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר משיפור הרווחיות הגולמית ממכירת דלקים על בסיס same store כמפורט לעיל.

GPM רשמה ברבעון השלישי לשנת 2019 הפסד של כ-4.2 מיליון דולר (מתוכו הפסד של
כ-6.4 מיליון דולר המיוחס לבעלי המניות של GPM), בהשוואה להפסד של כ-1.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (מתוכו הפסד של כ-3.5 מיליון דולר המיוחס לבעלי המניות של GPM).
ההפסד ברבעון מיוחס בעיקרו להפסד בסך של כ-7.8 מיליון דולר שנזקף ברבעון בשל השפעת יישומו של תקן IFRS 16 ומהוצאות מימון של כ-2.3 מיליון דולר בגין השפעת ירידת שע"ח של הדולר ביחס לשקל (ירידה של כ-2.4% ברבעון).

נכון ליום 30.9.2019 הונה של GPM הסתכם בכ-152 מיליון דולר (כ-79 מיליון דולר מיוחס לבעלי המניות של GPM), והוא מהווה כ-9% מהמאזן המאוחד של GPM.

למועד פרסום הדוח ל-GPM קווי אשראי לא מנוצלים בסך של כ-304 מיליון דולר. בחודש יולי 2019 הוחלף קו האשראי של GPMP בקו אשראי בהיקף של עד 300 מיליון דולר (חלף עד 110 מיליון דולר) זאת, בנוסף ליתרות מזומנים ושווי מזומנים (ובכלל זאת מזומנים מיועדים ומזומנים משועבדים) בקופתה של קבוצת ארקו המסתכמות למועד הדוח בסך של כ-179 מיליון שקל. יתרות המזומנים וקווי האשראי של הקבוצה מהווים עבורה מקור נזילות ובסיס מזומנים רחב וגמיש המאפשרים לה לאתר הזדמנויות חדשות לצרכי המשך צמיחה.

להלן תמצית הדוחות הכספיים של חברת GPM לתשעת החודשים הראשונים לשנת 2019:

הכנסות GPM בתשעת החודשים הראשונים של 2019 עלו לכ-2.74 מיליארד דולר, לעומת סך של כ-2.7 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

היקף הגאלונים שנמכר בתקופה עלה בכ-6% לכ-832 מיליון גאלונים, בהשוואה לכ-783 מיליון גאלונים בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממכירת דלקים בתקופה הסתכמו לכ-1.67 מיליארד דולר, בהשוואה לכ-1.72 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון בהכנסות ממכירת דלקים נובע מירידה במחירי המכירה הממוצעים לגאלון בתקופה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, מירידה של כ-2.4% בהיקף הגאלונים שנמכרו על בסיס same store, שנבעה, להערכת GPM, מיישום אסטרטגיה למקסום הרווחיות הגולמית ממכירת דלקים (על חשבון ירידה בהיקף הגאלונים הנמכרים), וכן מהשפעת גריעה של אתרים בהפעלה עצמית מתוך מטרה למקסם את הרווחיות. קיטון זה קוזז באופן חלקי על ידי עלייה בכמות הגאלונים כפועל יוצא מהעסקאות שהושלמו בשנת 2018 ובתקופת הדוח.


ההכנסות מחנויות הנוחות עלו בתקופה בכ-9% לכ-1.04 מיליארד דולר, לעומת כ-950 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע בעיקרו מהעסקאות שהושלמו בשנת 2018 ובתקופת הדוח. בנוסף, חלה עלייה בהיקף מכירת הסחורות על בסיס same store של כ-1.3% (סך של כ-11.1 מיליון דולר), שנבעה בעיקר ממדיניות תמחור הסיגריות שהביאה לגידול בתנועת הלקוחות בחנויות הנוחות, מיישום תכניות שיווקיות נוספות של GPM ביניהן מועדון הלקוחות ושימוש בתוכנת JDA (פלנוגרמה) ומגידול בהיקף מכירות מוצרי טבק אחרים ומשקאות. הגידול קוזז בחלקו על ידי השפעת מכירה או סגירה או העברה למפעילים חיצוניים (דילרים) של אתרים בהפעלה עצמית שרווחיותם לא הצדיקה את המשך הפעלתם על ידי GPM.

הרווח הגולמי של GPM בתשעת החודשים הראשונים של 2019 עלה בכ-11% לכ-487 מיליון דולר, לעומת כ-440 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי ממכירת דלקים בתקופה עלה בכ-13% לכ-168 מיליון דולר, לעומת כ-149 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. השיפור הנו כפועל יוצא מהגידול בהיקף הגאלונים בגין העסקאות שהושלמו בשנת 2018 ובתקופת הדוח. הרווח הגולמי ממכירת דלקים על בסיס same store עלה בכ-6.1% (כ-8.3 מיליון דולר) (כ-21.8 סנט לגאלון בתקופה בהשוואה לכ-20.1 סנט לגאלון בתקופה המקבילה אשתקד), וזאת כפועל יוצא מתנאי שוק ויישום אסטרטגיה למקסום הרווחיות הגולמית ממכירת דלקים כאמור לעיל.


הרווח הגולמי מחנויות הנוחות עלה בתקופה בכ-10% לכ-283 מיליון דולר, לעומת כ-257 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי בתקופה עמד על כ-27.2%, לעומת כ-27% בתקופה המקבילה אשתקד. יצוין, כי בנטרול מכירות סיגריות והשפעת מועדון הלקוחות של GPM (אשר הביאה לדחייה בהכרה בהכנסות כפועל יוצא מנקודות שהוענקו ללקוחות בתקופה), שיעור הרווח הגולמי בתקופה עמד על כ-37%, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.

GPM סיימה את תשעת החודשים הראשונים לשנת 2019 עם גידול של כ-57% ברווח התפעולי לכ-43 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי של כ-27 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. השינוי נובע בעיקרו מתרומתן של העסקאות שהושלמו בשנת 2018, ובפרט עסקת E-Z Mart, שפעילותן נכללה רק בחלק מהתקופה המקבילה אשתקד, בתוספת גידול ברווח התפעולי בגין השפעת יישומו לראשונה של תקן IFRS 16, זאת אל מול רווח חד פעמי שנזקף בתקופה המקבילה אשתקד כפועל יוצא מרכישה במחיר הזדמנותי של עסקת E-Z Mart.

ה-Store level Ebitda של GPM, בתקופה עלה בכ-23% לסך של כ-117.3 מיליון דולר, בהשוואה לכ-95.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

ה-Adjusted Ebitda של GPM בתקופה צמח בכ-30% לכ-68.1 מיליון דולר, לעומת כ-52.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

GPM רשמה בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2019 הפסד של כ-37.9 מיליון דולר (מתוכו הפסד של כ-44.4 מיליון דולר המיוחס לבעלי המניות של GPM), בהשוואה לרווח של כ-14.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד (מתוכו רווח של כ-8.1 מיליון דולר המיוחס לבעלי המניות של GPM). הרווח בתקופה המקבילה אשתקד נבע בעיקרו מרווח חד פעמי בסך של כ-29.1 מיליון דולר שנזקף בגין רכישה במחיר הזדמנותי של עסקת E-Z Mart. בנוסף, נזקף בתקופת הדוח הפסד בסך של כ-22.7 מיליון דולר בשל השפעת יישומו לראשונה של תקן IFRS 16, והוצאות מימון בסך של כ-7.6 מיליון דולר שזקפה GPM בתקופה בגין השפעת ירידת שער הדולר ביחס לשקל (ירידה של כ-7.1% בתקופת בדוח).

תוצאות חברת ארקו לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של 2019 (מוצג בשקלים)

הכנסותיה של ארקו ברבעון השלישי לשנת 2019 הסתכמו לכ-3.42 מיליארד שקל, לעומת
כ-3.83 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.

החברה רשמה ברבעון השלישי לשנת 2019 הפסד של כ-17.3 מיליון שקל (מתוכו הפסד של כ-18.8 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות של החברה), לעומת הפסד של כ-3.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (מתוכו הפסד של כ-7.3 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות של החברה).

הכנסות ארקו בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2019 עלו לכ-9.84 מיליארד שקל, בהשוואה
לכ-9.75 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה רשמה הפסד בתקופת הדוח של כ-133.8 מיליון שקל (מתוכו הפסד של כ-115 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות), בהשוואה לרווח של כ-49.5 מיליון שקל (מתוכו רווח של כ-20.9 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות) בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר ההפסד נבע מחלקה של ארקו בתוצאות GPM וכולל בתקופת הדוח כ-71 מיליון שקל בגין השפעת יישומו לראשונה של תקן IFRS 16 וכ-33 מיליון ש"ח בגין השפעת הירידה בשע"ח של הדולר ביחס לש"ח בתקופת הדוח.

הונה של ארקו, נכון ליום 30.9.2019 הסתכם בכ-661 מיליון שקל (מתוכו כ-224 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות של החברה), והוא מהווה כ-11% מסך המאזן המאוחד של הקבוצה.

אודות ארקו
עיקר פעילות חברת ארקו למועד זה, הינה החזקתה ב-GPM בשיעור של 75% מיחידות ההשתתפות הרגילות (אפקטיבית כ-69.375% בהון בהתחשב ביחידות בכורה הקיימות בהון GPM).


למועד פרסום הדוח GPM עוסקת בהפעלה עצמית של כ-1,350 אתרים ב-22 מדינות בארה"ב, מהם כ-1,220 אתרים הכוללים חנויות נוחות למרביתן צמודות תחנות דלק, וכן אספקת דלקים לכ-130 תחנות דלק המופעלות על ידי צדדים שלישיים להן מספקת GPM דלקים. אתרי החברה הינם בחוף המזרחי (Northeast), ב-Mid-Atlantic, בדרום-מזרח ארה"ב (Southeast), במרכז ארה"ב (Midwest) ובדרום-מערב ארה"ב (Southwest).


בנוסף, החברה מחזיקה בעקיפין במלון סי לייף בנהריה ויחידות נופש הסמוכות אליו, באמצעות החזקתה ב-50% מהון המניות של חברת ליגד השקעות ובנין בע"מ, וכן לחברה פעילות בתחום הפיננסים, הכוללת למועד הדוח הלוואות שהועמדו לחברות מוחזקות.


האסטרטגיה העסקית של GPM מושתתת בעיקרה על הרחבת הפעילות דרך רכישות של מקבצי אתרים, הכוללים חנויות נוחות ותחנות דלק. נכון למועד פרסום הדוח מדורגת GPMבעשירייה הראשונה מבין רשתות חנויות הנוחות המובילות בארה"ב.

אירועים עיסקיים
בחודש אפריל 2019 השלימה GPM את עסקת Town Star במסגרתה נרכשו הזכויות ב-18 אתרים, במדינת פלורידה, המדינה השלישית בגודלה בארה"ב מבחינת מספר חנויות הנוחות ותחנות הדלק הפועלות בה, ולאחר תקופת הדוח השלימה GPM עסקה נוספת הכוללת 5 אתרים במדינת ארקנסו, ארה"ב.

כמו כן, בחודש ספטמבר 2019 התקשרה GPM בעסקה לרכישת 63 אתרים בהפעלה עצמית, במדינת ויסקונסין שבארה"ב, בהיקף מכירות דלקים של כ-60 מיליון גאלונים לשנה, ואשר השלמתה מתוכננת להתבצע עד לסוף שנת 2019. בחודש יולי 2019 התקשרו GPM ו-GPMP במכתב כוונות בלתי מחייב, אשר עודכן בחודש ספטמבר 2019, לרכישת 70 חנויות נוחות ותחנות דלק בהפעלה עצמית וכן פעילות אספקת דלקים לכ-1,350 תחנות המופעלות על ידי צדדים שלישיים, בהיקף מכירות דלקים של הפעילות הנרכשת של כ-1.1 מיליארד גאלון בשנה (על פי נתוני המוכר, כפי שנמסרו ל-GPM). הפעילות האמורה פרושה במדינות שונות בארה"ב הכוללות 11 מדינות בהן GPM אינה פועלת נכון למועד פרסום הדוח כך שעם השלמת העסקה (ככל שתושלם) תפעל GPM בסה"כ ב-33 מדינות בארה"ב. הצדדים פועלים להתקשרות במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2019 בהסכם מחייב.


בנוסף, ביולי 2019 GPMP התקשרה בהסכם מימון עדכני עם קונסורציום של בנקים בארה"ב. קו האשראי העדכני הינו בהיקף של עד 300 מיליון דולר, וזאת כחלק מהתשתית המימונית להמשך יישום האסטרטגיה של GPM להרחיב את פעילותה, ובכלל זה את פעילותה של GPMP באמצעות ביצוען של רכישות נוספות. קו האשראי העדכני החליף קו אשראי, אשר היקפו היה עד 110 מיליון דולר. לבקשת GPMP, קו האשראי העדכני ניתן להגדלה עד לסך של 500 מיליון דולר (חלף הגדלה אפשרית של קו האשראי הקודם עד ל-220 מיליון דולר( וזאת בכפוף לקבלת התחייבויות נוספות להעמדת אשראי מהמלווים או מבנקים אחרים, ובכפוף לתנאים מסוימים כמפורט בהסכם המימון. קו האשראי העדכני הינו לתקופה של חמש שנים, בתוקף מיום 15/7/2019 ועד ליום 15/7/2024 (חלף קו האשראי הקודם אשר היה עד לחודש יולי 2020).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il