TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מלאנוקס מציגה שני פתרונות מהפכניים המאפשרים יצירת תשתית ענן מאובטחת


מלאנוקס
(SmartNIC ConnectX-6 Dx ) – כרטיס רשת חכם ( וBlueField-2- I/O Processing Unit) – מעבד משובץ לתשתיות תקשורת

ConnectX-6 Dx ו- BlueField-2 מספקים קישוריות אית'רנט ואינפיניבנד במהירויות של עד 200 גיגהביט לשנייה ומאפשרים יכולות של הדור הבא במחשוב ענן, מרכזי נתונים מאובטחים ופלטפורמות אחסון.


מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הציגה היום את ה- ConnectX-6 Dx, כרטיס רשת חכם ((SmartNIC, ואת ה- BlueField-2, מעבד משובץ לתשתיות תקשורת. שני הפתרונות מייצגים את הדור הבא של פתרונות הענן ומספקים אבטחת סייבר, ביצועים ויעילות חסרי תקדים למרכזי נתונים במדרגיות עצומה, לכל רמות עומסי העבודה.


 ConnectX-6 Dx ו- BlueField-2 ממשיכים את חדשנותה של מלאנוקס ברשתות לענן בעלי ביצועים גבוהים והופכים את הבלתי אפשרי לאפשרי, על ידי הצגת מנועי האצת חומרה מתקדמים ומתכנתים הטובים ביותר בקטגוריה, המאפשרים להמריץ יישומים בעלי חשיבות קריטית למשימות. הם מספקים רמות חדשות של אבטחת סייבר ויעילות עם ההחזר הגבוה ביותר על ההשקעה (ROI) למרכזי נתונים של מסחר אלקטרוני, שרותי ענן , ספקי תשתיות תקשורת , בנקאות, ביטחון , אקדמיה ועוד.ConnectX-6 Dx SmartNICsמספקים עד שתי יציאות של 10, 25, 5040 , או 100 גיגהביט לשנייה, או יציאה אחת של עד 200 גיגהביט לשנייה, קישוריות אית'רנט המופעלת על ידי טכנולוגיית PAM4 SerDes של 50 גיגהביט לשנייה וקישוריות PCIe 4.0. מנועי האצת החומרה החדשניים של ConnectX-6 Dx כוללים לראשונה בעולם האצות חומרה לפרוטוקולי אבטחה IPsec ו- TLS במסלול הטיפול בחבילות ובמינימום זמן אחזור, בנוסף להאצות לווירטואליזציה RDMA over Converged Ethernet(RoCE) ו-NVMe over Fabrics (NVMe-oF) המאיצים פתרונות אחסון.

ה- IPU BlueField-2 משלב את כל היכולות המתקדמות של ConnectX-6 Dx עם מערך ליבות ARM חזקות, ממשקי זיכרון בעלי ביצועים גבוהים ויכולות עיבוד גמישות במערכת-על-שבב (SoC) אחת, התומכת בקישוריות אית'רנט ואינפיניבנד עד 200 גיגהביט לשנייה. כרטיסי ניהול מבוססי BlueField-2 הם פתרון אידיאלי לבניית פלטפורמות אחסון מהירות מבוססות פלאש, לאבטחה, אינטרנט של הדברים ((IoT ומערכות מחשוב קצה (edge). כרטיסי רשת חכמים ומתכנתים SmartNICs BlueField-2 יכולים לפעול כמעבד נוסף ה"מציב מחשב לפני המחשב" ומחולל מהפכה בסביבות Bare Metal Cloud ובסביבות וירטואליות באמצעות רשתות המוגדרות על ידי תוכנה(Software Defined Networking), הפרדה של אחסון באמצעות NVMe SNAP ויכולות אבטחת סייבר משופרות. יתר על כן, BlueField-2 מספק ביצועים ויעילות ללא תחרות לעומסי עבודה של אינטליגנציה מלאכותית בענן או במערכות מחשוב קצה (edge).

"אנחנו נרגשים להציג את ארכיטקטורות ConnectX-6 Dx ו- BlueField-2, המספקות מנועי האצה פורצי דרך, לדור הבא של מרכזי נתונים בענן", אומרת יעל שנהב, סמנכ"לית Ethernet NIC ו- SoC במלאנוקס.
" ConnectX-6 Dx ו- BlueField-2 נשענים על הצלחת משפחת מוצרי ConnectX ו- BlueField עטורת הפרסים וקובעים שיאים חדשים של ביצועים גבוהים ברשת, תוך שהם מאפשרים ללקוחותינו ולשותפינו לבנות תשתיות אחסון מאובטחות ויעילות במיוחד, במטרה להגביר את הפרודוקטיביות ולהפחית את עלות הבעלות הכוללת".

"כאשר מחשוב ענן הופך לנורמה, יותר ויותר חברות מסתמכות על התשתיות הבסיסיות של מרכז הנתונים לפריסת עומסי העבודה בין הציבורי, לפרטי ולמחשוב הקצה", אומר ברון פאנג, מנהל בקבוצת Dell'Oro. "לפיכך, ישנו צורך הולך וגדל ל- SmartNICs מאובטחים ובעלי יכולות גבוהות. זו אחת מהסיבות שהובילו אותנו לחזות קצב צמיחה שנתי מורכב של 40% בשוק ה- SmartNIC, אשר צפוי לעבור את ה- 500 מיליון דולר עד שנת 2023".

ענן ואחסון נתונים מאובטחים
ConnectX-6 Dx ו- BlueField-2 מוכנים להתמודד באופן ייחודי עם אתגרי האבטחה העצומים בענן, על ידי מתן הגנה בכל שרת במרכז הנתונים, באחסון ו במחשוב הקצה (edge). ConnectX-6 Dx מספק מגוון רחב של חידושים המתמקדים באבטחה, בהם IPsec, TLS ו- AES-XTS, המספקים האצות קריפטוגרפיות מובנות, האצת הגנות חומת אש והגנת פלטפורמה חומרתית מסוג Root of Trust Hardware. בנוסף ליכולות הללו, BlueField-2 מוסיף האצות לניהול מפתחות אבטחה, זיהוי יישומי ענן ודפוסים של פריצות אבטחה ועוד.

סביבות ענן Bare Metalוענן וירטואלי יעילות
ConnectX-6 Dx ו- BlueField-2 מספקים את פתרונות הדור המתקדם ביותר שלASAP2 – Accelerated Switch and Packet Processing® עם האצות למתגים וירטואלים כגון Open vSwitch (OVS) בין עם על ידי שימוש ב SR-IOV או על ידי האצת ממשק הVirtIO. השניים מציגים יכולות offload ברשתות וירטואליות, מתכנתות משופרת במרכזי נתונים בלכ גודל.. ConnectX-6 Dx ו- BlueField-2 מאפשרים יעילות גבוהה ביותר של סביבת ענן Hyperscale ומרכזי נתונים בטכנולוגיות SDN / NFV, עם מעבר חלק מדורות ConnectX ו- BlueField קודמים.

האצת אחסון, Big Data ו-אינטליגנציה מלאכותית באמצאות טכנולוגיית ה RDMA הטובה ביותר בקטגוריה
ConnectX-6 Dx ו- BlueField-2 מספקים ביצועי RDMA שאין שני להם, הן באית'רנט והן באינפיניבנד, באמצעות תכנותיות משופרת ויכולת עמידות גבוהה. להאצת עומסי העבודה התובעניים ביותר למרכזי נתונים הגדולים ביותר. חידושים בניהול עומסי רשת מאפשרים לתקשורת להתנהל בצורה חלקה מה שהופך את RoCE לטכנולוגיית תעבורת הרשת הקלה לשימוש והנבחרת לארגונים קטנים כגדולים.

מקורות נוספים:
למדו עוד עלConnectX-6 Dx SmartNICs
למדו עוד על BlueField-2 IPUs and Programmable SmartNICs
ראו כיצד BlueField-2 משנה את ענן ה- Bare Metal
קראו את הבלוג התומך

אודות מלאנוקס
מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX) היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות.


החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים תוך שילוב אבטחת סייבר וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון, ושירותים פיננסיים. מידע נוסף זמין באתר החברהwww.mellanox.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il