TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

שיתוף פעולה בין החברות מנרב ונקסטקום


נקסטקום
יקימו עבור אנלייט את חוות טורבינות הרוח הגדולה בישראל – "רוח בראשית"

בהיקף של כ -260 מיליון שקל
יקימו במשותף פרויקט של 39 טורבינות רוח לייצור חשמל ברמת הגולן בהספק של כ-190 מגה וואט
פרויקט זה נחשב לגדול מסוגו בישראל ומצטרף לפרויקט קודם של מנרב ונקסטקום בעמק הבכא המתבצע תמורת 136 מיליון שקל 

חברת נקסטקום (בורסת ת"א: נקסטקום) העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, מודיעה כי החברה ומנרב הנדסה ובניין בע"מ, חתמו על הסכם עם שותפות המוחזקת ברובה על ידי חברת אנלייט אנרגיה מתחדשת, לפיו הן יקימו בעבורה את פרויקט "רוח בראשית" להפקת חשמל מאנרגיית רוח בקרבת תל פארס ברמת הגולן, תמורת כ- 260 מיליון שקל. במסגרת הפרויקט, הנחשב לגדול מסוגו בישראל, יקימו החברות תשתית בעבור 39 טורבינות רוח לייצור חשמל בהספק של כ-190 מגה וואט. משך הביצוע הצפוי נאמד בכ-23 חודשים ממועד קבלת צו תחילת העבודה.

הפרויקט יבוצע על ידי מיזם משותף (50/50) לנקסטקום ומנרב אשר ישמשו במשותף כקבלן הקמה של חוות טורבינות הרוח. כניסת הפרויקט לתוקף כפופה לסגירת ליווי פיננסי לפרויקט על ידי רוח בראשית, שהינה שותפות שהוקמה לטובת הפרויקט, המוחזקת ב-60% בשרשור על ידי החברה הציבורית אנלייט אנרגיה מתחדשת, ויתרת האחזקה הינה על ידי שותפי אנלייט מקבוצת אוירם בע"מ.

הזכייה בפרויקט זה מצטרפת לפרויקט משותף נוסף של מנרב ונקסטקום לתכנון והקמה של פרויקט טורבינות רוח בעמק הבכא תמורת 136 מיליון שקל, אשר נחתם במאי 2018.

פרויקט "רוח בראשית" כולל הקמת תשתית של 39 טורבינות רוח לייצור חשמל בהספק של כ-190 מגה וואט, תחנת משנה מתח עליון, תחנת מיתוג, הנחת קו מתח עליון תת קרקעי באורך כולל של 26 ק"מ, 27 ק"מ של דרכי גישה, מערכת חשמלית במתח גבוה לאיסוף האנרגיה המיוצרת חשמול התחנה והפעלתה ועוד.
גיא ישראלי מנכ"ל נקסטקום אמר: "אנו שמחים וגאים לקחת חלק בפרויקט משמעותי זה. זכיה בפרויקט זה מחזקת את האסטרטגיה של קבוצת נקסטקום בתחום האנרגיה המתחדשת".

פיני ליברמן, מנכ"ל מנרב הנדסה: "אנו שמחים על הזכייה בפרויקט שמתווסף לצבר הפרויקטים של מנרב בתחום התשתיות והאנרגיה. הפרויקט מביא לידי ביטוי את יכולות הביצוע של מנרב הנדסה באופן מיטבי".

אודות נקסטקום
קבוצת נקסטקום מובילה ומתמחה בתכנון, הקמה ותחזוקה של פרויקטים בתחומי תקשורת, מולטימדיה, אנרגיה וגז טבעי. קבוצת נקסטקום מאגדת במסגרתה מספר חברות בנות, המתמחות במגוון הפעילויות הנדרשות להקמת תשתיות ורשתות תקשורת מתקדמות. על לקוחות החברה נמנים מרבית מפעילי התקשורת בישראל, המגזר הביטחוני, המגזר המוסדי והמגזר העסקי. קבוצת נקסטקום מונה כ- 350 עובדים ו- 15 סניפים בפריסה ארצית.


אודות מנרב:
חברת מנרב, שהרוויחה בחציון הראשון של 2019 כ- 70 מיליון שקל, נוסדה בשנת 1969 על ידי אברהם קוזניצקי, המכהן כיו"ר החברה. עיקר פעילותה של החברה הינה בענף הנדל"ן על תחומיו השונים: ייזום פרויקטים לבנייה למגורים; זכיינות בשיטת ;B.O.T ביצוע עבודות קבלניות לבנייה ותשתיות במגזר הציבורי, העסקי והפרטי; פעילות נדל"ן בארה"ב; השכרה וניהול נכסים מניבים, וכן החזקה במניות קוואליטס המייצרת ומשווקת תוספי מזון המופקים מאצות. פיני דקל מכהן כמנכ"ל הקבוצה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il