TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

גילת זכתה בחוזה של NTT DOCOMO לפרויקט תמסורת לוויינית לרשתות LTE


גילת
אשר ירחיב את דריסת הרגל שלה בתחום ה-LTE * גילת ו-JSAT ישתפו פעולה באספקת פתרון ל- NTT DOCOMO להרחבת הכיסוי באזורים כפריים

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כיNTT DOCOMO INC, ספקית התקשורת הסלולרית הגדולה ביותר ביפן, בחרה בגילת לפרויקט תמסורת לוויינית לרשתות LTE, על מנת להרחיב את דריסת הרגל שלה בתחום ה-LTE. גילת ו-SKY Perfect JSAT (JSAT) ישתפו פעולה ויספקו ל- NTT DOCOMOפתרון להרחבת כיסוי הרשת באזורים כפריים, תוך הבטחת כיסוי רשת בטוח ואיתן גם בתנאי מזג האוויר המאתגרים ביותר.


NTT DOCOMO מעורבת בפרויקט להרחבת שירותי LTE לאיים ולאזורים קשי גישה נוספים, במטרה לספק חווית משתמש מצוינת לקהל לקוחותיה ברחבי יפן. התמסורת הלוויינית של גילת המופעלת על ידי הלוויין העוצמתי של JSAT, ה-JCSAT-4B, תאפשר את השירות של DOCOMO באזורים נבחרים ביפן.
כתמיכה בדרישה הגוברת של שוק הסלולר היפני, NTT DOCOMO מובילה פיתוח של רשתות 5G אשר ימנפו את פונקציות הרשת הווירטואליות (NFV) וטכנולוגיות אחרות, במרוץ אחר הדור הבא של הרשתות הסלולריות. גילת, כחברה פעילה בארגון תקן ה-SaT5G, מצפה לספק שירותי תמסורת לוויינית כתמיכה במובילותNTT DOCOMO ברשתות ה-5G.


" NTT DOCOMOרואה ערך רב בתמסורת לוויינית כאמצעי להרחבת רשת הסיבים האופטיים המובילה שלה לאיים ולאזורים נוספים בהם כיסוי יבשתי אינו זמין", אומר טאקומי טוגי, מנהל בכיר של מחלקת הנדסת רשתות רדיו ב-NTT DOCOMO. "אנו שמחים לשתף פעולה עם גילת, המוכרת כמובילה באספקת שירותי תמסורת לוויינית ביפן ובעולם כולו, במימוש חזוננו לרשת סלולרית".


"זהו כבוד עבור גילת ליהנות מההזדמנות לזכות באמונה של NTT DOCOMO ולחזק את שיתוף הפעולה ההדוק עם JSAT, על מנת לאפשר ל-NTT DOCOMO להרחיב את כיסוי ה-4G לאזורים כפריים", אומר אבאי קומר סגן נשיא אזור אסיה-פאסיפיק, יפן וצפון אמריקה בגילת. "NTT DOCOMO בחרה בגילת לאחר הערכה זהירה ובהמשך לרקורד המוכח של גילת ביפן וברחבי העולם, עובדה הממשיכה לבסס את מנהיגותה של גילת בתחום תמסורת רשתות ה-LTE ומעידה על עליונותנו הטכנולוגית".

אודות SKY Perfect JSAT
תאגיד SKY Perfect JSAT הינו תאגיד מוביל בתחומי שידור טלוויזיה ותקשורת. זהו מפעיל הלוויין הגדול ביותר באסיה עם צי של 18 לוויינים, והספק היחידי ביפן של טלוויזיה רב-ערוצית בתשלום ושירותי תקשורת לוויינית. SKY Perfect JSAT משדרת מגוון רחב של תכנים באמצעות פלטפורמת ה-SKY PerfectTV!, הפלטפורמה הנפוצה ביותר ביפן עם למעלה מ-3 מיליון מנויים. בנוסף שירותי התקשורת הלוויינית של SKY Perfect JSAT, אשר מכסים את יפן ואת שאר אסיה, וכן את אוקיאניה, רוסיה, המזרח התיכון, הוואי וצפון אמריקה, מהווים מרכיב חיוני בתמיכה בביטחון ובנוחות לחברה כולה. למידע נוסף בקרו באתר www.sptvjsat.com/en ובאתר www.jsat.net.en.

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית מובילה בעולם של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.


הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון ,חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il