TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סייפ-טי מודיעה על הערכות מקדמיות של צמיחה בהכנסות לרבעון השלישי של שנת 2019


Safe-T Data
החברה צופה כי תדווח על עלייה של 440%-480% בהכנסותיה

סייפ-טי גרופ בע"מ ((NASDAQ, TASE: SFET, ספקית מובילה של פתרונות software-defined access לסביבות ענן היברידי ולסביבות מקומיות, מודיעה היום על טווח משוער להכנסותיה ברבעון השלישי שהסתיים ביום 30 בספטמבר 2019.


סייפ-טי צופה כי תדווח, באופן ראשוני ובלתי מבוקר, הכנסות לרבעון השלישי של שנת 2019 בטווח שבין 1.35 מיליון דולר ו-1.45 מיליון דולר, המהוות עלייה בטווח שבין 440% ל- 480%, בהתאמה, בהשוואה להכנסות של 248,000 דולר ברבעון השלישי של שנת 2018.


הכנסות החברה ברבעון השלישי של שנת 2019 משקפות לראשונה רבעון שלם של תוצאות כספיות מאוחדות מאז רכשה החברה את NetNut Ltd. ב-12 ביוני 2019.


שחר דניאל, מנכ"ל סייפ-טי, אמר: "ביוני 2019 הצגנו את האסטרטגיה העסקית והכספית שלנו להאצת קצב הצמיחה של החברה. אני שמח שהפעולות שביצענו בחודשים האחרונים מתחילות להניב תוצאות מדידות, אשר משתקפות בדוחות הכספיים שלנו. סייפ-טי ממשיכה לשפר את עמדתה בשוק, הודות לפתרונות חדשניים, טכנולוגיות ייחודיות, בסיס לקוחות צומח ופריסה גלובלית. אני מאמין שכעת יש לנו נראות טובה יותר של הגורמים העיקריים לצמיחה שלנו, ואנחנו מסוגלים להשתמש טוב יותר ביכולות הליבה ובמיומנויות שלנו כדי לייצר הכנסות ולהוסיף ערך לבעלי המניות שלנו."


עדכון זה הוא הערכה, המבוססת על מידע שנמצא בידי הנהלת החברה נכון למועד פרסומו, והוא כפוף לשינויים נוספים כתוצאה מהשלמת התהליכים הסטנדרטיים של החברה לסגירת הרבעון. עדכון זה אינו מציג את כל המידע הנדרש להבנה של המצב הכספי של סייפ-טי נכון ליום 30 בספטמבר, 2019 או של תוצאות פעילותה ברבעון שהסתיים ביום 30 בספטמבר 2019. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות.
סייפ-טי תפרסם את תוצאותיה לרבעון השלישי של שנת 2019 עד 29 בנובמבר 2019.

אודות סייפ-טי גרופ בע"מ
סייפ-טי גרופ בע"מ (סימול Nasdaq, TASE: SFET) היא ספקית של פתרונות Zero Trust Access אשר נועדו לצמצם התקפות סייבר על שירותים עסקיים קריטיים ונתונים רגישים של ארגונים. הפתרונות של סייפ-טי לענן ולשרתים מקומיים מבטיחים שכל תרחיש הגישה של הארגון, לתוך הארגון ומחוצה לו מאובטחים ע"פ פילוסופיית ה"אשר קודם, תן גישה אח"כ" של Zero Trust. גישה זאת מניחה שאין אדם מאושר מראש, ללא תלות במיקומו הפיסי ושיוכו הארגוני, וכל משתמש אשר מנסה לגשת לשרות ארגוני בין אם הוא בענן או בתוך הארגון, חייב לקבל אישור גישה כשלב ראשון.


המגוון הרחב של פתרונות גישה מאובטחת של סייפ-טי מצמצמים את מרחב התקיפה הארגוני ומשפרים את סיכויי הארגון להגן על עצמו בפני מתקפות.


שכבת הגנה נוספת הינה שרות הפרוקסי הארגוני של סייפ-טי שמאפשר גלישה קלה, חסכונית, מאובטחת, וללא ניתוקים לאתרי WEB ברחבי העולם. השירות מאפשר חיבור אין סופי של משתמשים, ע"י התרחבות דינאמית כתלות במספר המשתמשים המחוברים.


בעזרת שימוש בטכנולוגיית ה reverse-access מוגנת הפטנט של סייפ-טי וטכנולוגיית ניתוב הרשתות הייחודית של החברה, ארגונים מסוגים שונים וגדלים שונים, יכולים לאבטח את המידע והרשתות שלהם כנגד מתקפות חיצוניות ופנימיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il