TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סומוטו מדווחת על תוצאות הרבעון השני לשנת 2019


שוקי אברמוביץ יור סומוטו
הכנסות רבעוניות בסך של כ- 13.1 מיליון דולר, קיטון של 2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד * בכפוף להשלמת העסקה יחולק דיבידנד בסך של כ- 18 מיליון דולר

EBITDA ברבעון זה בסך כ- 3.9 מיליון דולר, עליה של כ- 26% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
שיעור ה-EBITDA ברבעון עלה לכ- 30% בהשוואה לכ- 23.1% ברבעון מקביל אשתקד


הכנסות רבעוניות בסך של כ- 13.1 מיליון דולר, קיטון של 2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
נכון ליום זה, קופת מזומנים ושווי מזומנים לרבות מזומנים מוגבלים בסך של כ- 23.3 מיליון דולר ויתרת מזומנים נטו של כ- 19.9 מיליון דולר


דירקטוריון סומוטו והאסיפה הכללית של בעלי המניות, החליטו לאשר הצעה לרכישת כלל פעילותה העסקית של החברה, באמצעות מכירת נכסיה בתמורה מרבית, ובכפוף לעמידה מלאה ביעדים, של עד כ- 47.3 מיליון דולר
בכפוף להשלמת העסקה יחולק דיבידנד בסך של כ- 18 מיליון דולר

סומוטו (ת"א: סמטו), חברה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט, בוידאו ובמובייל ובהפצת תוכנות ואפליקציות עבור סביבות PC, Android ו-iOS, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2019. ההכנסות וה- EBITDA הינן בהתאם לתחזיות החברה ועל רקע מעבר לרווח בתחום הפרסום בוידאו.


שוקי אברמוביץ, יו"ר דירקטוריון סומוטו: "אני מברך על התוצאות של הרבעון השני של שנת 2019. החברה ממשיכה לפעול להרחבת תחומי פעילותה דרך מיזוגים ורכישות בתחומים מבוססי טכנולוגיות חדשות, כפי שדווח בעבר".

פירוט תוצאות החברה המאוחדות:
ברבעון השני של 2019 הסתכמו הכנסות החברה בכ- 13.1 מיליון דולר, בהתאם לתחזיות החברה וגידול של כ- 10.1% לעומת הכנסות של כ- 11.9 מיליון דולר ברבעון הראשון לשנת 2019 וקיטון של כ- 2% לעומת הכנסות של כ- 13.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.


ברבעון השני של 2019, הרווח התפעולי לפני פחת והפחתות (EBITDA), הסתכם לסך של כ- 3.9 מיליון דולר, בהתאם לתחזיות החברה הראשוניות, וגדל בכ- 25.8% בהשוואה ל-EBITDA של כ- 3.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד וקטן בכ- 3% בהשוואה ל-EBITDA של כ- 4.0 ברבעון הראשון 2019. שיעור ה- EBITDA מהווה כ- 30.0% מההכנסות ברבעון זה, בהשוואה לשיעורEBITDA של כ- 23.1% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד ושל כ- 33.6% מההכנסות ברבעון הראשון לשנת 2019.

תחומי פעילות:
הפצת אפליקציות - ברבעון זה הרווח התפעולי לפני פחת והפחתות (EBITDA) במגזר הפצת האפליקציות הסתכם לסך של כ- 3.7 מיליון דולר בהשוואה לסך של כ- 3 מיליון דולר וכ- 4.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד וברבעון הראשון 2019, בהתאמה, המהווים גידול של כ- 23.3% וקיטון של כ- 12% ביחס לתקופות האמורות, בהתאמה.


בתוצאות החברה במגזר זה משתקפים שיעורי EBITDA שהסתכמו לכ- 49.8% ביחס להכנסות מגזר זה ברבעון השני לשנת 2019 בהשוואה לשיעורי EBITDA של כ- 48.3% ושל כ- 36.1% ברבעון הראשון 2019 וברבעון המקביל אשתקד, בהתאמה.

הפרסום בוידאו - ברבעון זה, החברה רשמה רווח תפעולי של כ- 200 אלפי דולר לעומת רווח תפעולי של כ- 131 אלפי דולר ברבעון המקביל אשתקד ולעומת הפסד תפעולי של כ- 213 ברבעון הראשון 2019. במסגרת פעילות הפרסום בוידיאו, החברה ממשיכה להשקיע ולפתח תחומי פעילות נוספים בתחום זה כגון תחום הפרסום על גבי פלטפורמות אודיו תחום בו החברה ממשיכה להרחיב את הקפי השקעתה.

הוצאות מכירה ושיווק - הוצאות המכירה והשיווק כוללות בעיקרן הוצאות בקשר עם הפצת מוצרי החברה דרך רשתות פרסום מקוונות במגזר הפצת האפליקציות (ואינן כוללות הפצה דרך שותפים עסקיים). במהלך הרבעון השני לשנת 2019 ההוצאות כאמור ובקשר עם הפרסום דרך קמפיינים קיימים וחדשים הסתכמו לסך של כ- 1.4 מיליון דולר בהשוואה לכ- 2.4 מיליון דולר וכ- 2.7 מיליון דולר ברבעון הראשון לשנת 2019 וברבעון המקביל אשתקד, בהתאמה. יש לציין כי ההוצאות האמורות נזקפות לרווח וההפסד במועד התהוותן וההכנסות נרשמות לאורך זמן. תוצאות חודש יוני, לרבות בקשר עם יכולת החברה להפיץ את תוכנותיה, הושפעו לרעה מפעולת תוכנת אנטי וירוס של מערכת Windows.


הרווח הנקי ברבעון השני של 2019 הסתכם בסך של כ- 3.1 מיליון דולר בהשוואה לרווח נקי של כ- 1.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ורווח נקי של כ- 4.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2019. הרווח הנקי ברבעון השני של 2019 הושפע מרישום של כ- 587 אלף דולר הכנסות מסים אל מול נכס מס שנוצר במהלך הרבעון השני של שנת 2019 בקשר למכירת חברות הבנות בקשר עם עסקת מכירת נכסי סומוטו. לאור זאת, שיעור הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2019 עמד על כ- 23.6%, בהשוואה לשיעור של כ- 9.8% ברבעון המקביל אשתקד ובהשוואה לשיעור של כ- 37.0% ברבעון הראשון של 2019.

נכון ליום 30 ביוני 2019, יתרת המזומנים ושווי המזומנים לרבות מזומנים מוגבלים, עמדה על כ- 20 מיליון דולר ארה"ב, והיתרה נטו בניכוי אשראי מתאגיד בנקאי על כ- 16.3 מיליון דולר ארה"ב, גידול של כ- 12.4% מיליון דולר ארה"ב בהשוואה ליתרת המזומנים נטו בסך של כ- 14.5 מיליון דולר ארה"ב בתום הרבעון הראשון לשנת 2019. החברה ממשיכה לייצר תזרים מזומנים משמעותי חיובי מפעילות שוטפת.


ביום 17 ביולי 2019, ועל רקע התיקון להסכם, דירקטוריון החברה קיבל החלטה עקרונית לחלוקת דיבידנד בסך של כ- 18 מיליון דולר ארה"ב לבעלי מניותיה (כ- 63.7 מיליון ש"ח המהווים תשואת דיבידנד של כ- 47% ביחס לשווי החברה ליום המסחר שקדם לדיווח זה וכ- 88.5 אגורות למניה), וזאת בכפוף להשלמת העסקה ולאישור בימ"ש אשר ניתן ביום 20 באוגוסט, 2019.


ליום דוח זה יתרת קופת המזומנים ושווה המזומנים לרבות מזומנים מוגבלים הסתכמה לכ- 23.3 מיליון דולר והיתרה נטו, בניכוי אשראי מתאגיד בנקאי עמדה על כ- 19.9 מיליון דולר. סכום זה כולל סכום של כ- 1.36 מיליון דולר ארה"ב אותם שילם הרוכש ביום 11 ביולי, 2019 כמקדמה על חשבון התמורה בגין העסקה. אם הרוכש לא ישלים את העסקה, סכום זה יהווה קנס שיישאר בידי החברה, בכפוף לתנאי ההסכם והתיקון להסכם.


תזרים מזומנים מפעילות שוטפת, ברבעון השני של שנת 2019, תזרים המזומנים מפעילות שוטפת קטן בכ-42.9% ובכ- 60.8% לסך של כ- 2 מיליון דולר לעומת תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של כ- 3.5 ושל כ-5.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד והרבעון הראשון לשנת 2019. תזרים המזומנים הושפע מתשלום לרשויות המס בסך 1.4 מליון דולר ששולם כתוצאה מחתימה על הסכם פשרה בעניין שומת מס הכנסה של ג'ניו.

הערכות וכוונות החברה המובאות בסעיף זה לעיל, ובפרט באשר ל: (1) כוונות החברה ביחס להוספת תחומי פעילות משיקים וכן לרכישות והמשך אסטרטגיית מיזוגים ורכישות; (2) כוונות החברה ביחס להוצאות מכירה ושיווק והוצאות מחקר ופיתוח; (3) הערכות החברה ביחס ליתרת המזומנים ושווה המזומנים לרבות מזומן מוגבל והיתרה נטו ותזרים המזומנים לתקופה שלאחר מועד דוח זה (4) הערכות החברה ביחס לתחומי הפעילות החדשים לרבות תחום האודיו (5) והערכות החברה ביחס להשלמת העסקה וביחס ליכולתה לחלק דיבידנדים ו-(6) התמודדות החברה עם השלכות בקשר עם דיווח החברה מתחילת חודש יוני 2019, ובקשר עם מציאת פתרונות למזעור ההשפעה לרבות פתרונות טכנולוגיים וחזרה להשבת הפצת תוכנות החברה בהקפי פעילות רגילים והשפעה על הכנסות ותוצאות החברה, הינן מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968, אשר התממשותן אינה ודאית ואינה מצויה בשליטת החברה בלבד. אין כל ודאות כי הערכות החברה כאמור תתממשנה, כולן או חלקן, או שתתממשנה באופן שונה מכפי שנצפו על ידי החברה, וזאת בין היתר, בשל תלותם בגורמים חיצוניים שאינם בשליטת החברה ו/או התממשות אי אילו מגורמי הסיכון הנזכרים בסעיף 47 לפרק א' לדוח התקופתי.

אודות סומוטו
סומוטו (ת"א: סמטו) היא חברת תוכנה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, העוסקת בשיווק באינטרנט, פירסום בוידאו, ובשיווק, הפצה, פיתוח והתקנה חכמה אוטומטית של אפליקציות ממפרסמים שונים, פתרונות מוניטיזציה ופתרונות מעקב ודיווח לתעשיית התקנת האפליקציות למחשבים אישיים ולמכשירי סלולר. זאת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות אותן פיתחה החברה.


בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של סומוטו ובמטרה להעמיק את פעילות החברה בסביבת Mac, רכשה החברה בשנת 2014 את חברת ג'ניו כחברה בת בבעלות מלאה. ג'ניו עוסקת בפיתוח טכנולוגיות מוניטיזציה ופרסום מותאם משתמש באינטרנט לסביבת ה- Mac, ומוצר הדגל שלה הוא דף בית חכם, זוכה פרסי חדשנות, המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית מוגנת פטנטים לצורך התאמת התוכן להעדפות המשתמש. החברה מייצרת הכנסות משאילתות חיפוש של המשתמשים בדף הבית החכם, ומפרסום ושיווק בדף זה. במאי 2014 רכשה סומוטו את חברת טאבאטו כחברה בבעלות מלאה. טאבאטו פועלת בתחום המובייל ורכישתה היתה חלק מאסטרטגיית החברה לחדור לתחום ולהרחיב את בסיס השותפים העסקיים. בינואר 2016 רכשה סומוטו את חברת טרסר טיוד כחברה בבעלות מלאה.


טרסר מציעה למפרסמים ובעלי תוכן במובייל ובדסקטופ פתרונות מוניטיזציה מבוססי פרסום בוידאו, ישירות מול ספקי שטחי פרסום באינטרנט או באמצעות חברות צד שלישי. רכישת טרסר מהווה מנוע צמיחה חשוב עבור סומוטו בשנים הקרובות והיא חלק מחזונה להשגת דריסת רגל והעמקת הפעילות בתחום הפרסום בוידאו ובמובייל, אותו זיהתה כסינרגטי, אטרקטיבי, ובעל קצב צמיחה מהיר. בספטמבר 2016 רכשה החברה את Meme Video שהינה חברה טכנולוגית העוסקת אף בתחום הפרסום בוידאו ובמובייל. סומוטו פועלת באמצעות מספר רב של שותפים ומפיצה מגוון אפליקציות. החברה נוסדה ב-2009 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בתל אביב. http://www.somoto.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il