TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

תוך פחות משנה וחצי בזק מכרה מעל 250 אלף נתבי Be


קרן לייזרוביץ סמנכלית השיווק והחדשנות בזק - צלם רונן טופלברג
קרן ליזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות בבזק, "הצורך האמיתי בשדרוג חוויית הגלישה בבית, במקביל לצריכת תוכן מוגברת וסטרימינג הביאו את בזק לפיתוח פתרון Full WiFi בכל הבית"

בזק מדווחת היום כי תוך פחות משנה וחצי לאחר השקת נתב ה-Be מספר הלקוחות הנהנים ממנו הוא מעל 250 אלף. כחלק מתפיסת החברה לספק ללקוח חווית אינטרנט איכותית ומהירה ובמקביל לייצר לעצמה בידול אל מול המתחרים החלה בזק בשיווק נתב ה-Be, המאפשר גלישה איכותית ורציפה ברשת האינטרנט הביתית. מה שעוד תרם לביקושים הגבוהים היה העיצוב החדשני שאפשר את מיקומו במרכז הבית. בנוסף, השיקה בזק את שירות ה-"Be spot", המספק פתרון גלישה איכותית מכל מקום בבית, גם באזורים שאין בהם קליטת WiFi, כגון ממ"ד, מרתף ועוד.


את השקת נתב ה-Be וחבילת ה-Full WiFi הכוללת גם את ה-Be Spot ליוו סדרת קמפיינים בכיכובם של גידי גוב לצד אומנים נוספים, כאשר כל קמפיין חדש שעלה לווה בסרטון פרסומת שחידש שירים ישנים שהפכו ללהיטים, דוגמת "בוקר טוב" ו"הפרח בגני", שגם הם יצרו שיח תקשורתי נרחב. כל אלו הפכו את המילים "וויפי" ו"נתב" למילים נרדפות לבזק והובילו להצלחה חסרת תקדים במכירות, כך שבמוקדי השירות של בזק דיווחו על ביקוש עצום אשר בעקבותיו, כרבע מיליון נתבים כבר סופקו. במקביל נערכת בזק כל העת לענות על הביקושים הגבוהים באמצעות הטסת משלוחים נוספים מחו"ל.


לקוחות בזק יכולים לשכור את שירות הנתב החדש, בעלות של 19.9 שקל לחודש, או ליהנות מחבילה הכוללת גם Be Spot בעלות חודשית של 34.90, כאשר ההתקנה חינם.


קרן ליזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות בבזק, "הצורך האמיתי לשדרוג חוויית הגלישה בבית במקביל לצריכת תוכן מוגברת וסטרימינג הביאו את בזק לפיתוח פתרון Full WiFi בכל הבית. סל הפתרונות שהשקנו לגלישה מיטבית ובטוחה מכל מקום בבית, הפך להצלחה בזכות איכות המוצר והשירות שלנו, לצד הצורך האמיתי לשדרוג חווית הגלישה בבתים".


עוד על Be:
ה-Be הוא נתב פיתוח עצמאי של בזק, המאפשר גלישה אלחוטית במהירות של עד 1 גיגה בתוך הבית עם תמיכה בסטרימינג באיכות 4K. בנתב שתי רשתות אלחוטיות בתדרים 2.4 ו-5 גיגה הרץ ומערכת WiFi חכמה המבצעת אופטימיזציה לאחת משתי רשתות אלו. כך מתאפשרת תמיכה בו זמנית בריבוי מכשירים המחוברים לרשת הביתית כגון: מחשב, סמארטפון, טאבלט, טלוויזיה חכמה, קונסולת משחקים ועוד. בנתב כלול באופן מובנה, שירות Bcyber, שירות הסייבר של בזק, וכן אפליקציה לניהול הנתב באמצעות הסמארטפון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

4/9/19
1. סמנכ’’ל ית שיווק? - מיכל
ילדה. מה עשתה בחיים?
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il