TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

U-BTech Solutions נבחרה לשותף Cloud MSP הראשון של Check Point בישראל


רונן צחי וליהי
כשותף MSP (Managed Service Provider), מאפשרת U-BTech ללקוחותיה למקסם את שירותי הענן שהם צורכים, ולאבטח אותם עם Dome9 במודל מסחרי ייחודי וחסכוני לארגון

U-BTech Solutions נבחרה לשותףCloud MSP הראשון בארץ לשירות CloudGuard Dome9 של חברת
Check Point, החברה הגדולה והמובילה בתחום פתרונות אבטחת מידע וסייבר לארגונים עסקיים וממשלתיים, ברחבי העולם.

CloudGuard Dome9 הינו פתרון אבטחת מידע לשירותי ענן, מהמתקדמים שקיימים כיום. השירות מספק מעטפת הגנה ו- Compliance לכל סביבות הענן הארגוניות, תוך הצגה ברורה ואינטואיטיבית של כל המידע הנוגע לאבטחת הסביבה במיקום אחד מרכזי.


כשותף MSP (Managed Service Provider), מאפשרת U-BTech ללקוחותיה למקסם את שירותי הענן שהם צורכים, ולאבטח אותם עם Dome9 במודל מסחרי ייחודי וחסכוני לארגון. בנוסף, מספקת החברה מגוון שירותים משלימים לניטור, בקרה, עמידה בתקנים שונים, ואופטימיזציה, הקשורים לסביבת הענן של הלקוח בשוטף.


בצעד זה מרחיבה החברה גם את מעטפת שירותי אבטחת המידע שהיא מציעה, כהשלמה סינרגית לפתרונות אבטחה מבוססי מיקרוסופט בהם היא מתמחה.


ב- 26.11.19 ישיקו Check Point ו- U-BTech את השותפות והמודל החדש באירוע סמינר חד-יומי במשרדי Check Point בתל אביב. פרטים על האירוע מופיעים בעמודים העסקיים של החברה בפייסבוק ובלינקדאין.

אייל בראון, VP Sales, U-BTech Solutions: “U-BTech משקיעה מזה מספר שנים משאבים רבים בהנגשת שירותי הענן הציבורי והרחבת מכלול השירותים המנוהלים ללקוחותיה. כחלק ממהלכים אלה, בחרנו לחבור אל ענקית הטכנולוגיה Check Point מתוך היכרות עם יכולות האבטחה והערכים המוספים האדירים של שירות Dome9 לארגונים עסקיים וממשלתיים. ההזדמנות שניתנה לנו להפוך לשותף MSP, מאפשרת לנו מתן מענה חיוני ללקוח, תוך שימוש במודל מסחרי אטרקטיבי ומשתלם. כחברה מובילה בעולמות הענן, אנו נחושים להמשיך ולהרחיב את סל השירותים והפתרונות החדשניים שאנו מציעים."

שי ישראל, מנהל השותפים של Check Point Israel: "Check Point, חברת אבטחת המידע הגדולה בעולם מאפשרת פתרונות אבטחה עם ניהול אחיד ללקוחותיה בכל פלטפורמה בה הם פועלים ובכך תומכת בתהליך המעבר שלהם לענן.


הבחירה של חברת U-BTech בחברת Check Point כיצרן המוביל בפתרונות אבטחת המידע בסביבת הענן עבור לקוחותיה, ממחישה את היכולות הגבוהות שלה באבטחה וניהול של סביבות מתקדמות, בדגש על הסביבה הייחודית של הענן הציבורי. Dome9 הנו אחד ממוצרי הדגל של חברת Check Point לאבטחה, ניהול ותקינה בסביבת הענן הציבורי.


מודל ה-MSP הנו מודל ייחודי לחברת Check Point בו נהנה הלקוח ממודל גמיש של תשלום על פי שימוש בפועל, מדי חודש ללא צורך ברכישת רישיונות מראש.


U-BTech היא שותף, בעל ניסיון עשיר בהטמעת טכנולוגיות בארגונים מובילים במשק הישראלי, מומחיותה של חברת
U-BTech בסביבות הענן תסייע לה לשירות לקוחותיה הרבים במקצוענות ובשביעות רצון גבוהה."

אודות U-BTech Solutions:
U-BTech, שציינה בתחילת השנה הנוכחית עשר שנים לפעילותה, מתמחה במתן מענה מקצועי ומותאם לקוח לכלל צורכי ה- IT הארגוניים ומספקת ייעוץ, הטמעה ושירותים מנוהלים לארגונים בנושאי תשתיות ושירותי ענן, אבטחת מידע, פיתוח תוכנה, רישוי, מיקור חוץ ל- IT ועוד. לחברה ניסיון עשיר בהטמעת טכנולוגיות ענן בארגונים מובילים במשק הישראלי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il