TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סער כהן מונה לתפקיד מנהל מערך ההדרכה בחברת דבליפ


סער כהן
בתפקידו הקודם עבד כמהנדס תקשורת נותנים בבורסה לניירות ערך ובחברת האינטגרציה בינת

סער כהן (28) מונה להיות מנהל מערך ההדרכה (Head of Education) בחברת דבליפ (develeap), העוסקת בייעוץ ומאפשרת לארגונים לייעל את גוף הפיתוח שלהם. דבליפ מקיימת הכשרה להיי טק - DevOps Bootcamps ייחודיים ומעשיים בני 10 שבועות ללא תשלום. בעזרת תהליך ההכשרה האינטנסיבי היא מכשירה מומחי DevOps במסלול של התפתחות אישית ומקצועית.


במסגרת התפקיד כהן ישמש כחלק אינטגרלי ממערך ההדרכה של ה-DevOps בוטקאמפ הייחודי בחברה, הוא יהיה אחראי בין היתר על עדכון והתאמת תכני ההדרכה, תוכנית למידה מתמשכת לכלל העובדים (lifelong learning), גיוס טאלנטים החל משלב הבחינות המקצועיות ועד לראיונות טכנולוגיים. בנוסף, יעסוק בריענון והתאמת תכני הלימוד במוסדות שונים על מנת להכשיר ולהכין סטודנטים לעולם העבודה העדכני.
בתפקידו הקודם עבד כמהנדס תקשורת נותנים בבורסה לניירות ערך ובחברת האינטגרציה בינת. כהן הנדסאי תוכנה מאורט סינגאלובסקי תל אביב, ואותר למסלול פרוייקטנטים בצבא במסגרת לימודי ההנדסאי.

אודות develeap
חברת דבליפ מאפשרת לארגוני פיתוח תוכנה למצות את הפוטנציאל של גוף הפיתוח שלהם. דבליפ מעסיקה סיירת של אנשי תוכנה ו-DevOps מנוסים העוזרים למנהל הפיתוח בבניית הארכיטקטורה, בבחירת הטכנולוגיה ובמימוש התהליכים המאפשרים העלאה מהירה של גרסאות לענן או לאתר.


במהלך שנת 2019 תכשיר דבליפ ותקלוט כ-40 מומחי DevOps חדשים אל שורותיה.


דבליפ מקיימת DevOps Bootcamp ייחודי בן 10 שבועות (600 שעות אקדמיות) שממומן כולו על ידה. בעזרת תהליך הכשרה אינטנסיבי בתוכנית לימודים מעמיקה, יוכלו בוגרים שיימצאו מתאימים להיקלט בדבליפ כמומחי DevOps ולהשתלב במסלול של התפתחות אישית ומקצועית. הקבלה לתוכנית מותנית בביצוע בהצלחה של מבחן התאמה המצריך ניסיון בכתיבת סקריפטים, ובראיון אישי.


כחלק מחזון החברה פועלת דבליפ לשתף את עובדיה בתהליך קבלת ההחלטות, וכן לדאוג להון אנושי מגוון.
למידע נוסף בקרו באתר החברה: http://www.develeap.co



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il