TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

גורו הבריאות הדיגיטלית, ד"ר ג'ון הלמקה, מצטרף לחברת CLEW הישראלית


הלמקה ישמש כחבר הוועדה המדעית המייעצת של CLEW, אשר פיתחה מערכת לומדת לזיהוי מוקדם של התדרדרות חולים בטיפול נמרץ

גל סלומון, מייסד ומנכ"ל CLEW: "הצטרפותו של מוביל דעה בשיעור קומה של ד"ר הלמקה הינה הבעת אמון חשובה בטכנולוגיה של החברה ובחזון שלה להעניק ערך אמיתי למיליוני חולים ורופאים מסביב לעולם"
חברת CLEW הישראלית, אשר פיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית להפיכת נתונים רפואיים למידע מציל חיים, הודיעה היום (ב') על הצטרפותו של גורו הרפואה הדיגיטלית ד"ר ג'ון הלמקה לוועדה המייעצת של החברה.


ד"ר הלמקה הינו מומחה לרפואה דחופה ונחשב למוביל דעה עולמי וחלוץ בכל הקשור למחקר והטמעת טכנולוגיות חדשניות בעולמות הרפואה. כיום, משמש הלמקה בין היתר כמנהל המרכז לחקר טכנולוגיות ודירקטור במרכז הרפואי 'בית ישראל' בניו יורק, פרופ' לחדשנות בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הארוורד ויועץ לממשלות בעולם בנושא בריאות דיגיטאלית.


לדברי גל סלומון, מייסד ומנכ"ל CLEW: "זוהי זכות גדולה והבעת אמון משמעותית עבורנו לצרף לוועדת המייעצת של CLEW מוביל דעה בשיעור הקומה של ד"ר הלמקה, שנחשב לגורו עולמי בתחומי הבריאות והרפואה הדיגיטלית בפרט. לוועדה המייעצת שלנו ישנו תפקיד מכריע בעיצוב החזון והטכנולוגיה של החברה. חברי הוועדה הינם אנשי מקצוע בעלי ידע מדעי נרחב וניסיון פרקטי כל אחד בתחומו והם מסייעים לנו להבטיח שהפתרונות שאנו מפתחים נותנים ערך אמיתי לחולים ולמטפלים ומשתלבים בצורה מיטבית בסביבות הטיפול של העתיד".


ד"ר ג'ון הלמקה אמר היום: "כמות ואיכות המידע הרפואי שנאסף מחולים צומחים באופן אקספוננציאלי. אני גאה להצטרף לוועדה המדעית של CLEW אשר הופכת את המידע הזה לידע רפואי מעשי בכלים מתוחכמים של בינה מלאכותית ולמידת מכונה".


אודות CLEW
חברת CLEW, שהוקמה על ידי היזם הסידרתי גל סלומון, פיתחה מערכת בינה מלאכותית לזיהוי מוקדם של התדרדרות של חולים המאושפזים בטיפול נמרץ, על ידי ניתוח נתונים של כל מטופל ומטופל בכל רגע נתון. המערכת ממירה נתונים לידע רפואי מציל חיים, שמשפר את התוצאות הקליניות מחד ומפחית מעלויות הטיפול עבור מערכות הבריאות מאידך. הטכנולוגיה של CLEW מאפשרת למעשה חיזוי של סיבוכים מסכני חיים בזמן אמת ומסייעת למטפלים לקבל החלטות קליניות מושכלות המבוססות על כמות גדולה של נתונים. מערכות החברה כבר משמשות בתי חולים מרכזיים בארה"ב כחלק משלב הפיילוט של הטכנולוגיה.
הידע והמומחיות של ד"ר הלמקה בכל הקשור לניהול והטמעה של טכנולוגיות חדשות במערכות בריאות גדולות יסייעו לחברה בהרחבת סל המוצרים שלה וגיבוש המודלים הקליניים העתידיים למגוון סביבות טיפול.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il