TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פול פיואי, מנכ"ל Edge: "למטבעות פיאט אין ערך. בעתיד ביטקוין יקבע את המחירים ויהפוך ליציב כמו זהב"


נמרוד להבי מנכל סימפלקס צילום ישראל הדרי
יוני אסיא (eToro), ג'יימסון לופ (Casa), פלורה סאן (Binance), מני רוזנפלד ונמרוד להבי (Simplex), הצטרפו לכ- 400 אורחים מכל רחבי העולם שהגיעו ל D&DD, כנס הקהילה המרכזי של שבוע הבלוקצ'יין
כנס הקריפטו D&DD, כנס הקהילה של שבוע הבלוקצ'יין הישראלי, התקיים היום (ג') בת"א. בין הדוברים בכנס ג'יימסון לופ, CTO, Casa, ממובילי פיתוח ליבת ביטקוין, פלורה סאן, דירקטורית ב- Binance X, מעבדת החדשנות של Binance, בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, פול פיואי, מנכ"ל Edge, מארנקי הביטקוין המובילים בעולם, בן פיש, שותף מייסד ב Findora, פרוטוקול פורץ דרך בתחום הפרטיות,יובל רואש, מנכ"ל ביטס אוף גולד, אור לוקאי כהן, סמנכלי"ת Bittax, יוני אסיא מנכ"ל eToro, רועי שיינפלד, מנכ"ל בריז, ארנק הלייטנינג המתקדם בעולם וסרז' קוטלייר, מנכ"ל BitRefill, חברה המאפשרת רכישת כרטיסי תשלום באמצעות ביטקוין, דבר המאפשר לרכוש מוצרים ברי קיימא באמצעות המטבע הדיגיטלי, יובל רואש מנכ"ל Bits of Gold וחברות שונות בתחום האפליקציות המבוזרות והכלכלה החופשית.

את האירוע ארגנו תומר וייס, מאיה זהבי ושאולי רג'ואן באירוע ישתתפו מובילי דעת קהל מהחברות המובילות בתחום בישראל ובעולם בהן INX, Chromia, Tezos,Fuse, Beam, SafeX, Bits of Gold, 2key, Breez.

ג'יימסון לופ, CTO, Casa, אמר בכנס כי: "אחת הסיבות שהופכות את הביטקוין ואת המטבעות הדיגיטליים למשמעותיים כל כך, ואף בעיני אנשים מסוימים למשני עולם, היא שהשליטה מאפשרת לשלוט באספקטים רבים בחייהם. כיום, יש לנו את היכולת לפרוץ את הגבולות וליצור עולם חדש. הרעיון שבמטבעות דיגיטליים מערער את שליטת הממשלות וכבר עכשיו יש עשרות אלפי אינדיבידואליים, שלא מחכים לרגולציה כלשהי ופועלים בעולם פיננסי חדש. למיליוני אנשים אין גישה למערכת הכלכלית המסורתית שאנו מכירים, אם נצליח לאפשר לאותם אנשים גישה למערכת כלכלית חדשה, נוכל לייצר עולם חדש".

פול פיואי, מנכ"ל Edge, אמר: "כשאני מסתכל על שינוי ערך הביטקוין ב-10 שנים האחרונות, אני מבין שלפיאט אין ערך בכלל. אני מאמין שכאשר אנשים המחזיקים במטבעות הרגילים יראו ערך רב יותר במטבעות וירטואליים, הם יעברו למטבעות קריפטוגרפיים. זה אמנם ייקח זמן, אבל בנקודה מסוימת הקריפטו יהיה יציב כמו הזהב. הקריפטו יעלה את הערך שלו, מה שיגרום ליותר אנשים להשתמש בו כמטבע לכל דבר".

מני רוזנפלד, יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי, אמר כי: "כרגע אנשים רואים בביטקוין כהשקעה ומאמינים שהערך שלה יגדל. זו אחת מכמה סיבות שונות לכך שמחזיקי ביטקוין לא משתמשים בו לרכישות שגרתיות. ברגע שאנשים יתחילו להשתמש בביטקוין בתדירות גבוהה יותר, ערכו של הביטקוין יהפוך דומה יותר לערך המטבעות הקיימים כיום."

אלכסנדר זאידלסון CEO Beam אמר כי: "אנחנו רוצים לבנות תחליף למזומן. כשאני משלם במזומן, אני לא צריך להזדהות. לדעתי הפתרון הוא לתת לאנשים לבחור אם הם מעוניינים להזדהות או לא". בן פיש, מנכ"ל Findora, הוסיף כי: "פרטיות היא הכרחית, וכדי להוכיח למישהו שהוא לא נופל לתרמית פונזי, אנחנו משתמשים בהוכחה באפס ידיעה, כך אנחנו מבטיחים את המעבר של הכסף ללא חשיפת פרטי ההעברה עצמה".

גיאקומו זוקו, דירקטור ב BHB.Network ציין כי: "ביטקוין עדיין בגדר ניסוי. השוק עדיין מגלה אותו, ועד שהוא לא ימוסד קשה לבצע אתו שימוש שגרתי-יומיומי. כרגע רוב מחזיקי הביטקוין מעדיפים שלא לבזבז אותו, אלא אם במקרים מיוחדים, בעיקר בגלל שהוא מורכב מידי עבור המערכת המסורתית. תשלום עם ביטקוין יהפוך לטבעי יותר, כאשר הרגולטור יכיר במטבע ותהליך התשלום יהפוך קל יותר".

תומר וייס, מייסד שותף של ליברה קאמפ ו-Jango labs ממארגני האירוע, סיכם: "האירוע נעשה על ידי קהילת הביטקוין והטכנולוגיה הפיננסית המבוזרת הישראלית. אנשים מכל התחומים בקהילה שנתרמו להקמת הכנס. הצלחנו להביא אנשים מהשורה הראשונה בעולם הביטקוין, לצד מובילים בטכנולוגיות אחרות לכנס קהילתי. הצלחנו ליצור שילוב מיוחד בין הביטקוין מקסימליסטים לדיסנטרלייז מקסימליסטיים, מהקהילה של את'ריום בברלין. הגיעו אנשים מגולם ונוסיס, ולצידם אנשים בכירים מעולם הביטקוין ומובילי הדעה כמו ג'יימסון לופ ואודי ורטהיימר. לראות אותם ביחד בכנס קהילתי, היה מאוד מעניין ויצר אווירה מאוד טובה ודיונים מאוד מעניינים"

שאולי רג'ואן, ממארגני הכנס, מנהל תיק ההשקעות של Capital nature: "בתחום של טכנולוגיות מבוזרות יש המון פיתוחים, אבל למעשה, החברות הקטנות והמעניינות, הסטארט אפים שנמצאים בשלבים הראשונים לא מצליחים לקבל חשיפה ולהתרומם. דווקא באירוע של הקהילה, בשביל הקהילה, אנחנו יכולים לתת להם את המקום לבלוט ולהציג את עצמם. היו כאן 400 איש היום, מכל העולפ, שבאו להכיר את הקהילה הישראלית ואת הפיתוחים החדשים שלה" רג'ואן הוסיף כי לקהילה הישראלית חסרה חדשנות "אנחנו רואים המון פיתוחים שמנסים להציא את הגלגל, לבנות פלטפורמות חדשות. אבל מה שבאמת צריך הוא מי שישפר, יתמוך בטכנולוגיות. הכנס הזה הראה את תחילתו של השינוי וראינו כאן את אלה שמבינים את הכיוון ועושים את עולם הבלוקצ'יין קל יותר לשימוש"



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il