TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

המועצה הארצית אישרה


משרד הבינוי והשיכון
חריש: תוספת שטח לפיתוח לטובת רובע עירוני חדש מוטה עסקים

החלטה זו מהווה לא רק צעד חשוב נוסף להתפתחותה של חריש והבטחת המשך תנופת פיתוחה
הושם דגש על תכנון קישוריות מהרובע החדש אל שטחים ירוקים ואיכותיים המצויים בצמידות למגורים ומבטיחים לתושבים קרבה לטבע ולשטחי יער בטווח הליכה קצר ובמקביל קיום חיים עירונים תוססים.

המועצה הארצית לתכנון ובנייה קיבלה היום, החלטה בדבר הפקדת תכנית להרחבת שטח הפיתוח של העיר החדשה חריש. החלטה זו מהווה לא רק צעד חשוב נוסף להתפתחותה של חריש והבטחת המשך תנופת פיתוחה, אלא גם ציון דרך והוכחה לכך שגם המועצה הארצית רואה בחריש עיר משמעותית שמקבלת תנופה במרחב.

התכנית לרובע חדש מקודמת על שטח הרחבה הכולל 1,430 יחידות דיור וכן למעלה מ- 330 אלף מטר תעסוקה שיהוו נדבך חשוב בחיזוק הכלכלה העירונית ויצירת מקומות עבודה בעיר.
התכנית כוללת מרכיבים תכנוניים חדשים ומתקדמים ובהם עירוב שימושים של מגורים, מסחר ותעסוקה תוך הקפדה על איכות החיים של תושבי הרובע. כמו כן, הוקפד על חשיבה תכנונית הכוללת שימוש נרחב ואיכותי של שירותי תחבורה ציבורית לתושבים ולמבקרים בשכונה.

בין היתר הושם דגש על תכנון קישוריות מהרובע החדש אל שטחים ירוקים ואיכותיים המצויים בצמידות למגורים כמו תל זאבים המפורסם ומבטיחים לתושבים קרבה לטבע ולשטחי יער בטווח הליכה קצר ובמקביל קיום חיים עירונים תוססים. התכנית הוכנה על ידי משרד "קורין אדריכלים" ביוזמה והנחייה של האדריכלית הראשית של משרד הבינוי והשיכון, אדר' ורד סולומון – ממן.

ורד סולומון ממן , האדריכלית הראשית של המשרד : "הרובע החדש מתוכנן כרובע עירוני מעורב שימושים, המעודד הליכתיות ושימוש בתחבורה לא ממונעת כמו קורקינטים ואופניים, כי הוא מאוד שטוח ביחס לגבעות של חריש . לתושבי שכונת 'בצוותא' החדשה , המוקמת בסמוך לרובע בימים אלו על בסיס רעיון השיתופיות , הרובע החדש שכולל מקומות תעסוקה רבים יהיה כמו לגור על יד תל אביב ובלי הפקקים של תל אביב.


רק לאחרונה חזרנו מכנס בינלאומי באוסלו שבנורבגיה שעסק בעתיד הערים בעולם URBAN FUTURE וסיירנו בשכונות חדשות שמוקמות שם בדיוק על אותו בסיס – של מגורים לצד משרדי תעסוקה, ומסחר מתחת לבתים וברחבי השכונה. נפלא יהיה לראות גם את השכונות החדשות שלנו מייצרות גיוון בשימושים כמו גם באדריכלות ובצורות הבינוי. אני תקווה שהשכונה תיבנה כבר בשנים הקרובות ותהיה דוגמה ומופת לעירוניות טובה ".

אחד המאפיינים של העיר חריש וכן של הרובע החדש, היא קרבתה למערכות תחבורה ראשיות ברמה ארצית דוגמת דרכים מס' 6, ו- 65 וכן למסילה המזרחית המתוכננת בסמיכות לחריש שאושרה רק לפני שבועיים בולנתע במסגרת תכנית המתאר הארצית לתדרכים ומסילות היא תמא 42. תוואי זה עתיד לכלול תחנות רכבת שיאפשרו לתושבי העיר נגישות מהירה ונוחה לאזורי המטרופולין של ת"א וחיפה.
חריש עברה בשלוש השנים האחרונות פיתוח מואץ במיוחד ומתגוררים בה כבר כיום 13 אלף תושבים. יצוין כי על פי החלטות ממשלה צפויה חריש להגיע ליעד אוכלוסייה של 100 אלף תושבים ויותר מכך.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il