TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אורד מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני והמחצית הראשונה לשנת 2019


אורד
רווח נקי לבעלי המניות של כ-2.4 מיליון שקל ברבעון לעומת הפסד של כ 1 מיליון שקל בתקופה המקבילה

צבר ההזמנות של החברה מסתכם לכ-148 מיליון שקל
המשך יישומה של תכנית התייעלות הצפויה להביא לחסכון שנתי של כ-5 מיליון שקל, אשר תגיע למלא השפעתה ברבעון הרביעי.
הסכמות על מכירת מלוא פעילותה הסולארית של החברה לאלמור תמורת סכום מקסימלי של כ-10 מיליון שקל מהם 6 מיליון שקל במועד ההשלמה.

ההכנסות במחצית הראשונה של השנה הסתכמו לסך של כ-92.4 מיליון שקל לעומת כ-163.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הירידה נובעת בעיקר מסיומו של הפרוייקט הסולארי של שיכון ובינוי.

צבר ההזמנות של החברה למועד פרסום הדוח הסתכם בכ-148 מיליון שקל, לעומת כ-225 מיליון שקל ליום 31 בדצמבר 2018. הירידה בצבר נובעת מסיום מוקדם של פרויקט להקמת מערכת סולארית, וכן ממכירת פעילות החברה באפריקה.

הרווח הגולמי במחצית השנה הסתכם לכ-16.9 מיליון שקל , שיעור של כ-18.3% מסך ההכנסות בהשוואה לרווח גולמי של כ-16 מיליון שקל, כ-9.8% מההכנסות בתקופה המקבילה.
העלייה בריווחיות נובעת בעיקר משיפור בריווחיות בפרויקטים בישראל כתוצאה מפעולות התיעלות שנקטה החברה.

הרווח התפעולי במחצית השנה הסתכם בכ-5.2 מיליון שקל לעומת רווח של כ-4.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה. השיפור בריווחיות נובע מתוכנית ההתייעלות שמיישמת החברה החל מהרבעון השלישי של שנת 2018, במסגרתה צומצמו מצבת כח האדם ומספר כלי הרכב בחברה. החברה צופה כי התכנית תביא לחיסכון שנתי של כ-5 מיליון שקל ב 2020 ושל כ- 2 מיליון שקל ב 2019 בהשוואה ל 2018 תכנית ההתייעלות תבוא לידי ביטוי מלא ברבעון 4, 2019


הרווח הנקי לבעלי המניות בחציון הסתכם לסך של כ-3 מיליון שקל.

ההון העצמי של החברה עומד על כ-27 מיליון שקל ליום 30.6.2019.
החברה פרסמה דו"ח הצעת מדף להנפקת זכויות.


ביום 23 ביולי, 2019, פרסמה החברה דו"ח הצעת מדף להנפקת מניות בדרך של זכויות אשר התמורה המקסימלית הצפויה לחברה בניצול מלא של מלוא הזכויות, הינה ב- 10 מיליון שקל.
התמורה מהנפקה זו תשמש למימון פעילותה העיסקית.


החברה נמצאת במו"מ מתקדם עם חברת אלמור למכירת הפעילות הסולארית של החברה תמורת סכום של עד 10 מיליון שקל


החברה מנהלת מו"מ מתקדם עם אלמור אנרגיות מתחדשות למכירת מלוא פעילותה של חברת הבת סולארפאוור בע"מ בתחום הקמה ותחזוקה של מערכות סולאריות. הפעילות כוללת הסכמי הקמה ותחזוקה בפריסה ארצית, בהיקף של מאות מגה וואט. תמורת פעילותה של סולארפאוור תשלם אלמור לאורד סכום של עד 10 מיליון ש"ח במספר תשלומים על פני שנתיים, אשר יותאם להיקף ההכנסות השנתי מהפעילות.


כמו כן סוכם בין הצדדים כי סכום הרכישה המינימלי יעמוד על 6 מיליון ש"ח. במסגרת הרכישה יועברו ויומחו לאלמור אנרגיות מתחדשות כל הזכויות וההתחייבויות של סולארפאוור מכוח הסכמי ההקמה והסכמי התפעול והתחזוקה של המערכות הסולאריות, ולמעט זכויות והתחייבויות החברה בקשר עם הסכם ההקמה בו התקשרה עם פארק סולארי שורש בע"מ. כמו כן, החברה תשלים את הקמתן של מערכות סולאריות שהקמתן החלה לפני מועד ההשלמה ותקבל את התמורה בגינן.

אודות חברת אורד :
החברה מתמחה בביצוע פרויקטים, מכירת ציוד ומתן שירותים בתחום המתח הנמוך למערכות ביטחון, מערכות שליטה ובקרה והגנה היקפית ומערכות גילוי וכיבוי אש בהתקנת מערכות סולאריות בטכנולוגיה פוטו-וולטאית לייצור חשמל ובמתן שירותי גמר למערכות האלקטרו מכאניות. בין לקוחות החברה נמנים גופים ממשלתיים כגון משרד ראש הממשלה, משרד הבריאות והביטחון, גופים בתחום התעשייה הביטחונית וגופים ציבוריים גדולים. מרבית מלקוחות החברה בעלי ותק של למעלה מ-5 שנים. לחברה הסכמים בלעדיים עם יצרנים בינלאומיים והינה המשווקת הבלעדית של מערכות גילוי אש של חברת סימנס .
השליטה בחברה על ידי משפחת אדורם וסולג פיתוח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il