TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

הכנסות ראשונות לנאוויטס מפרויקט בקסקין


בתמונה: גדעון תדמור, יור דירקטוריון נאוויטס פטרול
קצב הפקת הנפט בפרויקט בקסקין עולה על התחזיות לרמה של כ-32,000 חביות ביום

נאוויטס פטרוליום מפרסמת את דוחות הרבעון השני ורושמת הכנסות ראשונות של 1.9 מיליון דולר משבוע ההפקה הראשון של פרויקט בקסקין שחל ברבעון. קצב ההפקה בתקופה זו גבוה בכ-7% מהתחזית הראשונית של 30,000 חביות ביום.


יו"ר נאוויטס גדעון תדמור: "קצב ההפקה הגבוה והאצת תזרים המזומנים מפרויקט בקסקין מעידים על איכות הפרויקט. נאוויטס תמשיך לממש את אסטרטגיית ההתרחבות בארה"ב, עם דגש על פיתוח הזרוע היבשתית, בבחינת עסקאות, בהן ניתן לממש תוך זמן קצר ערך כלכלי חבוי של עתודות נפט שנתגלו ושטרם פותחו, כפי שעשינו לאחרונה בעסקת נצ'ס"


שותפות נאוויטס פטרוליום מפרסמת את דוחות הרבעון השני ורושמת לראשונה בתולדותיה הכנסות ראשונות מפרויקט בקסקין (Buckskin), פרויקט הדגל של השותפות במפרץ מקסיקו, ארה"ב.


לאחר השלמת הפיתוח המוצלח של שלב א' של מאגר הענק בקסקין (475 מיליון חביות) תוך קיצור לוחות הזמנים ובמסגרת התקציב, החלה בשבוע האחרון של חודש יוני ההפקה המסחרית בפרויקט בקסקין. במהלך הרבעון השני הופקו מפרויקט בקסקין כ-420 אלף חביות נפט (100%), כאשר חלק השותפות (7.5%) הוא כ-31.5 אלף חביות נפט. קצב ההפקה היומי של מאגר בקסקין בתקפה זו עלה בכ-7% על התחזיות המוקדמות של 30,000 חביות ליום ועמד בפועל על כ-32,000 חביות ביום.


נאוויטס מפרסמת כי במהלך הרבעון השני עלות ההפקה השולית במאגר בקסקין עמדה על כ-14 דולר בלבד לחבית, וכי השותפות התקשרה בהסכמים לגידור מחיר הנפט, שיופק מהמאגר במחיר של 46.5 דולר לחבית, וזאת במטרה ליצור הגנה לתקבולים הצפויים מהמאגר שישמשו לפירעון איגרות החוב שהונפקו לצורך מימון חלקה בפיתוח הפרויקט. הגידור בוצע על כ-56% מההפקה הצפויה עד חודש יוני 2020 וכ-38% מההפקה הצפויה מחודש יולי ועד לדצמבר 2020.


לאחרונה השלימה נאוויטס את רכישת שדה הנפט היבשתי המפיק הראשון של השותפות בארה"ב, שדה נצ'ס, תמורת 17.5 מיליון דולר, זאת כחלק ממימוש אסטרטגיית ההתרחבות של השותפות בארה"ב ורכישת שדות נפט יבשתיים מפיקים, בהם נתגלו עתודות משמעותיות של נפט שטרם פותחו. לאחרונה פרסמה נאוויטס דוח משאבים מעודכן לשדה נצ'ס שהצביע על עתודות של 7.3 מיליון חביות, ובהתאם לכך תזרים המזומנים המהוון לנאוויטס משדה נצ'ס הוא כ-61 מיליון דולר (10NPV). לאור היקף המשאבים המשמעותי בשדה, בכוונת נאוויטס לפעול לפיתוח נוסף ומשמעותי של השדה, שצפוי להגדיל ביותר מ-4 פעמים את קצב ההפקה בשדה, מ-175 אלף חביות בשנה כיום לכ-761 אלף חביות לשנה.


כמו כן, דיווחה השותפות על התקדמות, שחלה בתכנון ההנדסי המפורט של פרויקט שננדואה (FEED) ובהיערכות המפעיל והשותפים לקבלת החלטת השקעה סופית (FID) לפיתוח הפרויקט ובכלל זה ביצוע רכש מוקדם של שירותים וציוד בעלי זמן אספקה ארוך, לצורך עמידה בלוח הזמנים של הפרויקט.
יו"ר נאוויטס גדעון תדמור מסר: "קצב ההפקה הגבוה והאצת תזרים המזומנים מפרויקט בקסקין מעידים על איכות הפרויקט. נאוויטס תמשיך לממש את אסטרטגיית ההתרחבות בארה"ב, עם דגש על פיתוח הזרוע היבשתית, בבחינת עסקאות בהן ניתן לממש תוך זמן קצר ערך כלכלי חבוי של עתודות נפט, שנתגלו ושטרם פותחו, כפי שעשינו לאחרונה בעסקת נצ'ס. נאוויטס ממשיכה לבחון עסקאות נוספות ושיתופי פעולה עם שותפים פוטנציאליים".


שותפות נאוויטס פועלת לאיתור ומימוש הזדמנויות השקעה בנכסי נפט וגז הכוללים עתודות נפט וגז מוכחות, שכבר נתגלו ושטרם פותחו. פיתוח עתודות אלה הוא בעל פוטנציאל משמעותי להשאת ערך בלוח זמנים קצר. אסטרטגיה זו מומשה בפרויקטים הימיים בקסקין ושננדואה שבמפרץ מקסיקו שבארה"ב, ולאחרונה גם בפרויקט נצ'ס, הפרויקט היבשתי המפיק הראשון של השותפות בארה"ב.


בנוסף לנצ'ס, נאוויטס מחזיקה בפורטפוליו של נכסי נפט וגז במפרץ מקסיקו ארה"ב וחלקה בכלל התגליות המוכחות עומד על כ-131 מיליון חביות נפט .(C2+P2) לצד פרויקט בקסקין, נאוויטס מחזיקה ב-23.1% מפרויקט שיננדואה שמכיל עתודות מוכחות של 204 מיליון חביות נפט, כאשר החלטת השקעה סופית (FID) לפיתוח המאגר צפויה במהלך המחצית הראשונה של שנת 2020, והפקה מסחרית בסוף שנת 2023. בנוסף, מחזיקה השותפות בבלוק 7 במזרח קנדה, נכס אקספלורציה עם פוטנציאל רב וחלקה המוערך במשאבים המנובאים בנכס הוא כ-427 מיליון חביות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il