TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

גילת מדווחת על המשך צמיחה חזקה ברווחיות ברבעון השני של 2019


גילת
הרווח התפעולי על בסיס GAAP גדל ב-17.9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, הרווח הנקי על בסיס GAAP גדל ב- 58%; EBITDA מתואם הסתכם ל- 8.9 מיליון דולר

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני שהסתיים ב-30 ביוני, 2019.
דגשים עיקריים:
הכנסות הרבעון השני של 2019 הסתכמו ב- 59.7 מיליון דולר, בהשוואה ל- 66.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2018.


המשך רווחיות חזקה:
ברבעון השני של 2019 גדל הרווח התפעולי על בסיס GAAP ב-17.9% ל- 4.9 מיליון דולר, בהשוואה ל- 4.1 מיליון דולר ברבעון השני של 2018. ברבעון השני של 2019 גדל הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP ל- 6.3 מיליון דולר, עלייה של 10.8% בהשוואה לרבעון השני של 2018.


ברבעון השני של 2019 גדל הרווח הנקי על בסיס GAAP ב- 58.3% והסתכם בכ- 3.4 מיליון דולר או 6 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס GAAP של 2.2 מיליון דולר או 4 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של 2018. ברבעון השני של 2019 גדל הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP ב-30.7% והסתכם בכ- 4.8 מיליון דולר או 9 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס Non-GAAP של 3.7 מיליון דולר או 7 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2018.


ברבעון השני של 2019 גדל ה-EBITDA המתואם ב- 10.0% בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד והסתכם ב- 8.9 מיליון דולר, או 14.9% מההכנסות.


ההנהלה מאשררת את יעדיה לשנת 2019: טווח הכנסות של 275 מיליון דולר עד 295 מיליון דולר, רווח תפעולי על בסיס GAAP של 23 מיליון דולר עד 27 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של 38 מיליון דולר עד 42 מיליון דולר.


יונה עובדיה, מנכ"ל גילת התייחס לתוצאות: "אני שמח לדווח כי מלבד התוצאות הטובות והרווחיות היציבה שגילת מציגה ברבעון השני, מדובר ברבעון חזק כשאנו מיישמים את האסטרטגיה שלנו ליצירת הכנסות באיכות גבוהה באמצעות מנועי הצמיחה שלנו- אינטרנט פס רחב, תשתית תקשורת סלולרית ואינטרנט במטוסים.


"השגנו שתי אבני דרך משמעותיות ברבעון זה אשר יהוו מקורות חשובים לצמיחה בעתיד.
"הראשונה הינה בתחום ה-IFC. נכנסנו לשוק מטוסי מנהלים בחוזה בהיקף של מיליוני דולרים מספקית שירותי תעופה למטוסי מנהלים עם אנטנת ה- Tail-Mountשלנו. בנוסף לעובדה כי אבן הדרך הזו מחזקת את מעמדנו כמובילים בשוק ה-IFC במגזר התעופה המסחרית, היא גם מרחיבה את היצע מוצרי ה-IFC שלנו עם אנטנת ה-Tail-Mount האווירית בנוסף למודם האווירי המוביל שלנו.


"שנית, השגנו אבן דרך משמעותית בפרו עם אישור הכניסה לשלב התפעולי בשלושה אזורים כחלק מפרויקט הטלקום שנבחרנו לבצע ב-2015 על ידי Fitel. הכניסה לשלב זה תאפשר לגילת לקבל הכנסות שנתיות בהיקף של כ- 12 מיליון דולר, לתקופה של עשר שנים, וכן להתחיל למכור שירותים על גבי הרשת אשר יניבו שולי רווח גבוהים יותר.


למעשה, התחלנו בפעולות שיווק למכירת שירותי רשת על פני התשתית אשר בנינו ולאחרונה התחלנו בתפעולה. אנו צופים כי נדווח על התפתחות מאמצים אלו בשבועות ובחודשים הקרובים.


"בנוסף, זכינו בחוזה תלת שנתי בהיקף של מיליוני דולרים לפרויקט הרחבת פס רחב עבור Globe Telecom , מפעילת התקשורת המובילה בפיליפינים, זאת בנוסף לפרויקט לניהול שירותי תמסורת סלולרית ללקוח זה. הרחבה זו מוכיחה פעם נוספת את תפיסתנו כי המחיר הפוחת של קיבולת לוויינית לצד ציוד קרקע ייעודי איתן, מאפשרים לספקי שירותי תקשורת ברחבי העולם כלי לגיטימי נוסף מבחינת עלות-תועלת לאספקת פס רחב איכותי ללקוחותיהם."


מר עובדיה סיכם: "בסיכום הכללי, גילת השיגה אבני דרך משמעותיות ברבעון השני, במיוחד בפרויקטים שלנו בפרו ובתחום ה-IFC, לצד השגת רווחיות יציבה. אנו מתכננים להשקיע עוד בתחומים אלו ובמנועי הצמיחה הנוספים שלנו בשארית 2019, תוך המשך התמקדות בשיפור הרווחיות."


הכרזות בולטות לאחרונה:
גילת תספק אנטנות אוויריות כחלק מהסכם ראשוני בהיקף של עשרות מיליוני דולרים לספק שירותי תעופה עסקיים tier-1
גילת זכתה בחוזה בהיקף של למעלה מ-7 מיליון דולר לתוכנית WIN-T (רשת מידע ללוחמה טקטית) של צבא ארה"ב
גילת משיגה אבן דרך משמעותית בפרו ואישור להיכנס לשלב התפעולי, אשר יאפשר הפקת הכנסות בהיקף של 12 מיליון דולר מידי שנה כחלק מפרויקט הטלקום שנבחרה לבצע ב-2015
גילת זכתה בחוזה בהיקף של מיליוני דולרים מ-Globe לתקופה של שלוש שנים לאספקת שירותי WiFi באמצעות לוויין וזאת בנוסף לשירותי תמסורת סלולרית


פרטי שיחת הועידה:
הנהלת גילת תארח שיחת ועידה היום, ה-6 באוגוסט, בשעה 16:30 (שעון ישראל) שתדון בתוצאות הרבעון השני ותענה על שאלות רלוונטיות. להאזנה לשיחה יש לחייג 03-918-0609
הקלטת השיחה תהיה זמינה באתר גילת בכתובת www.gilat.com וכן בקישור הבא:
http://veidan-stream.com/gilatq2-2019.html
הקלטת השיחה תהיה זמינה לתקופה של 30 ימים באתר החברה ובקישור הנ"ל.


גילוי פיננסי שלא על פי GAAP (Non-GAAP)
סיכום הדוחות הכספיים הבלתי מבוקרים המצורפים, הוכנו לפי עקרונות GAAP של הרשות לניירות ערך האמריקאית. בנוסף להצגת מדדים פיננסיים על פי GAAP, מציגה החברה מדדים פיננסיים שלא על פי GAAP: רווח נקי, רווח תפעולי, EBITDA מתואם ורווח למנייה. ההתאמות לתוצאות לפי GAAP של החברה התבצעו מתוך כוונה לספק להנהלת החברה ולמשקיעים הבנה כוללת ומקיפה יותר של בסיס תוצאות הפעילות, מגמות וביצועים.


ערכי Non-GAAP מנטרלים בעיקר את השפעת תגמולים מבוססי מניות, עלויות רה-ארגון, פחת והפחתות על רכוש בלתי מוחשי נרכש, הפחתת הוצאות תמריץ חכירה, הוצאות משפט, הכנסות הקשורות לתביעות בגין הפרת סודות מסחר והוצאות בגין התחייבויות מיסוי תלויות הקשורות לתכנית חנינת מס וכן הכרה ראשונית של נכסי מס נדחים הקשורים להפסדים מועברים. גילת מציגה EBITDA מתואם בכדי לאפשר השוואה בין ביצועי החברה בפועל לביצועיה בתקופות קודמות וככלי להערכת התוצאות הכספיות והתפעוליות על בסיס עקבי מתקופה לתקופה.


החברה מאמינה כי מדד זה, כאשר בא בשילוב התוצאות הפיננסיות של החברה על פי עקרונות GAAP, מספק מידע שימושי למשקיעים להערכת תוצאות תפעוליות ומגמות שוטפות. EBITDA מתואם, אינו מיועד לבחינה במנותק, ואין לפרשו כאלטרנטיבה לרווח תפעולי או רווח נקי לתקופה והוא אינו יכול להעיד על התוצאות התפעוליות של החברה בעבר; ואין הוא מיועד לספק תחזית של תוצאות פוטנציאליות עתידיות. EBITDA מתואם לא נערך לפי מערכת מקיפה של כללים או עקרונות חשבונאיים ואינו מיועד להשוואה למדדים דומים המשמשים חברות אחרות. המידע המשלים בין הרווח התפעולי וה-EBITDA המתואם של החברה מוצג בסיכום הדוחות הכספיים המצורף.


הודעה לעיתונות זו כוללת הערכות צופות פני עתיד של ה- EBITDA המתואם החזוי על ידי גילת לשנת 2019. הערכה צופת פני עתיד של הרווח הנקי והתאמה בין ההערכה צופת פני עתיד של ה-EBITDA המתואם לבין הרווח הנקי אינן מובאות מאחר והנתונים הנחוצים להערכת הרווח הנקי אינם ניתנים להערכה בנקודת זמן זו.


הצגת הרווח הנקי, הרווח התפעולי, ה-EBITDA המתואם והרווח למנייה שלא על פי GAAP אינו מיועד לבחינה במנותק או כתחליף לדוחות המאוחדים של החברה אשר נערכו בהתאם לכללים ועקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP), או כאינדיקציה לביצועיים התפעוליים ולנזילות של גילת.


אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.


הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il