TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת LG תחל במכירת טלוויזיות OLED 8K ו- NANOCELL לשוק העולמי


(LG 8K NanoCell TV (model 75SM99
טלוויזיות ה- 8K של LG עומדות בתקני התעשייה למדידה אמיתית של רזולוציית 8K - ואף מתעלות על תקנים אלה

חברת LG Electronics (LG) מתחילה למכור החודש בשווקים הבינלאומיים את הטלוויזיות הראשונות בעולם בטכנולוגיית 8K OLED (דגם 88Z9), ואת טלוויזיות LG 8K NanoCell מתוצרתה (דגם 75SM99). בשלב הראשון יוצגו המוצרים באוסטרליה, גרמניה, צרפת, בריטניה וארה"ב.


כמובילה בתחום טכנולוגיית 8K, טלוויזיות ה- 8K של LG עומדות מעל לקריטריוני מדידת הרזולוציה כפי שנקבעו בתקנים המחמירים ביותר בתחומי התצוגה (IDMS) כפי שהוגדרו בוועדת התקינה הבינלאומית למטלורגיה של צגים, ICDM, שאומרת כי הרזולוציה המוצהרת של תצוגה אינה תלויה רק במפגש או בחריגה ממספר ספציפי של פיקסלים, אלא גם בשאלה האם ניתן להבחין בין הפיקסלים עצמם בכדי לספק את הרזולוציה המוצהרת.


ICDM הגדירה את מדידת מודול הניגודיות המתאר ​​באופן מדויק וכמותי עד כמה ניתן להבחין בין הפיקסלים השכנים זה לזה. עבור כל מסך טלוויזיה שיביא את הרזולוציה המצוינת על ידי ספירת הפיקסלים שלה, ICDM דורשת מחדש את ערך מדידת הניגודיות (CM) המינימלי שיעלה על סף של 25 אחוז לתמונות ו -50 אחוזים לטקסט. טלוויזיה 8K עם ערך CM הנמוך מהסף הנדרש אינה מספקת תצוגת 8K אמיתית, למרות שלמעשה הטלוויזיה יכולה להכיל את המספר המספיק (7,680x4,320) של פיקסלים. בדיקות שבוצעו בהתאם לתקני התעשייה הפועלים באופן אוניברסלי, הביאו הן את טלוויזיית LG SIGNATURE OLED 8K והן את טלוויזיות LG 8K NanoCell להשיג ערכי CM בטווח של 90 אחוזים, והבטיחו כי הצופים יוכלו לחוות בפועל את כל הפרטים הנוספים בתוכן 8K, בעת הצפייה בטלוויזיות LG 8K.


צגי LG 8K מדהימים את עין הצופה בפרטי הפרטים של התמונה והצבע, תוך הצגת תמונה חיה הממחישה היטב את מעמדה חסר התחרות של LG בתחום טכנולוגיות הצגים. כטלוויזיה הראשונה בעולם בטכנולוגיית 8K OLED – ומסך טלוויזיית ה- OLED הגדול ביותר אותו ייצרה החברה עד היום, מציע דגם LG SIGNATURE OLED 8K TV בגודל 88 אינטש (88Z9) הפרדה של 8K Ulra HD (7,680x4,320), בעזרת 33 מיליון פיקסלים המאירים כל אחד באופן עצמאי, שהם פי 16 ממספר הפיקסלים בטלוויזיית Full HD, ופי ארבעה ממספרם בטלוויזיית UHD. מסך LG SIGNATURE OLED 8K זכה השנה בפרסי העיצוב iF Design ו- Red Dot, ומאופיין בקווים מינימליסטיים ומתוחכמים, הכוללים מעמד אלומיניום מוברש, צג הנעדר כמעט מסגרת, ומשלב מערכת רמקולים עוצמתית, בת 80W.


טלוויזיית 75 אינטש 8K NanoCell של LG מציעה חוויה מרשימה בפני עצמה, בזכות תמונה ברזולוציה 8K, באיכות צבע עשירה, ניגודיות גבוהה ופרטים מדויקים. טכנולוגיית צגי Nano של LG מעבדת ומייצרת תמונות חדות במיוחד, בקנה מידה גדול. Nano Color - מאפשר לבצע סינון של הפרעות האור ועל יד כך לטפל באזורים לא נקיים של התמונה, על מנת לשפר את הפקת התמונה הכוללת. טכנולוגיית Nano Black מתקדמת מותאמת לעבודה ברזולוציה 8K – ושולטת במנגנון התאורה האחורית של הפיקסלים, על מנת להציג צבעי שחור ולשמור על ניגודיות גבוהה יותר.


שתי טלוויזיות ה- 8K משלבות טכנולוגיה משופרת להפחתת רעשים, המתבצעת עתה בשישה צעדים נפרדים במקום בארבעה צעדים בדגמים ותיקים יותר. התוצאה המתקבלת היא של תמונה ב- 8K באיכות מלאה – גם כאשר ההמרה מתבצעת מסביבת 4K (3,840x2,160), או מ- Full HD (1,920 x 1,080). הביצועים האלה משופרים ומשודרגים בעזרת הדור החדש של מעבדי אלפא 9 דור 2 ל- 8K, וטכנולוגיית הלמידה העמוקה אותה מאפשרים המעבדים האלה, תוך גישה לבסיס נתונים גדול במיוחד המאפשר זיהוי מדויק של איכות מקור התמונה ואופטימיזציה על פי סוג התוכן המוצע בתמונה הזאת. מעבדי אלפא 9 דור 2 8K מנתחים גם את מצב התאורה ההיקפית בסביבה בה פועלת הטלוויזיה, על מנת להגיע לרמות מושלמות של בהירות מסך בכל זמן נתון.


מערכת אודיו בעלת צליל עשיר משלימה את הפלט המתקבל ממכשיר הטלוויזיה, ובונה חוויה מקיפה העוטפת את הצופה. אלגוריתם חכם מסוגל לעבד ולשלב אודיו המתקבל משני ערוצים – ולהפיק צליל היקפי וירטואלי של 5.1 ערוצים, תוך אספקת תחושת מרחב צליל תלת-ממדית המוסיפה חיים לסרטים, תכנים מוסיקליים ושידורי ספורט. הטלוויזיות מוכנות לעבודה ברשתות אלחוטיות ביתיות, WiSA Ready, ומשדרות אודיו בלתי דחוס ב- 16 סיביות לעד 5.1 ערוצים – תוך שהן מציעות דרך אידיאלית לחוויית צליל Dolby Atmos.


התכונה Cinema HDR כוללת תמיכה ב- Dolby Vision ובתקן HDR Technicolor המתקדם ברזולוציה 4K וכן תמיכה ב-HDR 10 ו- HLG עד לרזולוציה של 8K, כך מובטחת חוויית צפייה מושלמת ובלתי נשכחת
LG דואגת גם להבטיח את עתיד הטלוויזיות בנות ה- 8K שלה, באמצעות שילוב של 4 יציאות התומכות בתקני HDMI 2.1, שיאפשרו לצופים ליהנות מתכני 8K בקצב של 60 תמונות בשנייה. הטלוויזיות תורמות גם לעבודה במצב השהיה נמוכה אוטומטית (ALLM), קצבי עדכון תמונה משתנים (VRR), וערוץ אודיו חוזר משופר (eARC).


לנוחות מקסימאלית, דגמי 88Z9 ו- 75SM99 יתמכו ב- Apple AirPlay 2 ו- HomeKit, ויהיו זמינים ביותר מ -140 שווקים.


בשווקים נבחרים, ישולבו בטלוויזיות האלה גם גרסאות מובנות מראש של מערכת המסייע של גוגל כמו גם אלקסה של אמזון – באופן המאפשר שליטה קולית נוחה בטלוויזיה ובמכשירים חכמים הקשורים אליה, ומפשט את הגישה למידע בו מעוניינים המשתמשים.


לדברי בראיין קוון, נשיא חברות תקשורת המובייל והבידור הביתי של LG, "טלוויזיות ה- 8K החדשות ממחישות את מחויבותה העמוקה של LG לספק לצרכנים חוויית 8K אמיתית, כפי שהיא מוגדרת במסגרת תקני התעשייה המבוססים. טלוויזיות 8K OLED ו- NanoCell של LG אינן רק טלוויזיות עם יותר פיקסלים: הן מציעות גם את כל טכנולוגיות הצגים העדכניות ביותר שלנו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il