TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קומפיוג'ן מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי 2019


קומפיוגן
תוצאות קליניות ראשוניות מהניסוי הקליני שלב 1 שהוצגו ב-SITC מעידות שהטיפול ב-COM701 הראה סבילות טובה עם סממנים ראשוניים לפעילות אנטי-סרטנית

תחילת ניסוי קליני שלב 1 עבור COM902 בחולים עם סרטן מתקדם מתוכנן לתחילת 2020

קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברת אימונותרפיה של סרטן בשלבי פיתוח קליני ומובילה בתחום הגילוי החישובי של מטרות תרופתיות, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השלישי לשנת 2019, שהסתיים ב-30 בספטמבר 2019.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאת ומנכ"לית קומפיוג'ן, אמרה, "הצגת הנתונים הקליניים שלנו, בפעם הראשונה, במסגרת הכנס השנתי של האגודה האמריקנית לאימונותרפיה של סרטן (SITC), מהווה אבן דרך חשובה עבור קומפיוג'ן. אנו מעודדים מהסממנים הראשוניים לפעילות אנטי-סרטנית של COM701 (מעכב ראשון מסוגו של PVRIG), שנצפו בשלב בחינת מינונים עולים כמונותרפיה באוכלוסיית חולים מאתגרת מאוד. אנו סבורים שתוצאות אלו מהוות בסיס מבטיח להמשך הניסוי כמו גם לניסויים עתידיים, וכי לאסטרטגיה שלנו, המוכוונת על ידי סמנים ביולוגיים ומתמקדת בהתוויות שסווגו על ידינו כרלוונטיות ביותר למסלול ה-PVRIG, יש את הפוטנציאל למקסם את ההשפעה הקלינית של COM701. אנחנו בציפייה לבחון את ההשערות הקליניות שלנו תוך קידום COM701 לשלבים הבאים של הניסוי הקליני שלב 1".

דר' כהן-דייג המשיכה, "בנוסף להתקדמות עם COM701, קידמנו את COM902, הנוגדן שלנו כנגד TIGIT, לקראת שלבי פיתוח קליניים לאחר קבלת אישור לתחילת ניסויים קליניים ממנהל המזון והתרופות האמריקני. תחילת הניסויים הקליניים בשנה הבאה עבור התרופה השנייה שמפותחת על ידי החברה יהווה אבן דרך חשובה נוספת. אנחנו נלהבים במיוחד לאור הנתונים הפרה-קליניים של COM902 אשר הוצגו ב-SITC בשבוע שעבר שהראו ש-COM902 יחד עם מעכב PVRIG, עשויים להפעיל באופן סינרגי ציר ביולוגי משותף, וכתוצאה מכך לשפר את הטיפול בחולים. בנוסף לתכנית המשותפת שיש לנו עם Bayer (כנגד ILDR2), COM902 מהווה את התכנית השלישית שלנו שתבחן בניסויים קליניים המכוונת כנגד מטרה תרופתית שגילינו. אנחנו גאים בהישג מרשים זה וממשיכים להיות מחויבים לקידום תכניות הפיתוח שלנו שהתגלו בעזרת הכלים חישוביים שלנו, על מנת לנסות להרחיב את אפשרויות הטיפול האימונותרפי בסרטן עבור חולים שאינם מגיבים לטיפולים קיימים".

ציוני דרך שהושגו לאחרונה
הצגת נתונים קליניים ראשוניים בכנס השנתי של האגודה האמריקנית לאימונותרפיה של סרטן (SITC), מהניסוי הקליני שלב 1 עבור COM701 אשר ממשיך להתקדם בחולים עם גידולים מוצקים מתקדמים.
טיפול ב-COM701 הראה סבילות טובה ולא נצפו תופעות לוואי המגבילות את המינון אצל החולים.
נצפו סממנים ראשוניים לפעילות אנטי-סרטנית בטיפול ב-COM701, בחולים שטופלו בטיפולים קודמים מסוגים שונים.


הצגת נתונים ב-SITC בנוגע להתקדמות הניסוי הקליני שלב 1 (trial-in-progress) להערכת COM701 כמונותרפיה ובשילוב Opdivo® (nivolumab)


לא נצפו תופעות לוואי שמגבילות העלאת מינונים בבדיקת רמת המינון השלישית של COM701 עם Opdivo.
נמשך גיוס החולים לרמת המינון השמינית של COM701 כמונותרפיה וגם לרמת המינון הרביעית של COM701 עם Opdivo בטיפול כל 4 שבועות.


קבלת אישור לתחילת ניסויים קליניים (IND) מאת מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) עבור COM902. ניסוי קליני שלב 1 בחולים עם גידולים מתקדמים צפוי להתחיל בתחילת 2020.


הצגת נתונים פרה-קליניים חדשים עבור COM902 ב-SITC, התומכים בפוטנציאל של התרופה כטיפול אימונותרפי לסרטן בשילוב COM701 ומעכבי PD-1.
אישור פטנט אירופאי מס' EP3347379 ממשרד הפטנטים האירופאי. הפטנט ניתן עבור ההרכב והשימוש ב-COM902.
אישור פטנט אמריקאי מס. 10,351,625 ממשרד הפטנטים האמריקני, עבור שיטת השימוש ב-COM701 בשילוב עם כל נוגדן כנגד PD-1.

תוצאות כספיות
הוצאות המחקר והפיתוח ברבעון השלישי של שנת 2019 הסתכמו בכ- 4.3 מיליון דולר בהשוואה לכ- 7.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2018. הקיטון בהוצאות המחקר והפיתוח מיוחס בעיקר לצמצום פעילויות פרה-קליניות הקשורות ל-COM902 אשר רובן הושלמו במהלך 2018 בנוסף לצעדי ההתייעלות עליהם הודיעה החברה במהלך הרבעון הראשון של 2019.

ההפסד הנקי ברבעון השלישי של שנת 2019 הסתכם בכ-6.5 מיליון דולר, או 0.1 דולר למניה (ובדילול מלא), בהשוואה להפסד נקי של כ-3.1 מיליון דולר, או 0.05 דולר למניה (ובדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

נכון ליום 30 בספטמבר 2019 סך יתרות המזומנים, שווי המזומנים, פיקדונות לטווח קצר ומזומנים משועבדים הסתכמו בכ-47.6 מיליון דולר בהשוואה לכ-45.7 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2018. לחברה אין חוב.

שיחת ועידה
הנהלת החברה תקיים שיחת ועידה לסקירת תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2019 והפוסטרים המדעיים שהוצגו ב-SITC, היום, 11 בנובמבר 2019, בשעה 15:30 שעון ישראל. המעוניינים להשתתף בשיחת הועידה מוזמנים להתקשר מספר דקות לפני השעה האמורה לטלפון: 03-918-0609. שיחת הועידה תהיה זמינה בשידור ישיר בקישור זה. האזנה חוזרת לשיחת הועידה תהיה זמינה באתר החברה www.cgen.com.
אודות קומפיוג'ן
קומפיוג'ן היא חברה קלינית לגילוי ולפיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן. החברה משתמשת בתשתית החישובית שלה, בעלת אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות. בצנרת התרופות של החברה, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני, ישנן תוכניות אימונו-אונקולוגיות המפותחות כנגד מטרות תרופתיות שהחברה גילתה, כולל חלבוני בקרה של מערכת החיסון שמשפיעים על תאי T ותוכניות פיתוח מוקדמות יותר כנגד מטרות מילואידיות. המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על בנית שיתופי פעולה להמשך מחקר, פיתוח ומסחור של מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם בחולון ולה משרדים בחולון ובקליפורניה. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il