TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת F5 משיקה את תכנית השותפים החדשה Unity+


F5
מוטי בן שושן, מנהל השותפים ב- F5 ישראל, יוון וקפריסין: "התכנית החדשה תייצר מודל כלכלי שלא היה קיים עד היום להגדלת הרווח"

F5 Networks, מובילה עולמית באספקת יישומים ושירותי אבטחת מידע (NASDAQ: FFIV), מכריזה על השקת Unity+, תכנית שותפים חדשנית, שתוכננה על מנת להביא לגידול רווחי וארוך טווח לשותף. תכנית Unity+ מרחיבה את ההזדמנויות והתמריצים של השותפים, יוצרת נתיבי הכנסות חדשים ומניעה לשיתוף פעולה הדוק יותר על מנת לסייע ללקוחות במהלך טרנספורמציה טכנולוגית.


מתוך הכרה בחשיבותם של השותפים לאסטרטגיית הגידול של F5, התכנית מבוססת על טיפוח ומיתוג השותף על ידי הצעת מסלולים חדשים להאצת הרווחיות, תוך גמישות גדולה יותר באמצעות פעילויות משותפות.


מוטי בן שושן, מנהל השותפים ב- F5 ישראל, יוון וקפריסין אמר כי "תכנית השותפים שלנו סיפקה מאז ומתמיד משאבים יתרונות והטבות למשתתפים בה, בהתאם לאחת מרמות השותפות המקומית: AUTHORIZED ,SILVER ו- GOLD. מודל התכנית החדשה יספק בנוסף גמישות ויכולת בניית תכנית עבודה המותאמת אישית לשותף ואזורי המיקוד שלו, ובכך תייצר מודל כלכלי שלא היה קיים עד היום להגדלת הרווח עם התמקדות בפיתוח הידע והיכולות, הקצאת משאבים טכנולוגיים ושיווקיים נוספים ותמריצים מוגברים"


"טרנספורמציה דיגיטלית נוגעת בכל אחד מהלקוחות שלנו והדבר משנה את הדרך שבה הם רוצים לרכוש ולצרוך טכנולוגיה. בסביבה זאת, שותפים הם קריטיים לאספקת חווית לקוח מצוינת," אמר קולין מקמילן, סגן נשיא לשותפים גלובליים ב- F5. "Unity+ בנויה כתכנית גמישה, פשוטה ורווחית, שמציעה בידול ותמריצים להם זקוקים שותפים על מנת להגדיל את העסק שלהם עם הפורטפוליו המתרחב שלנו של פתרונות ושירותי יישומים".


עוד הוסיף מקמילן: "השותפים שלנו הם הבסיס לכל מה שאנחנו עושים והם חלק קריטי מאסטרטגית הגידול של F5. תכנית Unity+ מדגימה את המחויבות שלנו לשותפים. זוהי לא השקעה חד פעמית, אלא מאמץ ממושך להבטיח הצלחה משותפת דרך שיתוף פעולה ייחודי וחווית שותף הטובה ביותר, שמניעים לאימוץ גלובלי גדול יותר של לקוחות".

אודות F5
F5 (NASDAQ: FFIV) מספקת לעסקים, ספקי השירות, הממשלות ומותגי הצריכה הגדולים בעולם את החופש להעביר באופן מאובטח כל יישום לכל מקום – בביטחון. F5 מספקת שירותי ענן ואבטחת מידע שמאפשרים לארגונים לאמץ את התשתית שהם בוחרים בה מבלי לוותר על מהירות ושליטה.
מרכז הפיתוח הישראלי של F5, השלישי בגדלו בעולם, ממוקם בתל אביב, ובו מועסקים כ-300 עובדים. למידע נוסף בקרו ב- f5.com. תוכלו לעקוב אחר @f5networks בטוויטר או לבקר אותנו ב- LinkedIn וב-Facebook כדי לקבל מידע נוסף אודות F5, השותפים שלה והטכנולוגיה החדשנית של החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il