TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

בואינג ואירופלוט (Aeroflot) חתמו על חוזה לשדרוג תא הנוסעים ב-18 מטוסי בואינג 777


בואינג
בואינג שירותי תמיכה (BGS – Boeing Global Services) תספק את הרכיבים הדרושים לשדרוג המטוס
בואינג, יצרנית המטוסים הגדולה בעולם, וחברת התעופה הלאומית של רוסיה, אירופלוט(Aeroflot) , חתמו על חוזה לשדרוג תא הנוסעים ב-18 מטוסי הדגל של החברה – בואינג 777-300 בסלון האוויר במוסקבה.

חברת בואינג תבצע את עבודות ההנדסה ותספק ערכות עם הרכיבים המתאימים לעיצוב מחדש של תא הנוסעים במטוס ה-777 של אירופלוט.

"זהו כבוד גדול שחברת תעופה רוסית מובילה בוחרת בפתרונות של בואינג," אמר נשיא ומנכ"ל בואינג שירותי תמיכה, מר סטאן דיל. "אירופלוט היא מפעילה ותיקה של מטוסי בואינג 777 ואנחנו שמחים לספק להם את המומחיות והידע של בואינג לתמיכה ביישום התוכניות, הצמיחה האסטרטגית ותוכניות הפיתוח ארוכות הטווח שלהם."

אירופלוט מוכרת באופן נרחב כחברת פרימיום. עיצוב פנים המטוס של בואינג 777, נועד בכדי להעצים את איכות הפרימיום של החברה בכל מחלקות הנוסעים שלה – עסקים, קומפורט ותיירים. שדרוג מהסוג הזה יביא את אירופלוט להישגים חדשים," אמר מנהל הכספים הראשי של אירופלוט, מר אנדריי צ'יחנקין.

אירופלוט היא חברת התעופה הלאומית של רוסיה וחברה בברית התעופה העולמית SkyTeam. אירופלוט מפעילה טיסות ל-159 יעדים ביותר מ-54 מדינות, ובעלת צי של 249 מטוסים. אירופלוט היא הצעירה ביותר מכל חברת תעופה אחרת המפעילה יותר מ-100 מטוסים. ב-2018, החברה הטיסה 35.8 מיליון נוסעים ברחבי העולם, ויותר מ-700,000 נוסעים מישראל (55.7 מיליון נוסעים סה"כ בקבוצת אירופלוט).

בואינג היא יצרנית המטוסים, מערכות ההגנה והחלל הגדולה בעולם. כיצואנית המובילה מארה"ב, החברה תומכת בלקוחות מסחריים וממשלתיים ביותר מ-150 מדינות. בואינג מעסיקה יותר מ-150,000 עובדים ברחבי העולם. על בסיס מורשת של מנהיגות תעופה וחלל, בואינג ממשיכה להוביל בתחומי הטכנולוגיה והחדשנות, לספק אותם ללקוחותיה, ולהשקיע באנשיה ובצמיחה עתידית.

חטיבת שירותי התמיכה של בואינג – BGS – Boeing Global Services - מתבססת על יותר ממאה שנות ניסיון וידע מקיף בפתרונות שירות ותמיכה חדשניים, בתחומי התעופה המסחרית, הצבאית והחלל. בדגש על פתרונות פורצי דרך בתחומי הנדסה, תעופה דיגיטלית, ניתוח מערכות מידע, הדרכה ותמיכה לוגיסטית בשרשרת אספקה, בואינג מספקת מענה למגוון רחב של צרכים, כולל, בין היתר הורדת עלויות ושיפור היעילות התפעולית.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il