TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קמהדע מדווחת על הארכת הסכם האספקה וההפצה של GLASSIA ® [אלפא 1-אנטיטריפסין (אנושי)] עם טקדה עד 2021 ועל מעבר צפוי של ייצור GLASSIA לטקדה


קמהדע
בהתבסס על הארכת התקופה, קמהדע מעריכה כי ההכנסות ממכירות GLASSIA לטקדה במהלך השנים 2019-2021 יהיו בטווח שבין 155 מיליון דולר עד 180 מיליון דולר;

בהתבסס על המכירות הנוכחיות של GLASSIA בארה"ב וצפי צמיחה עתידית, קמהדע מעריכה שתקבל תמלוגים מטקדה בטווח של 10 מיליון דולר עד 20 מיליון דולר לשנה משנת 2022 עד 2040
קמהדע מצפה לנצל את רוב כושר הייצור הזמין של מפעל הייצור שלה לאחר העברת ייצור ה- GLASSIA לטקדה, באמצעות צמיחה צפויה של מוצריה האחרים, והזדמנויות להתחיל ייצור של מוצרים נוספים מבוססי פלסמה.


קמהדע בע"מ (NASDAQ and TASE: KMDA), חברת תרופות המתמחה במוצרים מבוססי פלסמה, מדווחת היום על הארכת הסכם האספקה האסטרטגי עם Takeda עבור GLASSIA ® [אלפא 1-אנטיטריפסין (אנושי)]. קמהדע תמשיך לייצר GLASSIA לטקדה עד (כולל) שנת 2021. בהתבסס על הארכת ההסכם קמהדע מעריכה כי סך ההכנסות ממכירות GLASSIA לטקדה בשנים 2019-2021 יהיה בטווח שבין 155 מיליון דולר ל- 180 מיליון דולר. על בסיס שנתי, קמהדע מעריכה הכנסות של כ -65 מיליון דולר במהלך כל אחת מהשנים 2019 ו- 2020; ובין 25 מיליון דולר ל- 50 מיליון דולר במהלך 2021, בהתבסס על צרכיה של טקדה.


כזכור, קמהדע היא הבעלים של ה- Biologics License Applications (BLA) שניתן על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני (ה- FDA) עבור GLASSIA, ובהתבסס על הסכם הרישיון והעברת הטכנולוגיה שנחתם על ידי שתי החברות בשנת 2010, טקדה מתכננת להשלים את העברת הטכנולוגיה של GLASSIA, וכתלות באישור ה- FDA תחל לייצר בעצמה את GLASSIA לשוק האמריקאי בשנת 2021. בהתאם, בהתבסס על ההסכם בין החברות, עם תחילת מכירות GLASSIA המיוצר על ידי טקדה, היא תשלם תמלוגים לקמהדע בשיעור של 12% ממכירותיה נטו עד אוגוסט 2025, ובשיעור של 6% לאחר מכן עד שנת 2040, עם מינימום תמלוגים של 5 מיליון דולר בשנה, לכל אחת מהשנים 2022 עד 2040.


למרות שהמעבר של ההסכם לשלב התמלוגים יביא להפחתת הכנסותיה של קמהדע מטקדה, הרי בהתבסס על מכירות GLASSIA הנוכחיות בארה"ב וצפי צמיחה עתידית, קמהדע מעריכה שתקבל תמלוגים מטקדה בטווח של 10 מיליון דולר עד 20 מיליון דולר לשנה לשנים 2022 עד 2040.


קמהדע מאשררת את תחזית ההכנסה הכוללת לשנת 2019 בטווח שבין 125 מיליון דולר עד 130 מיליון דולר. החברה מתכננת לפרסם את תחזית הכנסותיה לשנת 2020 עד סוף 2019.


"קמהדע וטקדה מייצגות מחויבות משמעותית לקהילת חולי החסר הגנטי בחלבון האלפא 1-אנטיטריפסין ואנחנו ממשיכים במשותף לתמוך בחולים באמצעות השותפות החזקה שלנו." ציין עמיר לונדון, מנכ"ל קמהדע. "הארכת הסכם האספקה וההערכה לזרם התמלוגים המשמעותי לטווח הארוך, מהווים בסיס פיננסי איתן לקמהדע.


לאחר שנשלים בהצלחה את העברת הטכנולוגיה לטקדה, אנו מתכוונים לנצל את מפעל הייצור שלנו, המאושר על ידי ה- FDA, כדי להמשיך ולתמוך בצמיחת KedRAB, מוצר ה- IgG נגד כלבת שלנו בארה"ב, מוצרי האימונוגלובולינים שלנו ו- GLASSIA בשווקים קיימים וחדשים באסיה, אמריקה הלטינית וטריטוריות אחרות, כמו גם ייצור ה- AAT באינהלציה שלנו לפיתוח הקליני הנוכחי שלו ובכפוף לאישור הרגולטורי, להשקה המסחרית העתידית שלו. אנו גם בוחנים באופן יזום הזדמנויות למנף את הניסיון ואת יכולת הייצור שלנו כדי להתחיל בייצור של מוצרים חדשים מבוססי פלסמה. אנו צופים כי פעילויות אלה יאפשרו לנו לנצל את רוב כושר הייצור הזמין של המפעל שלנו. "


"מעבר ל- GLASSIA, קמהדע מתמקדת בפיתוח הדור הבא של הטיפול במחלת החסר הגנטי בחלבון האלפא 1-אנטיטריפסין - AAT באינהלציה, שעבורו החברה נמצאת במסלול להתחלת ניסוי גלובאלי שלב 3 עם צפי לגיוס החולים הראשונים באירופה לפני סוף השנה, וכפוף לאישור ה- FDA לבקשת הניסוי לתרופות חדשות (IND) התחלת גיוס חולים גם בארצות הברית. אנו נרגשים מאוד מהפוטנציאל של תכנית זו בשוק החסר הגנטי בחלבון האלפא 1-אנטיטריפסין אשר על בסיס נתוני שוק כיום מורכב מ- 1 מיליארד דולר מכירות גלובאליות של AATבאמצעות עירוי, עם גידול שנתי מוערך של כ- 6-8% בשנה. "סיכם מר לונדון.

אודות GLASSIA
GLASSIA היתה התמיסה הנוזלית הראשונה הזמינה שניתנה באמצעות עירוי לטיפול כרוני משמר במבוגרים עם מחלת ריאות על רקע חסר באלפא 1 אנטיטריפסין. GLASSIA ניתנת לשימוש על בסיס שבועי ומעלה את רמת חלבון ה-AAT בדם. AAT הוא חלבון המופק מפלסמה אנושית, בעל תכונות טיפוליות ידועות וחדשות, בזכות יכולתו לווסת את מערכת החיסון, להגן על רקמות ובזכות תכונות אנטי דלקתיות ואנטי מיקרוביאליות.


GLASSIA מאושרת ע"י ה-FDA האמריקאי לצורך טיפול בחסר ב-AAT ומשווקת, תחת הסכם שותפות אסטרטגי באמצעות חברת טקדה בארה"ב. לטקדה יש זכויות הפצה ורישיון בלעדי ל- GLASSIA לכל ההתוויות שבהן ניתנת התרופה באמצעות עירוי בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד, ואילו קמהדע שומרת על זכויות בכל שאר האזורים האחרים ולכל שאר דרכי המתן של AAT, כולל AAT באינהלציה.


אנא עיין במידע במרשם המלא של GLASSIA בכתובת:
https://www.shirecontent.com/PI/PDFs/GLASSIA_USA_ENG.pdf

אודות קמהדע
קמהדע בע"מ עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לטיהור והפרדת חלבונים. לחברה תיק מוצרים מסחריים ומוצרי פיתוח בצנרת בשלבים מתקדמים. החברה משתמשת בטכנולוגיה הייחודית שלה ובפלטפורמת הידע שלה לטיהור והפרדת חלבונים מפלסמה אנושית על מנת לייצר אלפא-1 אנטיטריפסין (AAT) בצורה נוזלית המטוהרת באיכות גבוהה, ולהפיק חלבונים אחרים (אימונוגלובולינים) מפלסמה. AAT הוא חלבון המופק מפלסמה אנושית עם מטרות רפואיות ידועות ותכונות שהתגלו לאחרונה ונמצאו כמשפיעות על מערכת החיסון, כאנטי דלקתיות וכמגנות על הרקמות.


למוצר יש גם מאפיינים אנטי מיקרוביאליים. מוצר הדגל של החברה הוא ®Glassia, שהיה המוצר הראשון שאושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA), כ- AAT נוזלי, מוכן לשימוש תוך ורידי, המופק מפלסמה. קמהדע משווקת את Glassia בארה"ב באמצעות שותפות אסטרטגית עם חברת טקדה תרופות בע"מ ובמדינות נוספות באמצעות מפיצים מקומיים. המוצר המוביל השני של קמהדע הוא KamRAB, חיסון (אנושי) כנגד כלבת עבור טיפול מניעתי לאחר זיהום כלבת.


 KamRAB מאושר על ידי ה- FDA ומשווק בארה"ב תחת המותג KEDRAB ובאמצעות שותפות אסטרטגית עם Kedrion S.p.A. בנוסף ל-Glassia ו-KEDRAB, יש לקמהדע קו של ארבעה מוצרים פרמצבטיים נוספים, המופקים מפלסמה, והניתנים בעירוי או בהזרקה, שמשווקים באמצעות מפיצים בלמעלה מ-15 מדינות, ביניהן: ישראל, רוסיה, ברזיל, הודו ומדינות אחרות באמריקה הלטינית ואסיה. לקמהדע ישנם מוצרים בפיתוח הנמצאים בניסויים קליניים בשלבים מתקדמים, הכוללים פורמולציית AAT באינהלציה לטיפול בחוסר ב- AAT. בנוסף, טיפול ב- AAT בעירוי נמצא בשלבי פיתוח לטיפול ב- GvHD, במניעת דחייה לאחר השתלות ריאה, ובסוכרת סוג-1. קמהדע גם ממנפת את המומחיות שלה והנוכחות שלה בשוק תרופות החלבון המופקות מפלסמה על ידי הפצת למעלה מ- 20 מוצרים פרמצבטיים נוספים בישראל, המיוצרים על ידי צדדים שלישיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il