TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פנאקסיה ישראל מפרסמת את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2019


דר דדי סגל, מנכל פנאקסיה
ההכנסות לחציון הראשון זינקו ל-5.73 מיליון ₪, לעומת 1.09 מיליון אשתקד, וכ-4.1 מיליון ש"ח ב-2018 כולה

רבעון שביעי רצוף של עליה בהכנסות – ברבעון הנוכחי עמדו ההכנסות על 3.11 מיליון ש"ח, יותר מפי ארבע לעומת הרבעון המקביל


ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה: "החברה נערכת באופן מסיבי ליצוא מוצריה לאירופה ברבעון הראשון של 2020, בכפוף לקבלת היתר ייצוא, לטובת החולים במדינות רבות מחוץ לישראל שאין להם כיום מענה מלא; בישראל אנו בתנופת ייצור מיטבית, ופועלים להרחבה נוספת של שטחי המפעל להמשך מגמת הצמיחה של החברה"


חברת הפארמה פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות ישראל, יצרנית תרופות הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2019. מן הנתונים עולה, כי החברה ממשיכה במגמה עקבית ומתמשכת של העלייה בהכנסות: ההכנסות במחצית הראשונה של השנה זינקו לכ-5.73 מיליון ₪ לעומת כ-1.09 מיליון ₪ בחציון המקביל ב-2018, וכ-4.1 בשנת 2018 כולה.


הגידול בהכנסות נובע מגידול בהיקפי הייצור של החברה, המייצרת יותר מוצרים מבעבר ומשרתת היקף גדול יותר של חולים. חלק ממגמה זו נובע מהאסדרה החדשה בענף הקנאביס הישראלי, אשר הביאה למהפכה בשרשרת הערך.


במבט רבעוני העלייה בהכנסות החברה נמשכת בעקביות זה שבעה רבעונים, כאשר ברבעון הנוכחי ההכנסות עמדו על 3.11 מיליון ש"ח, יותר מפי ארבע לעומת הרבעון המקביל אשתקד (676 אלף ש"ח).
הכנסות פנאקסיה לפי רבעונים, בש"ח

לדברי ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה: "בימים אלה הדגש המסיבי בפעילותנו מופנה להכנת החברה לקראת ייצוא ושיווק מוצרים באירופה, וזאת לטובת החולים במדינות רבות מחוץ לישראל, שפנאקסיה זיהתה כי נכון להיום אין להם מענה מלא במדינות מוצאם והביקוש רב על ההיצע הקיים. אנו פועלים מתוך הנחת עבודה כי רפורמת היצוא תאושר עד סוף השנה, ונערכים למוכנות מלאה לייצוא עד לרבעון הראשון של 2020.


כך, בתחילת השנה הבאה נהיה ערוכים לספק לחולים במספר מדינות באירופה, את אותם המוצרים שאנו מספקים היום בישראל, מתוך כוונה לשכפל גם שם את ההצלחה של פנאקסיה. לפיכך, אנו מקדישים משאבים רבים להשלמת רישום רגולטורי של המוצרים שלנו במדינות אירופה. במקביל לכך, בישראל ליבת הפעילות ממוקדת בתנופת ייצור מיטבית ובהרחבה נוספת של שטחי המפעל."


עוד עולה מן הדוחות, כי לחברה הון חוזר שלילי בסך של כ-11.5 מיליון ש"ח הנובע בעיקרו מהתחייבות לצדדים קשורים.


כמו כן, בתקופה זו היה לחברה הפסד תפעולי של כ- 4.2 מיליון ש"ח ותזרים שלילי מפעילות שוטפת בסך כ-2.5 מיליון ש"ח. תוצאות אלו נובעות מכך שהחברה נמצאת בשלבים ראשונים של פעילותה המצריכים השקעות משאבים מסיביות בעולמות הרגולציה, מהערכות ובניית תשתית לייצוא לאירופה כבר ברבעון הראשון של 2020, מגידול בהיקפי הייצור והפעילות, ומגידול ברמת ההוצאה הקבועה לשם עמידה בתקני GMP המאפשר לחברה למכור מוצרים בבתי מרקחת בישראל ובהמשך לייצא לחו"ל.


במחצית השנה החולפת, חלו התפתחויות עסקיות חשובות רבות בחברה, בהן ניתן לציין את:
חיזוק שדרת הניהול בחברה עם הצטרפותם של יונתן קולבר כיו"ר הדירקטוריון ואורית ויסמן-פרידמן, לשעבר בנקאית השקעות בכירה מוול-סטריט כדירקטורית בחברה.


מינוי פרופ' אהרן צ'חנובר, חתן פרס נובל לכימיה לשנת 2004, לחבר בכיר בוועדה המייעצת של דירקטוריון החברה.
שיתוף פעולה עם רפא, חברת התרופות הגדולה בישראל בתחום טיפול בכאב ובמחלות מעי דלקתיות, והשלמת שלב ראשון בניסויים קליניים בטבליות ומשאפים מתקדמים של קנאביס רפואי. זאת, בנוסף לשיתוף הפעולה עימה בייצור ושיווק מותג הפרימיום אקסיבן, תרופת קנאביס לסיוע לחולים במחלות מעי דלקתיות ולהשלמת שלב בניסוי בבני אדם.


השקת מוצרים חדשים מבוססי קנאביס רפואי והתקשרות בהסכמי ייצור והפצה עם מגדלים נוספים.

אודות פנאקסיה ישראל
פנאקסיה ישראל עוסקת בפיתוח תרופות מבוססות קנאביס רפואי ומייצרת במפעליה שבלוד עשרות מוצרים מבוססי קנאביס רפואי. החברה היא חלק מקבוצת הפארמה של משפחת סגל, הפועלת זה למעלה מארבעה עשורים, מייצרת למעלה מ 600 מוצרים פרמצבטיים שונים, ומשווקת אותם בלמעלה מ-40 מדינות. פנאקסיה הוקמה על ידי ד"ר דדי סגל, ד"ר ערן גולדברג ועו״ד אסי רוטברט, ומהווה את חטיבת הקנאביס של הקבוצה.




בנוסף מייצרת החטיבה האחות בצפון אמריקה למעלה מ-60 מוצרים תרופתיים מבוססי קנאביס רפואי, בהן טבליות תת-לשוניות, לכסניות, שמנים, משאפים ועוד, המיועדים לטיפול במחלות כגון הפרעת דחק פוסט טראומטית, סרטן, כאב כרוני, אפילפסיה, אנורקסיה, טיפול בכוויות ומחלות רבות נוספות. בפנאקסיה מועסקים כ-100 עובדים וכל הניסויים הקליניים מנוהלים על ידי החברה. קבוצת הפארמה של משפחת סגל כוללת גם את החטיבות לומינרה, המייצרת זריקות למילוי קמטים, ו-TREE OF LIFE, המייצרת תרופות ללא מרשם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il