TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

גולן ביטון, מנכ"ל יוניבו, פותח את כנס CannaBiz AsiaInvest


גולן ביטון, מנכ"ל יוניבו
ביטון הוזמן ע"י הממשלה התאילנדית לביקור במתקן הגידול היחיד בתאילנד העובד בתקן GAP

גולן ביטון, מנכ"ל חברת יוניבו (ת"א: יונבו) המפעילה מתקן ייצור למוצרי קנאביס רפואי בתקינת GMP מציג בכנס CannaBiz AsiaInvest הנערך בבנקוק, תאילנד יחד עם ענקית הקנאביס הקנדית אורורה. ביטון הוזמן ע"י הממשלה התאילנדית לביקור במתקן הגידול היחיד בתאילנד העובד בתקן GAP. ממשלת תאילנד התירה שימוש בקנאביס לשימוש רפואי בתאילנד ועוברת רפורמה למדיקליזציה של קנאביס רפואי במדינה. לאור הפוטנציאל בשוק התאילנדי, יוניבו בוחנת כניסה לשוק אטרקטיבי זה, גם באמצעות שיתוף פעולה עם יזמים מקומיים.


לאחרונה דיווחה יוניבו כי קיבלה את אישור היק״ר להכנסת קנאביס רפואי למפעל המתקדם שבנתה, והחלה בביצוע ואלידציות לתהליכי היצור טרם התחלת ייצור מוצרי קנאביס רפואי. האישור ממצב את החברה כמפעל הראשון החדש, הפועל בתקינת GMP, תחת ההסדרה החדשה.


החברה ציינה כי קבלת האישור הינו בהתאם ללוחות הזמנים שקבעה החברה ומסייע במימוש האסטרטגיה העסקית של החברה והיעדים אותם הציבה לפעילות המפעל.


בארץ כיום עשרות אלפי מטופלי קנאביס רפואי, על פי הפרסומים האחרונים, רבים מהם סובלים מאי אספקת קנאביס רפואי וכן מאיכות נמוכה של קנאביס רפואי, עד כדי קנאביס רפואי המכיל עובש, רעיל ואסור לשימוש. הכניסה של יוניבו לשוק הקנאביס הרפואי מאפשרת לחברה לספק מוצרים על פי תקינת GMP מחמירה, המבטיחה למטופלים את המוצרים האיכותיים ביותר לאור השליטה המלאה בכל שרשרת הערך. בהינתן ייצוא ועמידה בתקינה ובאישורים הנדרשים, תוכל יוניבו לספק מוצרי קנאביס רפואי גם למטופלים מחוץ לישראל.


בחודש אפריל 2019 השלימה יוניבו את הקמת המפעל באשקלון והיא החברה היחידה היום שמחזיקה בבעלות ישירה בכל הרישיונות בשרשרת הערך, על פי ההסדרה החדשה. כיום משלימה החברה צעד משמעותי נוסף עם קבלת אישור היק״ר לייצור. לחברה מרכז מו"פ פעיל והיא חברת הקנאביס היחידה שחתמה הסכם פיתוח עם ויולי מבית "סאנרה" לפיתוח פורמולציה ייחודית למשאף מבית "ויולי".


המפעל של יוניבו משתרע על שטח של 750 מ״ר וכולל מעבדה למחקר ופיתוח ומערכות ייצור מיוחדות. שטח הגידול עומד על מספר דונמים בדרום הארץ כך שבאמצעות עלויות ייצור והפצה בישראל, הנמוכות ביחס לשאר העולם, צפויה החברה לשמר ערך מקסימלי בין היצור למכירה. יוניבו הינה בין החברות הבודדות בעולם בתחום הקנאביס הרפואי אשר מנהלת את מערך הפיתוח החל משלב השתילה, הגידול, הייצור ועד שלב אספקת מוצרים רפואיים (from seed to market).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il