TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

איילון משיקה ממשק דיגיטלי חדשני למכירת ה - LIVING עולם ביטוחי הדירה המודולואריים של החברה


איילון
איילון חברה לביטוח ממשיכה להשקיע בפיתוח והטמעת חידושים טכנולוגיים ודיגיטליים לשירות לקוחותיה וסוכניה

לפני כחצי שנה השיקה איילון את LIVING - עולם ביטוחי הדירות הרחב והייחודי שאפשר לסוכני איילון להתאים לכל לקוח מטריית הגנה מודולארית ותחרותית מאוד, עם מגוון כיסויים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח בכל עת ובשבוע שעבר השיקה איילון את מוצר ה- living בממשק דיגיטלי מלא המהווה כלי מכירה מצויין, נגיש וידידותי.

יעל יריב, מנהלת אגף ביטוח כללי-פרט באיילון מציינת, כי מייד עם תחילת שיווקו, הפך עולם ביטוחי הדירה החדש של איילון לאטרקטיבי ביותר והתוצאות נראות מידי שבוע בגידול בפרמיות ובכמות הפוליסות החדשות. "אלא שבאיילון המתחדשת, לא הסתפקנו בכך ובסוף השבוע השקנו ממשק דיגיטלי ייחודי – ממותג בלוגו של סוכן הביטוח המאפשר לו להעניק ללקוחותיו חוויית רכישה חכמה של ה- LIVING.


החשיפה הראשונה לסוכנים כבר מלמדת שאכן יצרנו כאן שילוב אטרקטיבי מאוד של מוצר מצויין עם כלי מכירה שמעצים את הסוכן ועונה בהתאמה מלאה לדרישות הלקוח בעידן "הכאן ועכשיו"" אומרת יריב.

רוני ליכטנשטיין שני, מנהלת אגף מטה, חדשנות ומשאבי אנוש באיילון מספרת, כי בפיתוח החדשני של איילון הושקעה המון חכמה - כדי שתהליך הרכישה יהיה פשוט וקצרצר ובעיקר זמין ונגיש - מכל מחשב או טלפון חכם, בכל שעה ומכל מקום בעולם. הממשק החווייתי – במיתוג של סוכן הביטוח, מלווה את הלקוח בצורה ברורה וידידותית בכל שלבי הרכישה.


 "הממשק הדיגיטלי משלב בין שני יתרונות מנצחים עבור הלקוח, מצד אחד הוא דיגיטלי וזמין 24/7 ומהצד השני, הלקוח מקבל שירות של סוכן ביטוח אישי" מדגישה ליכטנשטיין שני, ומזכירה כי לצד הממשק הדיגיטלי החדש בתחום ביטוחי הדירה, השיקה איילון לאחרונה, לראשונה בישראל, גם בוט שירות דיגיטלי עם אפשרות הגשת תביעות רכב וקבלת גישה לשירותי רכב שונים בכל שעה. "בנוסף, אנו פועלים על מנת לאפשר ללקוחותינו לקבל תשלומים באמצעות אפליקציית "ביט".

מנכ"ל איילון, אריק יוגב הדגיש כי איילון אינה מפתחת את הכלים הדיגיטליים כדי להסיט מכירות מהסוכנים לשיווק ישיר. "אנו חברת סוכנים והאסטרטגיה השיווקית שלנו מבוססת על חדשנות טכנולוגית ופיתוח כלים דיגיטליים שיעצימו את מערך המכירות של סוכני איילון. מבחינתנו, סוכן הביטוח הוא נכס אסטרטגי שיש לטפחו והממשק הדיגיטלי פותח כך שכל סוכן שלנו, הפעיל בענף הדירות, יוכל להטביע בו את הלוגו שלו. אני שמח לציין בסיפוק שלצד המוצר האטרקטיבי, סוכני הביטוח מצדם מעריכים זאת ואנו רואים הצטרפות של סוכנים רבים לאיילון במספרים גדלים והולכים" אמר יוגב.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il