TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ביו ויו מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2019 ולמחצית הראשונה של השנה


ביו ויו
המכירות הרבעוניות רשמו עלייה ניכרת לכ-9 מיליון שקל; עלייה חדה ברווח הנקי הרבעוני

צמיחה של 20% בהכנסות ברבעון השני של השנה
גידול של 29% בהכנסות במחצית הראשונה של השנה
הרווח הנקי ברבעון השני גבוה מ-1 מיליון שקל

רחובות 28 באוגוסט 2019, חברת ביו ויו, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, העוסקת במחקר ופיתוח, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות המסייעות בגילוי סרטן, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2019.

להלן תמצית הנתונים הכספיים:

הכנסות החברה הסתכמו ברבעון השני השנה בכ-9 מיליון שקל, עלייה של 20% בהשוואה להכנסות של כ-7.45 מיליון שקל ברבעון השני של 2018. בששת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ההכנסות בכ-15.4 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות בהיקף של כ-12 מיליון שקל במחצית הראשונה אשתקד, גידול של 29%. הגידול במכירות נבע בעיקרו ממכירות לחברת Livzon San-Med בתחום ה-CTC, עמה נחתם הסכם הפצה ל-5 שנים. במחצית הראשונה של השנה הוזמנו ע"י San-Med 20 מערכות סריקה, מתוכן סופקו 15, והן נכללו כהכנסות בדוחות המחצית הראשונה של 2019.

הרווח הגולמי הסתכם ברבעון החולף בכ-5.2 מיליון שקל, עלייה של 14% בהשוואה לרווח גולמי בהיקף של כ-4.55 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה הסתכם הרווח הגולמי בכ-8.7 מיליון שקל, בהשוואה לרווח גולמי של כ-7.2 מיליון שקל בששת החודשים הראשונים של 2018. הגידול ברווח הגולמי נובע מהגידול בהכנסות החברה.


הרווח התפעולי הסתכם ברבעון החולף בכ-1.0 מיליון שקל, עלייה של כ-280% בהשוואה לרווח תפעולי בהיקף של כ-0.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה הסתכם הרווח התפעולי בכ-70 אלף שקל, בהשוואה להפסד תפעולי של כ-1.2 מיליון שקל בששת החודשים הראשונים של 2018.


בשורה התחתונה מדווחת ביו ויו על זינוק חד ברווח הנקי הרבעוני - כ-1 מיליון שקל בהשוואה לכ-270 אלף שקל רווח נקי ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה עברה ביו ויו לרווח של 70 אלף שקל, זאת בהשוואה להפסד של כ-1.2 מיליון שקל בששת החודשים הראשונים של 2018.


ד"ר אלן שוויבל, מנכ"ל ביו ויו: "השיפור המשמעותי בפרמטרים העיקריים מתחילת 2019 נמשך גם ברבעון השני של השנה. ביו ויו הציגה עלייה ניכרת בהכנסות, לצד זינוק חד ברווח הנקי, וזאת למרות התחזקות השקל. לאחרונה, החברה נכנסה לתחום החדש של CTC - Circulating Tumor Cells - והשקיעה מאמצים בפיתוח פתרונות של בדיקות דם לאתור מוקדם של תאי סרטן (LIQUID BIOPSY) השיטה זוכה להתענינות רבה בעולם הרפואי לאור הפוטנציאל לגילוי התאים הסרטניים בשלבים המוקדמים של המחלה על ידי בדיקת דם פשוטה יחסית לשיטות הגלוי הקיימות.אנחנו נערכים לשיווק של מערכת ה-DeNovo כמכשיר ייעודי לתחום בדיקות הביופסיה הנוזלית (CTC) ומאמינים כי המודל העסקי של ביו ויו ושיתוף הפעולה החיובי עם San-Med ישיאו ערך לבעלי המניות".

אודות ביו ויו:
החברה מפתחת ומשווקת מערכות ממוחשבות לסריקה וסיווג תאים באמצעות מיקרוסקופיה פלורוסנטית ומיקרוסקופית אור. מוצרי ביו ויו מיועדים לשימוש באבחון in-vitro ככלי עזר לפתולוג בגילוי, סיווג וספירת תאים בהתבסס על צבע, חוזק, גודל, דפוס וצורה, ומיועדים לבדיקות אונקולוגיות. כמו כן, לחברה יכולות ייחודיות המאפשרות אנליזה ודיווח בעזרת אפליקציית אינטרנט המאפשרת זמינות האינפורמציה ומתן מענה מהיר ומקצועי ללא תלות במיקום המומחה מבצע האנליזה.

למידע נוסף אודות הטכנולוגיה של ביו ויו וידיעות נוספות ניתן ליצור קשר בכתובת: info@bioview.co.il או לבקר באתר האינטרנט של החברה: www.bioview.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il