TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ריבוע הקסם של גרטנר 2019: חברת Qlik דורגה ברביע המובילים בתחומי ה- BI והאנליטיקה


אילן גת, מנכל קליק ישראל
המיקום מבליט את יכולת החברה לעזור ללקוחותיה להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר בתחום הדאטה
חברת Qlik (קליק) דורגה על ידי חברת המחקר גרטנר (Gartner) ברביע המובילים (לידרים) בדוח ריבוע הקסם 2019 בנושא Analytics and Business Intelligence Platforms, זו השנה התשיעית ברציפות.

Qlik Israel עורכת את הכנס השנתי שלה בשבוע הבא, יום ב' ה- 9 לספטמבר בסינמה סיטי גלילות, אשר יתמקד בעולמות ה- BI והאנליטיקה, תחום מומחיותה של החברה.

"Qlik ממשיכה להשקיע בעזרה ללקוחותיה, להתמודד עם האתגרים המסובכים ביותר שלהם בתחום הדאטה, במטרה להניע את הטרנספורמציה הנדרשת על מנת להתחרות בעולם הדיגיטלי. החברה צומחת והתוצאות הפיננסיות החזקות שלנו מאפשרות לנו להשקיע יותר בפתרונות מקצה לקצה בתחום הדאטה והאנליטיקה עבור לקוחותינו", אומר אילן גת, מנכ"לQlik Israel (קליק ישראל), עם פרסום הדוח. "ממש לאחרונה, Qlik השלימה רכישה בתחום ה- AI שמחזקת את יכולותינו באנליטיקה קוגניטיבית ובניתוח שיחות".

הטכנולוגיה האסוציאטיבית הייחודית של Qlik, שינתה את פני האנליטיקה וה- BI והיא מהווה מרכיב משמעותי במשימה של Qlik לספק ללקוחות הארגון את הפלטפורמה והפתרונות הטובים והחזקים ביותר לניהול וניתוח דאטה מקצה לקצה. באמצעות המנוע האסוציאטיבי, Qlik מאפשרת ללקוחותיה לנתח מידע מכל מקור שהוא, בענן, On-Prem, בסביבה מרובת עננים (multi-cloud) היברידית, או בכל שילוב בין הסביבות ללא כל הגבלה.

הגישה של Qlik חשובה יותר מתמיד ומתחשבת במגמות המובילות, אשר הלקוחות מעוניינים לטפל בהן באמצעות אנליטיקה: מינוף הדאטה בענן, ניהול כל הדאטה ולא רק Big Data, יכולת הפקת רווח מנתון בודד ולהכילו על כלל הנתונים ומינוף הבינה לכל מקום בארגון. השנה, המשיכה הפלטפורמה של Qlik לספק חדשנות ושיפור בפתרונות ה- multi-cloud שלה, בינה מוגברת (augmented intelligence) ולמידת מכונה (machine learning) והרחיבה את יכולות ניהול הדאטה ((data management באמצעות Qlik Associative Big Data Index ו- Qlik Data Catalyst.

בנוסף, Qlik הרחיבה את היכולת של הלקוחות להרוויח משני מקורות חשובים – IOT קיים, שלא נוצל בכל מקום בארגון והרחבת השימוש בדאטה, לקבלת החלטות מהירה ואפקטיבית יותר, תוך שיפור אוריינות הנתונים (data literacy).

Qlik Core, המשמשת ליצירת אפליקציות אנליטיות, עוזרת למפתחים לבנות מחלקות חדשות של יישומים מבוססי נתונים, עם המנוע האסוציאטיבי של Qlik, עבור האתגרים הגדולים ביותר המהווים את שיא הטכנולוגיה בתחומי ה- IOT וה- Big Data. באמצעות המודל שמטרתו להתמקד במפתח, הבנוי עבור הענן, המפתחים ממנפים את Linux וגישת הקונטיינרים עבור המנוע, יחד עם תמיכה בממשקי API וספריות קוד פתוח, לשילוב בפרוייקטים נטולי דשבורדים. מפתחים יכולים לנסות את Core Qlik בחינם דרך קהילת המפתחים של Qlik, GitHub ו- Docker.

ככל שארגונים הופכים כמות רבה יותר של דאטה לנגישה, יש צורך להבטיח שהמשתמשים יהיו מסוגלים לקרוא, לנתח ולהפיק תועלת מהדאטה עבור החלטותיהם, עם תקשורת לדאטה בכל רחבי הארגון, כך שיוכלו להשתמש בתובנות של הדאטה הזו לקבלת תוצאות טובות יותר. Qlik הוציאה לפועל תכניות רבות דרך אוריינות נתונים שמקדמות את הביצועים של כל המשתמשים, עם קרוב ל- 20 קורסים בנושא אוריינות נתונים והשקת הקהילה הבינלאומית הראשונה בתחום. בנוסף לכך, Qlik אחראית על אינדקס אוריינות הנתונים הראשון אי פעם – סקר שמראה את הערך העסקי האמיתי של אוריינות הנתונים עבור ביצועי ה"שורה התחתונה" של הארגונים.

להרשמה לכנס >>> https://qlik-day-2019.events.co.il/home

אודות Qlik

החזון של Qlik הוא עולם של אוריינות נתונים Data-Literate World)), שבו כל אחד יכול להשתמש בדאטה לשיפור קבלת החלטות ולפתרון רוב הבעיות והאתגרים. Qlik היא היחידה המציעה אינטגרציית נתונים בזמן אמת מקצה לקצה ופתרונות אנליטיקה שעוזרים לארגונים להפוך את כל הדאטה שלהם לערך.

Qlik עוזרת לחברות להפוך למובילות בעזרת הדאטה, להכיר לעומק את התנהגות לקוחותיהן, להמציא מחדש תהליכים עסקיים, לגלות נתיבי רווח חדשים ואיזון בין הסיכונים לתגמול.

Qlik עושה עסקים ביותר מ- 100 מדינות ומשרתת מעל 50,000 לקוחות בעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il