TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סיוה צופה הכנסות שיא מתמלוגים ברבעון הרביעי; מדווחת על הסכם עם יצרן מוביל בתחום מערכות עזר מתקדמות לנהיגה


סיוה CEVA
עקפה את התחזיות ברבעון השלישי עם צמיחה של 10% בהכנסות ל-23.5 מיליון דולר ורווח מתואם של 22 סנט למניה

ספקית טכנולוגיות הקישוריות האלחוטית והחישה החכמה סיוה (נאסד"ק: CEVA), פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2019, שהסתיים ב-30 בספטמבר. הכנסות החברה ברבעון השלישי גדלו ב-10% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-23.5 מיליון דולר. בחלוקה למקורות הכנסה, ההכנסות ממכירת רישיונות וכלי פיתוח לתכנון שבבים גדלו ב-15% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-11.3 מיליון דולר, כ-48% מהמחזור; ואילו ההכנסות מתמלוגים גדלו ב-5% לעומת הרבעון המקביל וב-61% לעומת הרבעון הקודם והסתכמו ב-12.2 מיליון דולר, כ-52% מסך ההכנסות.


5 סנט מעל התחזיות
הרווח הנקי והרווח המדולל למניה על בסיס GAAP הסתכמו ב-0.8 מיליון דולר וב-3 סנט, בהתאמה. זאת, לעומת רווח נקי ורווח מדולל למניה של 2.5 מיליון דולר ו-11 סנט ברבעון המקביל. הרווח הנקי ברבעון השלישי כלל הטבת מס בסך של כ-1 מיליון דולר כתוצאה מהשלמת ביקורת מס והוצאות בסך 0.8 מיליון דולר הקשורות לרכישות.


בנטרול רישום עלות האופציות לעובדים והוצאות הקשורות לרכישות, ירד הרווח הנקי המתואם ב-2% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-5.1 מיליון דולר, והרווח המתואם למניה הסתכם ב-22 סנט, 5 סנט מעל תחזיות האנליסטים.


14 הסכמים חדשים
במהלך הרבעון השלישי חתמה סיוה על 14 הסכמים חדשים לרישוי טכנולוגיות לתכנון שבבים. הסכם אחד היה לאספקת טכנולוגיה בתחום החישה החכמה ו-13 הסכמים לאספקת טכנולוגיות קישוריות. 5 מתוך ההסכמים שנחתמו היו עם לקוחות חדשים.


ההסכמים נחתמו עם יצרנים בתחומי מערכות עזר מתקדמות לנהיגה, מכשירי שמיעה, מונים חכמים, אוזניות סטריאו אלחוטיות, ומגוון רחב של מוצרי IoT. בפילוח גיאוגרפי, 6 מתוך 14 ההסכמים נחתמו עם לקוחות בסין, 5 בארה"ב, 2 באירופה, והסכם אחד עם לקוח ביפן.


* בנטרול הפחתת נכסים לא-מוחשיים והוצאות בסך 0.8 מיליון דולר נטו ברבעון השלישי הקשורות לרכישות RivieraWaves ופעילות Hillcrest Labs והשקעות בטכנולוגיות NB-IoT ובטכנולוגיות של Immervision, וכן מחיקה בסך 0.8 מיליון דולר הקשורה לעסקת Hillcrest Labs. ההפחתה ברבעון המקביל בגין רכישות הסתכמה ב-0.3 מיליון דולר. ההוצאות שלא במזומן בגין רישום אופציות לעובדים ברבעון השלישי של 2019 וברבעון המקביל הסתכמו ב-2.6 ו-2.3 מיליון דולר נטו, בהתאמה.

בסיס הלקוחות מתרחב
מנכ"ל סיוה, גדעון ורטהייזר, אמר עם פרסום התוצאות הכספיות: "התוצאות החזקות ברבעון השלישי נבעו מביצועים מצוינים בתחום הסכמי הרישוי ומעליית מדרגה משמעותית בהכנסות מתמלוגים. בסיס לקוחותינו ממשיך להתרחב, ובמהלך הרבעון חתמנו על הסכמים מקיפים ואסטרטגיים עם יצרנים מובילים בתחומי מערכות עזר מתקדמות לנהיגה, מכשירי שמיעה וקישוריות סלולרית למוצרי IoT".


מסמארטפונים ועד היתוך חיישנים
ורטהייזר הוסיף: "הגידול בהכנסות מתמלוגים משקף את המומנטום החיובי הן בשוק התקשורת הסלולרית לסמארטפונים והן בשווקים האחרים. בשוק התקשורת הסלולרית לסמארטפונים, נהנו לקוחותינו מהשקת דגמי פרימיום, לצד גידול בנתח השוק בפלח מכשירי דור 4 זולים. בשווקים האחרים, החדשים יותר עבורנו, נמשכה מגמת הצמיחה והכנסותינו מתמלוגים הגיעו לשיא רבעוני של 3.9 מיליון דולר ומספר המוצרים שסופק הגיע לשיא של 123 מיליון (מתוך כ-292 מיליון מוצרים ברבעון). כמו-כן, נרשמה תרומה ראשונה מפעילות היתוך החיישנים של Hillcrest Labs, שרכשנו לאחרונה".


קופת המזומנים: 148 מיליון דולר
סמנכ"ל הכספים של סיוה, יניב אריאלי, אמר: "טכנולוגיות הקישוריות האלחוטית והחישה החכמה שלנו ממשיכות לעורר עניין רב בקרב לקוחות. תוצאות הרבעון השלישי ממחישות זאת, הן בהכנסות מהסכמי רישוי שצמחו ב-15% והן בתמלוגים, שצמחו ב-5% לעומת הרבעון המקביל.


"סיוה סיימה את הרבעון השלישי עם קופת מזומנים, בטוחות סחירות ופיקדונות בנקאיים של כ-148 מיליון דולר. זאת, לאחר רכישת פעילות היתוך החיישנים של Hillcrest Labs והשקעה בטכנולוגיית עיבוד התמונה של Immervision בהיקף של כ-21 מיליון דולר".


3 הסכמים עם יצרנים מובילים
במהלך שיחת הוועידה שהתקיימה בעקבות פרסום הדוחות הכספיים, הדגיש ורטהייזר 3 הסכמים בעלי חשיבות אסטרטגית שנחתמו במהלך הרבעון עם יצרנים מובילים. הראשון הוא עם חברת שבבים מובילה בשוק הרכב, שבחרה לשלב את טכנולוגיית הבינה המלאכותית החדשה של סיוה בשבבים המיועדים למערכות נהיגה חכמות. סיוה מסרה, כי הסכם זה מחזק ומבטיח את מעמדה של סיוה בשוק הרכב. בנוסף ללקוח משמעותי וחדש זה, עם לקוחותיה של סיוה בשוק מערכות הנהיגה החכמות נמנית גם On Semiconductor האמריקאית, הספקית המובילה של חיישני תמונה ואחת מיצרניות השבבים הגדולות לשוק הרכב.


הסכם שני שציין ורטהייזר היה עם יצרן מוביל בשוק מכשירי השמיעה, שהחליט לשלב את טכנולוגיית הבלוטות' של סיוה במכשיר שמיעה מתקדם שיאפשר קישוריות לסמארפונים ויישומים כמו אודיו סטריאופוני, קול, תרגום וכיוון מרחוק. ההסכם השלישי היה עם חברת שבבים גדולה באירופה, שהחליטה לשלב את טכנולוגיית הקישוריות הסלולרית למוצרי IoT של סיוה, בשוק הצומח של המונים החכמים. מדובר בהסכם הראשון שחותמת סיוה עם חברת שבבים גדולה זו. סיוה ציינה, כי מדובר בחברה בעלת בסיס לקוחות מגוון וסל מוצרים רחב הסינרגטי לקווי המוצר של סיוה.


התחזית לרבעון 4: שיא בתמלוגים
במהלך שיחת הוועידה, מסר אריאלי כי הביקוש לטכנולוגיות של סיוה המתבטא בהסכמי רישוי חדשים נותר איתן. בנוגע להכנסות מתמלוגים, צופה החברה צמיחה של כ-10% לעומת הרבעון שחלף לשיא של כ-13.5 מיליון דולר. זאת, לאחר שהחברה כבר הציגה צמיחה של 61% בתמלוגים בהשוואה לרבעון השני.
הרווח הגולמי של סיוה ברבעון הרביעי צפוי להסתכם בכ-89% מהמחזור. הוצאות התפעול, בנטרול הוצאה בסך 2.7 מיליון דולר בגין רישום אופציות לעובדים והפחתה לא-מוחשית בסך 0.9 מיליון דולר בגין רכישות, צפויות להסתכם ב-16.3-17.3 מיליון דולר. הכנסות המימון צפויות להסתכם בכ-0.7 מיליון דולר. המס המתואם ברבעון הרביעי צפוי להסתכם בכ-0.9 מיליון דולר, ומספר המניות צפוי לעמוד על כ-23 מיליון.


סיוה (CEVA)


סיוה מספקת טכנולוגיות קישוריות אלחוטיות וחישה חכמה לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, הרובוטיקה והאינטרנט-של-הדברים (IoT). מוצרי החברה כוללים מעבדי אותות דיגיטליים בתחום התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4 ו-5), ובתחום הראייה הממוחשבת למצלמות; מעבדי בינה מלאכותית; תוכנות להיתוך חיישנים, עיבוד תמונה ויישומי מציאות רבודה ומדומה; מעבדי אודיו, קול ודיבור ליישומי הפעלה קוליים; וטכנולוגיות לקישוריות Wi-Fi ובלוטות'.


הטכנולוגיות של סיוה משולבות במכשירים של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.


לפרטים נוספים: www.ceva-dsp.com , Twitter, YouTube, Facebook , LinkedIn



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il