TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Infinidat משתפת פעולה עם Thales על מנת לספק אבטחת מידע כפולה ללקוחות אחסון הנתונים בארגוני אנטרפרייז


Infinidat
אינטגרציה של InfiniBox עם פלטפורמת SafeNet KeySecure מספקת הצפנה למידע במנוחה יחד עם תיעוד מרכזי ויכולת בקרה

חברת Infinidat, הספקית המובילה בשוק לפתרונות אחסון נתונים מרובי פטה-בייט, מכריזה על אינטגרציה חדשה בין פתרון האחסון InfiniBox ופלטפורמת Thales SafeNet KeySecure. האינטגרציה הזאת ממנפת את פרוטוקול ניהול המפתחות, OASIS Key Management Interoperability Protocol (KMIP), ומאפשרת ללקוחות הפעילים בנפחי מידע של פטה-בייט לשפר יעילות תפעולית על ידי אוטומציה של ניהול מפתחות וצמצום הסיכון לאיבוד מפתחות.


צוותי אבטחת מידע משתמשים ב- SafeNet KeySecureעל מנת לנהל ולאחסן מפתחות הצפנה. פלטפורמה עצמתית זאת מספקת כלי אבטחה להערכה ולתגובה לאיומים ויכולות בקרה לצורך בדיקת עמידה ברגולציות ממשלתיות ובמדיניות אבטחה פנימית בארגון. מערכת תיעוד מרכזית עוקבת אחר כל האתגרים ומתריעה בפני מנהלי האבטחה בנוגע לכל שינוי במפתח או פריצה אפשרית.


פלטפורמת אחסון הנתונים מרובת הפטה-בייט של Infinidat כוללת יכולות אבטחה דוגמת מדיה להצפנה עצמית הממנפת הצפנת AES-256, שלאחרונה עברה אישור NIST CMVP. האינטגרציה של InfiniBox עם SafeNet KeySecure מפשטת את פריסת המדיה להצפנה עצמית עם InfiniBox בכל שלב במחזור החיים של המערך.


"האינטגרציה של יכולות הצפנה מפלטפורמת אחסון הנתונים מרובת הפטה-בייט של Infinidat עם יכולות הניהול של פלטפורמת SafeNet KeySecure מאפשרת ללקוחות המשותפים שלנו לקבל גמישות, קלות שימוש ויכולת עמידה ברגולציות חסרות תקדים כאשר הם מאבטחים את הנכסים העסקיים החשובים ביותר שלהם," אמר טוד מור, סגן נשיא למוצרי הצפנה ביחידה העסקית להגנת ענן ורישוי ב- Thales.


"לקוחות מהסקטור הפרטי והממשלתי סביב העולם סומכים עלינו בנוגע למידע הרגיש ביותר שלהם" אמר יזהר שרון, נשיא Infinidat לאזור אמריקה. "עם האינטגרציה עם SafeNet KeySecure, אנחנו משפרים עוד יותר את ההצפנה ואת יכולות העמידה ברגולציות בתוך הפלטפורמה שלנו. לקוחות יוכלו להנות משקט נפשי, כשהם יכולים להגיע לאופטימיזציה של דרישות האחסון שלהם – בקנה מידה של פטה בייט – מבלי להקריב את אבטחת המידע, הביצועים או המחיר".


Infinidat הכריזה לאחרונה כי מודול ההצפנה שלה ל- InfiniBox ו- InfiniGuard זכה בהכרה פדרלית של תקן Federal Processing Standards (FIPS) 140-2 בארה"ב. אישור קריטי זה צובר הכרה סביב העולם כאמת מידה חשובה למוצרי הצפנה מכל הסוגים. בעוד פריצות למידע ממשיכות לעמוד בראש סדר העדיפות והאקרים זדוניים ממשיכים בהתקפותיהם, Infinidat מחויבת לרמות הגבוהות ביותר של הגנה לכל המידע. החברה תמשיך להשיג את כל האישורים הדרושים, דוגמת FIPS ולעמוד בכל הדרישות הרגולטוריות על מנת להבטיח כי הביטחון והאבטחה של המידע של לקוחותיה לעולם לא ייחלשו או יסוכנו.


האינטגרציה של InfiniBox עם Thales SafeNet KeySecureזמינה כעת. ניתן לקרוא מידע נוסף ב- Infinidat Data Security White Paper על מנת לקבל פרטים נוספים על האופן בו Infinidat פותרת את אתגרי אבטחת המידע בקנה מידה של פטה-בייט.

אודות Infinidat
חברתInfinidat נוסדה בשנת 2011 על ידי חלוץ תעשיית האחסון משה ינאי ומסייעת ללקוחותיה להשיג יתרון תחרותי המונע על ידי מידע בקנה מידה של פטה-בייט. הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של Infinidat, המהווה אבולוציה ורבולוציה בניהול מידע מזה 30 שנה, עונה על הדרישות הסותרות לאחסון מידע גדול יותר, מהיר יותר ופחות יקר. הטכנולוגיה של Infinidat מספקת בו זמנית זמן אחזור של למטה ממילי-שניה, אמינות של שבע תשיעיות ויכולת לגדול בנפחי האחסון, עם עלות בעלות כוללת נמוכה באופן משמעותי אל מול יכולות המערכת לעומת טכנולוגיות מידע אחרות. מידע נוסף אודות INFINIDAT ופתרונות הדור הבא לאחסון נתונים, בקרו באתר www.emea.infinidat.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il