TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Comm-IT מפתחת פתרון ניהול ענני לתחום בריכות השחייה עבור חברת מיטרוניקס


Comm-IT
הפרויקט החל לפני כשנתיים ובימים אלו עולה לאוויר גרסה רביעית של הפתרון כפיילוט

חברת Comm-IT, בית מערכות לשירותי פיתוח תוכנה מתקדמים מהמובילים בישראל, מפתחת פתרון ניהול ענני לתחום בריכות השחייה עבור חברת מיטרוניקס.


הפרויקט החל לפני כשנתיים ובימים אלו עולה לאוויר גרסה רביעית של הפתרון כפיילוט. הפרויקט התנהל במודל Flexible R&D הייחודי של Comm-IT, המאפשר גמישות בתמהיל המפתחים ובשעות הפיתוח על פי צרכי הפרויקט.


הפתרון המפותח על ידי חברת Comm-IT מבוסס על מודל SaaS (Software as a Service) המאפשר למספר רב של משתמשים לקבל שירות מנוהל בצורה מאובטחת עם זמינות ופונקציונליות מלאה לכל משתמש ללא תלות במשתמשים אחרים. הפתרון נבנה על טכנולוגיות ענן AWS וכולל שתי אפליקציות מובייל, פורטל ניהולי מתקדם, ממשקי משתמש חדישים וחווית משתמש מתקדמת.


גרסת הפיילוט מקנה כבר בשלב זה ערך רב למשתמשים ומאפשרת לנהל בצורה מיטבית תהליכים תפעוליים מורכבים, תוך קבלת בסיס נתונים נרחב, הפקת תובנות, סטטיסטיקות וטרנדים עונתיים.
שי פרץ, סמנכ"ל ומנהל חטיבת טכנולוגית המים במיטרוניקס אמר כי: "מיטרוניקס רואה בפתרונות מבוססי חדשנות טכנולוגית את מנועי הצמיחה שלה לשנים הבאות. קיימת חשיבות עליונה מבחינתנו לספק ללקוחות שלנו ערך מוסף משמעותי וחוויה יוצאת דופן, שתמשיך להתפתח בשנים הקרובות עם הגידול של החברה. מדובר בפרויקט נרחב, מאתגר ומורכב בו Comm-IT מובילה את פיתוח רכיב פלטפורמת התוכנה ומשמשת כזרוע החדשנות שלנו בהיבט הזה. מדובר בשיתוף פעולה פורה שהביא עד כה לתוצאות שאנחנו גאים בהן".


אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל Comm-IT תוכנה אמר כי: "מיטרוניקס היא סמל למצוינות ופרפקציוניזם, דבר שהנחה אותנו לכל אורך הפרויקט. החזון של מיטרוניקס לשפר את חווית הלקוח באמצעות פיתוח תוכנה ומערכות חכמות ממצב אותה כאחת מהחברות החדשניות והמסקרנות ביותר בישראל בתחום פיתוח וייצור של פתרונות חכמים. זהו פרויקט מעניין ומגוון שתוכנן על ידי מיטרוניקס ברמה הגבוהה ביותר, הכולל עולמות תוכן רבים ואנחנו שמחים לקחת בו חלק".


נגה הנדלר, סמנכ"ל מוצרים ב- Comm-IT תוכנה אמרה: "יש לנו הכבוד לקחת חלק במסע המרתק של מיטרוניקס בדרך ליצירת ורטיקל חדש וייחודי בעולם בריכות שחיה. מיטרוניקס היא דוגמא לדרך שבה שילוב של חזון עם חדשנות טכנולוגית יכול להביא לפריצת תקרת הזכוכית בעולמות של תחזוקת בריכות שחיה. שימוש בטכנולוגיות פיתוח מתקדמות מאפשר לנו להגשים את החזון של מיטרוניקס ולתמוך יכולת צמיחה של המוצר כתף אל כתף עם צמיחת השוק ופתיחת שווקים חדשים"

אודות Comm-IT
Comm-IT הינה בית מערכות מהמובילים בישראל, המספקת ללקוחותיה פתרון ייחודי ואינטגרטיבי תחת קורת גג אחת. מטה החברה ממוקם בישראל, עם פעילות באירופה וארה"ב.


החברה מספקת שרותי פיתוח תוכנה מתקדמים במגוון תחומים וטכנולוגיות וייעוץ וניהול פרויקטי מחשוב גדולים ומורכבים. מאז הקמתה ב- 2005, Comm-IT הובילה קרוב ל- 600 פרויקטי מחשוב ופיתוח עבור יותר מ- 520 ארגונים, יצרנים, חברות סטארט-אפ ומוסדות ממשלתיים בישראל ובעולם, והיתה שותפה גאה בקידום הטכנולוגיות החדשניות ביותר שראו אור בשנים האחרונות.


החברה פועלת כ- Innovation Center וכזרוע הפיתוח והמצוינות עבור לקוחותיה. בין תחומי הפיתוח שהיא מספקת ניתן למנות יישומי מובייל, יישומים והתקנים לעולם ה- IoT, יישומי ביג דאטה, מערכות משובצות מחשב (embedded), ענן, פלטפורמות מדיה ואינטראקטיב, יישומים לעולם התקשורת, מערכות ביטחוניות ותעופה, פתרונות אבטחת מידע, פלטפורמות ויישומים לעולמות ה-Fintech, פתרונות תקשורת ועוד.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il