TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Digital Element ממנה את אילן סגלמן למנהל פיתוח עסקי בישראל


אילן סגלמן
סגלמן הינו בעל ניסיון של יותר מעשור בתחומי השיווק והמכירות בתחום ההיי-טק

חברת Digital Element, מובילה עולמית במידע מבוסס מיקום גיאוגרפי, ממנה את אילן סגלמן למנהל פיתוח עסקי בישראל. סגלמן יוביל את הפיתוח העסקי בישראל על מנת לספק שירות משופר ללקוחות הקיימים, להגביר את המודעות לפתרונות החברה ושירותיה, ולהרחיב את בסיס הלקוחות ורשת השותפים, במטרה להוסיף ללקוחות החברה ערך לטווח הארוך.


חברת Digital Elements מרחיבה את הפעילות שלה בישראל, עם פתיחת נציגות במדינה, על מנת לענות על הדרישות גבוהות מצד לקוחותיה לשירותים בישראל, מדינה שחווה גידול בענפי אדטק, MarTech, שידור ופינטק.


חברת Digital Element פועלת בישראל מזה מספר שנים והקימה בסיס לקוחות חזק הכולל חברות דוגמת AppsFlyer, Appnext, Intango, Double Verify ו- Intent IQ. לקוחות אלו, לצד אחרים, הצטרפו לבסיס הלקוחות הגלובלי, בו ניתן למנות את BBC, MediaMath, לינקדאין, Hubspot, פייסבוק ועוד.


סגלמן הינו בעל ניסיון של יותר מעשור בתחומי השיווק והמכירות בתחום ההיי-טק. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב"פאוור תקשורת", מפיצת פתרונות חברות אבטחת המידע הגלובליות Sophos וקספרסקי. לפני כן שימש כמנהל מכירות אנטרפרייז בחברת Intentia, המתמחה בתחום ה- ERP, ולפני כן כיהן בתפקידי מכירות שונים בקבוצת אמן. סגלמן הינו בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן-גוריון.

אודות Digital Element
חברת Digital Element (הוקמה ב- 1999), הינה מובילה עולמית במידע מבוסס מיקום גיאוגרפי, המאפשרת למנף פעילות און ליין לקידום המטרות העסקיות של לקוחותיה.. הטכנולוגיה של החברה, המוגנת בפטנט, מוסמכת לספק גישה בזמן אמת למודיעין גיאוגרפי אמין ומדויק מבלי לפלוש לפרטיות של משתמשי האינטרנט. מזה קרוב לשני עשורים, חלק נכבד מהחברות הגדולות בעולם סומך על הטכנולוגיה של Digital Element כדי למקד פרסומות ותוכן על פי מיקום, להרחיב יכולות אנליטיקה ולנהל זכויות התוכן כמו גם לזהות ולמנוע מעשי נוכלות ופשעי סייבר. בין לקוחות החברה ניתן למנות אתרי האינטרנט, מותגים, חברות אבטחת המידע, רשתות פרסום, פלטפורמות מדיה חברתית ופרסום במובייל ועוד.


בקרו ב- www.digitalelement.com לקבלת מידע נוסף אודות כוחו של המיקום בעולם האון-ליין. עקבו אחרינו ב- LinkedIn וטוויטר @DigitalElement ועשו לנו לייק ב- Facebook. המטות הגלובליים של Digital Element ממוקמים באטלנטה ולונדון. החברה הינה מחלקה ב- Digital Envoy Inc..



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il