TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

כרמל פרנקל בוחרת ב- Infor M3 13.4 כפתרון ה- ERP שלה


דדי מלאך, סמנכל התפעול בחברת Intetnia
הפרויקט, שנאמד במאות אלפי שקלים, ישרת 160 עובדים בשני אתרי ייצור

חברת כרמל פרנקל, מובילה בפתרונות חדשניים לשוק מוצרי האריזה מקרטון, בוחרת ב- Infor M3 13.4, פתרון ה- ERP המתקדם והמוביל של חברת Infor, המיוצג בישראל על ידי קבוצת Intentia. הפתרון ישרת 160 משתמשים בשני אתרי ייצור בעלי תהליכי עבודה שונים. פרויקט ההטמעה, שנאמד במאות אלפי שקלים, בוצע על ידי צוות המומחים של Intentia נמשך כחצי שנה והסתיים בחודש שאחרון.


Infor M3 13.4 נבחר לאחר בחינה מקיפה שבוצעה בשיתוף פעולה עם חברת הייעוץ של מיכל שטל. הפתרון כולל התמחות ו- best practices בתחום האריזה והוא מאפשר לכרמל פרנקל לאחד תהליכים ולהוסיף תהליכי Work Flow ויכולות מתקדמות דוגמת מנוע חיפוש אינטואיטיבי וארכיון, המשפרים את ביצועי החברה. ממשק משתמש משודרג, אינטואיטיבי וחדשני מספק לחברה שיפור משמעותי בעצמאות התפעולית של מחלקת מערכות המידע בחברה ובהנגשה של הפתרון, הדוחות והנתונים לארגון.


מירית וולמן, סמנכ"לית הכספים בחברת כרמל פרנקל אמרה כי: "כרמל פרנקל מתרחבת בפעילותה בארץ ובחו"ל ומחויבת לעמוד בתקני האיכות ובסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים. מבין האפשרויות שעמדו בפנינו, בחרנו להתקדם עם Infor M3 למהדורה העדכנית 13.4, מאחר שהפתרון הוכיח את עצמו על פני הפתרונות המתחרים כפתרון המתאים ביותר לדרישות שלנו וכפתרון שמאפשר לנו להמשיך ולספק את השירות והמוצרים הטובים ביותר לחברות המובילות בעולם. Intentia הובילה את הפרויקט במקצועיות ויעילות, עם ידע וניסיון רב בתהליכים בתעשייה ובתחום האריזות בפרט, תוך עמידה בלוחות הזמנים המאתגרים שהועמדו".


דדי מלאך, סמנכ"ל התפעול ב- Intentia אמר כי: "Infor M3 הוא פתרון מבוסס best practices המותאם באופן מושלם לוורטיקלים שונים בתעשייה, דבר שמאפשר לו להציע עלות בעלות נמוכה באופן משמעותי לעומת מתחרים וכן והטמעה ויישום מהירים. זאת, לצד הממשק אינטואיטיבי, מאפשרים לכרמל פרנקל לצאת מיד לדרך מבלי לפגוע בפעילות השוטפת של החברה וליהנות מהפונקציונאליות המשודרגת שתספק ערך עסקי גבוה".

אודות Intentia

חברת Intentia היא נציגתה של חברת Infor, מובילה גלובלית בפתרונות ERP ופתרונות משלימים. Intentia מציעה את המומחים המנוסים בישראל בתחום ה- ERP, בעלי ידע מעמיק בתהליכים בענפים מגוונים וניסיון עשיר בפרויקטים מורכבים של מחשוב חוצה ארגון בארץ ובחו"ל. ניסיונה של Intentia והמקצועיות שלה זיכו אותה לאורך השנים בפרסי מצוינות של חברת Infor.

אודות Infor
חברת Infor הינה מובילה גלובלית בפתרונות תוכנה עם התמחות בתעשייה. עם 17,300 עובדים ויותר מ- 68,000 לקוחות ביותר מ- 170 מדינות, הפתרונות של Infor מתוכננים לקדמה. על מנת ללמוד עוד, אנא בקרו ב: www.infor.com.


לקוחותיה של Infor כוללים:
19 מתוך 20 חברות התעופה והחלל המובילות בעולם.
9 מתוך 10 חברות ההיי-טק המובילות בעולם.
18 מתוך 25 רשתות שירותי הבריאות האמריקאיות הגדולות ביותר.
18 מתוך 20 הערים הגדולות בארה"ב.
19 מתוך 20 יצרניות הרכב המובילות בעולם.
17 מתוך 20 המפיצים המובילים בעולם.
15 מתוך 20 חברות הקמעונאות המובילות בעולם.
4 מתוך 5 מבשלות הבירה המובילות בעולם.
17 מתוך 20 הבנקים הגלובליים המובילים בעולם.
9 מתוך 10 מותגי המלונות הגלובליים בעולם.
8 מתוך 10 מותגי היוקרה הגלובליים בעולם.

אודות כרמל פרנקל
חברת כרמל פרנקל מובילה בפתרונות חדשניים לשוק מוצרי האריזה מקרטון ,לצרכי תצוגה ומידוף ובמתקני התצוגה, כולל הובלה, שינוע ומיגון המוצרים. בין לקוחותיה חברות מובילות בארץ בתחומי המזון, הקוסמטיקה, הפרמצבטיקה, הטקסטיל, ההיי-טק, המכשור הרפואי, רובוטים ביתיים ותוצרת חקלאית. בנוסף לפעילות ענפה בארץ, כרמל פרנקל מייצאת גם לאירופה ולארצות הברית. החברה מעבדת ומשנעת כמאה אלף טון קרטון בשנה. לכרמל פרנקל הסכם ידע עם חברת STI group מהמובילות באירופה בתחום האריזה ומעמדי התצוגה..



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il