TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Checkmarx – בין 50 חברות ההייטק הנחשקות לעבודה בישראל לפי דירוג Dun & Bradstreet ל-2019


דפנה זגר ויעל כהנא בן טובים_צ'קמרקס_צילום ניב קנטור
הסקר בדק פרמטרים כמו: יכולת העובד להשפיע, הסביבה הטכנולוגית, פיתוח קריירה ושימור עובדים, חווית סביבת העבודה, תנאים ושביעות רצון העובדים

חברת הסייבר הישראלית צ'קמרקס (Checkmarx) נכנסה לראשונה לרשימת חברות ההייטק הנחשקות, בדירוג Dun's 100 לשנת 2019. החברה מדורגת במקום ה-24 מתוך 50 בדירוג "חברות ההייטק והטכנולוגיה שהכי טוב לעבוד בהן בישראל", במסגרת סקר שנתי נרחב של חברת המידע העסקי דן אנד ברדסטריט.

הסקר בדק פרמטרים כמו: יכולת העובד להשפיע, הסביבה הטכנולוגית, פיתוח קריירה ושימור עובדים, חווית סביבת העבודה, תנאים ושביעות רצון העובדים.

צ'קמרקס, שנוסדה בשנת 2006 על ידי מתי סימן (CTO) ועמנואל בן זקן (מנכ"ל) נחשבת למובילה עולמית בשוק החם של אבטחת אפליקציות (Application Security) ולאחת החלוצות בשוק זה. הפלטפורמה האוטומטית שפיתחה החברה מגלה ומתריעה על פרצות אבטחה בתוכנה לאורך כל שלבי הפיתוח - כבר מכתיבת שורות הקוד הראשונות ועד לשלב הבדיקות, דבר שחוסך משאבי זמן וכסף רבים לארגונים. באופן כזה, היא מספקת לכל מפתח את הכלים לעבוד באופן מאובטח ולתקן את הקוד מפרצות אבטחה עוד מראשית תהליך פיתוח התוכנה.

כחברת הסייבר הפרטית הגדולה בישראל כיום צ'קמרקס מציגה צמיחה מהירה של מעל 60% בשנים האחרונות, כולל השנה, עם יותר מ-1400 לקוחות גלובליים, בהם 5 מתוך 10 חברות התוכנה הגדולות בעולם, 4 מהבנקים הגדולים בארה"ב, גופים ממשלתיים וארגונים רבים מרשימת הפורצ'ן 500.
השנה בלבד הגדילה את מצבת העובדים ליותר מ-600 עובדים ברחבי העולם, מחציתם במטה ומרכז הפיתוח בישראל, במגדל "אטריום" ברמת גן. החברה צפויה לגייס עד סוף 2019 עוד 100 עובדים.
בתחילת ינואר ייצאו כל עובדי החברה, בארץ ובחו"ל, לארוע kick-off באתר נופש בתאילנד.

הדירוג של dun's מצטרף לעיטורים ופרסים נוספים של צ'קמרקס, שנכנסה לאחרונה לרשימה היוקרתית של ה-''Black Unicorn לשנת 2019", חדי הקרן הבאים (חברות פרטיות ששוות מעל 1 מיליארד $) שהוכרזה בכנס הסייבר הגלובלי Black Hat בלאס וגאס; ביוני האחרון הוכרזה צ'קמרקס כבחירת הלקוחות שלGartner Peer Insights בתחום אבטחת אפליקציות, לאחר שקיבלה את המספר הגדול ביותר של הצבעות, ניקוד כללי גבוה וניקוד עבור מוצריה; הוכרזה כמובילה ברבוע הקסם של גרטנר (Gartner Magic Quadrant) ל-2019 בתחום אבטחת אפליקציות זו השנה השנייה ברציפות; הוכרזה כמנצחת בתחרות SC Awards 2019 בקטגוריה של "חברת האבטחה הטובה ביותר" ו"הפתרון הטוב ביותר לניהול חולשות אבטחה".

לדברי עמנואל בן זקן מנכ"ל צ'קמרקס: "אנו גאים בכל אחד מהעובדים שלנו, שתורם להישגים של צ'קמרקס כמובילת שוק גלובלית, ושמחים על ההכרה שקבלנו היום מ- D&B , המבוססת בין היתר על מדידת שביעות הרצון של העובדים. הצמיחה המהירה של החברה היא אינדיקציה להתפתחות המאסיבית של שוק אבטחת האפליקציות ולרלוונטיות של המוצרים של צ'קמרקס, שפותחת הזדמנויות ואתגרים לעוד ועוד עובדים מקצועיים להצטרף ולהתפתח במסגרת החברה."

אודות Checkmarx
צ'קמרקס היא מובילה גלובלית בפתרונות אבטחת תוכנה עבור תהליכי פיתוח מודרני של תוכנה ארגונית. החברה מספקת את פלטפורמת אבטחת התוכנה המקיפה ביותר בתעשייה שמתאחדת עם תהליכי DevOps ומספקת בדיקות סטטיות ואינטראקטיביות של אבטחה, אנליזה של בניית התוכנה והכשרת מפתחים בתחום אבטחת אפליקציות כדי להפחית ולתקן את הקוד מפרצות אבטחה כבר בתחילת התהליך. בין לקוחות החברה יותר מ-40% מחברות Fortune 100 ומחצית מחברות Fortune 50, כולל ארגונים מובילים כמו SAP, Samsung ו-Salesforce.com. מטה החברה ומרכז הפיתוח יושבים בישראל, במגדל אטריום רמת גן.


לפרטים נוספים: Checkmarx.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il