TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת הסייבר Perimeter 81 גייסה 10 מיליון דולר להאצת הצמיחה והרחבת פתרון ה Secure Network as a Service שלה


שגיא גידלי ועמית ברקת, מייסדי Perimeter 81 (צילום: נדב כהן יונתן)
בסבב הגיוס השתתפה חברת SonicWall, הנשלטת על ידי קרן ההשקעות האמריקאית Francisco Partners. בנוסף, נחתם הסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה מסחרי בין Perimeter 81 ו- SonicWall

חברת הסייבר Perimeter 81 (פרימטר 81), מפתחת פלטפורמת NaaS) Network as a Service) לגישה מאובטחת לאפליקציות ומשאבים ארגוניים בענן וברשתות המקומיות ((on-premise בטכנולוגיית Zero Trust, הודיעה היום על גיוס בסך 10 מיליון דולר בהובלת SonicWall, חברת פורטפוליו של קרן ההשקעות האמריקאית Francisco Partners ובהשתתפות משקיעים נוכחיים.

חברת Perimeter 81 מפתחת טכנולוגיה לאבטחת רשתות לארגונים כשירות NaaS ומחליפה פתרונות כמו ה- VPN המסורתי. חברת SonicWall מספקת למשתמשים פתרונות חומת אש (firewall) ואבטחת סייבר מהדור הבא. כתוצאה משיתוף הפעולה, החברה תציע ללקוחות פלטפורמת אבטחת מידע ורשת מאוחדת אשר תספק פתרון הוליסטי לאבטחת מידע ורשת כשירות Secure Network as a Service.

עמית ברקת, מייסד שותף ומנכ"ל Perimeter 81: "81 Perimeter נהנית מצמיחה משמעותית ברבעונים האחרונים. הגיוס ושיתוף הפעולה עם SonicWall יאפשרו לנו להאיץ את הצמיחה של החברה ולהרחיב את מגוון השירותים ופתרונות אבטחת הרשת על גבי הפלטפורמה שלנו ללא שימוש בפתרונות מבוססי חומרה, דרך הענן".

שיתוף הפעולה בין החברות הגיע בתזמון חשוב - כוח העבודה בעולם המודרני השתנה מהותית. כיום, כאשר השימוש בענן וסביבות העבודה הניידות משנים את האופן בו אנו עובדים, אנו רואים עליה במספר המועסקים העובדים מחוץ לארגון ומרחוק. ממצא זה מעלה את הצורך לעבור ממודל אבטחה ממוקד-אתר (site-centric) מיושן לפלטפורמה ידידותית יותר למשתמש (user-centric), מבוססת ענן אשר נגישה מכל מקום בעולם. הפתרון של Perimeter 81 עובד עם כל פלטפורמת ענן, ומאפשר יכולות התאמה אישית של הרשת, יכולות אבטחה מתקדמות וגישה מאובטחת לרשת והמשאבים הפנימיים של הארגון. בנוסף, Perimeter 81 מאפשרת פריסה אוטומטית ומהירה של הרשת וניהול מספר רב של משתמשים, תוך כדי ניטור של פעילות הרשת בצורה חכמה ומלאה.

במסגרת ההסכם המסחרי, החברות ישלבו את פתרונות אבטחת המידע המתקדמים של SonicWall בפלטפורמה של Perimeter 81. הפלטפורמה המורחבת תאפשר יצירת רשת בטוחה וידידותית לשימוש כשירות המאפשרת גישת Zero Trust למשאבים פנימיים, אבטחת אינטרנט למשתמש ולסניפי הארגון, קישוריות ביניהם ואבטחת נקודות קצה (endpoint protection) במקום אחד - ללא שימוש בחומת אש פיזית.

“אנו שמחים לשתף פעולה עם Perimeter 81. החיבור הזה יאפשר לנו לספק שירותים למגוון רחב של עסקים, החל מעסקים קטנים ובינוניים עד לחברות 500Fortune ומוסדות ממשל, עם פלטפורמת ה- Capture Cloud Platform זוכת הפרסים שלנו לאיתור ומניעת בעיות אבטחת מידע בזמן אמת, תוך מתן האפשרות שיאמצו את השימוש בארכיטקטורת Zero Trust המספקת יעילות משמעותית באבטחת הארגון המודרני," אמר ביל קונר, נשיא ומנכ"ל SonicWall.


"במבט קדימה, לקוחותינו ושותפינו יכולים לבחור במחשוב מקומי, במחשוב ענן, ועכשיו גם ברשת מאובטחת כשירות הכוללת ניהול מוטמע במסגרת שירותי Capture Security Services. אנו מאמינים כי שירות זה יבטיח כי לקוחותינו ימשיכו להיות מאובטחים".


סבב הגיוס הנוכחי מגיע זמן קצר יחסית לאחר הגיוס הקודם שלPerimeter 81 , שהיה בחודש מרץ השנה ומביא את סך ההשקעות בחברה ל- 15 מיליון דולר מתחילת השנה. מתחילת השנה הציגה החברה צמיחה של 400% בהכנסות. בנוסף, הגדילה החברה את מספר הלקוחות שלה מ- 180 ל- 500 וזאת ב- 11 החודשים האחרונים בלבד.


Perimeter 81 הינו המיזם השני של שני השותפים המייסדים, עמית ברקת ושגיא גידלי, אשר הקימו יחדיו את SaferVPN ב-2014 לאחר שירותם הצבאי ביחידת המודיעין של צה”ל. ביולי 2019 מכרו השניים את SaferVPN לתאגיד האמריקאי J2.


את Perimeter 81 בעסקה יצגו עוה״ד שלמה לנדרס ודן פישר ממשרד עורכי דין גורניצקי. כחלק מההשקעה, ערן גורב מ- Francisco Partners יצטרף לדירקטוריון Perimeter 81 .

אודות PERIMETER 81
החברה מפתחת פתרון אבטחה לרשת כשירות (Secure Network as a Service) מבוסס על מודל Zero Trust שמחליף את הטכנולוגיות המסורתיות המיושנות, המורכבות, מבוססות חומרה והופכת אותן לפתרון תוכנה ידידותי למשתמש, המפשט את הגישה לאבטחת הרשת עבור סביבת העבודה המבוזרת של היום בענן וב- on-premise.


Perimeter 81 נוסדה על ידי עמית ברקת ושגיא גידלי, שני מומחי סייבר סקיוריטי, בוגרי יחידת מודיעין מובחרת של צה"ל, והיא משרתת מגוון רחב של ארגונים: מחברות בגודל בינוני ועד לחברות Fortune 500. כמו כן, לחברה הסכמי שיתוף פעולה עם חלק ממטמיעי המערכות, MSPs והמפיצים המובילים בעולם. מוקדם יותר השנה, גרטנר בחרה ב- Perimeter 81 כ"Cool Vendor in Network and Cyber-Physical Systems Security". למידע נוסף על שירות ה־Software-Defined Perimeter של Perimeter 81, בקרו באתר החברה: www.perimeter81.com.

אודות SonicWall
חברת הסייבר SonicWall נלחמת בתעשיית פשעי הסייבר למעלה מ- 28 שנים על מנת להגן על חברות קטנות ובינוניות, ארגונים גדולים ומוסדות ממשל בכל העולם. בתמיכת מחקרים ממעבדות SonicWall Capture Labs, הפתרון זוכה הפרסים של החברה מסייע לאיתור ומניעת התקפות סייבר לאבטחת של למעלה ממיליון רשתות והדוא"ל שלהן, אפליקציות ונתונים ביותר מ- 215 ארצות וטריטוריות. למידע נוסף כנסו ל: www.sonicwall.com או ברשתות החברתיות: Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il