TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת צירון במזכר הבנות לרכישת פעילויות בתחום המסחר המקוון של אמזון


עם השלמת עסקת המיזוג, יוקצו לבעלי מניות החברות הפעילות, מניות של צירון שיהוו מיד לאחר השלמת העסקה 50.01% מהון המניות של צירון בדילול מלא וכמות נוספת של 450,000 מניות של החברה

חברת צירון מדווחת היום כי התקשרה במזכר הבנות לפיו תרכוש החברה את כל הון המניות המונפק של חברה פרטית ישראלית אשר נמצאת בהקמה ואשר תאגד פעילות של מספר חברות המפעילות שירותים שונים לסוחרים בפלטפורמת המסחר של אמזון.


עם השלמת עסקת המיזוג, יוקצו לבעלי מניות החברות הפעילות, מניות של צירון שיהוו מיד לאחר השלמת העסקה 50.01% מהון המניות של צירון בדילול מלא וכמות נוספת של 450,000 מניות של החברה.
נכון למועד המזכר, בעלי מניות הפעילות מספקים באמצעות חברות הפעילות שירותים שונים לסוחרים בפלטפורמת המסחר של אמזון (amazon.com), ובכלל זה כלים טכנולוגיים מגוונים הכוללים AI (בינה מלכותית) ו -BI (בינה עסקית) פרי פיתוחם ואשר בבעלותם המלאה חברות הפעילות פועלות כדי למזג את פעילותן תחת חברת המטרה וזאת עד ליום 31.12.19.


עד למועד מיזוג חברות הפעילות, ישתפו חברות הפעילות פעולה ביניהן תחת הנחה כי המיזוג ביניהן הושלם. חברת המטרה שעתידה לאגד את הפעילות תהיה חברה פרטית ישראלית, והיא תעסוק בניהול ובעלות של חנויות על גבי פלטפורמת המסחר של אמזון, או אתרי סחר אחרים, וכן בפיתוח כלים ושירותים מבוססי מודיעין עסקי ואינטליגנציה מלאכותית עבור ניהול החנויות. כמו כן, חברת המטרה עתידה לספק כלים טכנולוגיים, שירותי תוכנה מתקדמים וכן שירותי רגולוציה לקהילת המוכרים באמזון.


החברות אשר מתמזגות לצירון:
סלר אפיל – מספקת שירותי ערעורים בעבור חשבונות משתמש ועמודי מכירה אשר נחסמו מפעילות בטוענה כי חרגו ממדיניות אמזון. לשירותי החברה מעל 98% הצלחה בפתרון בעיות מוכרים מול אמזון.


טוטליטיקס - פלטפורמת BI המשמשת למחקר וניתוח שווקים באמזון המאפשרת למוכר לקבל החלטות אסטרטגיות מבוססות מידע.


שיר אסטייט – מפתחת כלי תוכנה המתממשקים לחנות האמזון שבבעלות המשתמש ומארגן את כל המידע בצורה יעילה, החל מחישוב רווחיות, שליחת מיילים אוטומטיים ללקוחות אמזון, בוטים ליצירת מערך שירות לקוחות אוטומטי, מעקב אחר מיקומי מילות מפתח וכו'.


בוסטר טכנולוגיות פרסום – פלטפורמה לקידום מוצרי אמזון בתוך אמזון ומחוץ לאמזון, באמצעות תלושי קניה. נכון למועד דיווח זה לויראליקס רשומים מעל ל 50,000 קונים מ - 7 מדינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il