TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

לבנות עולם בטוח יותר עם קספרסקי: החברה חושפת מיתוג ושפה ויזואלית חדשים


מעבדת קספרסקי
חברת אבטחת הסייבר הגלובלית, מעבדת קספרסקי, הופכת כעת ל"קספרסקי" (Kaspersky), עם המשימה הממוקדת: "לבנות עולם בטוח יותר"

במשך יותר משני עשורים, הציעה מעבדת קספרסקי ללקוחותיה את פתרונות האבטחה הטובים ביותר, כחלק ממאמציה להציל את העולם. עם השינויים הדיגיטליים והגלובליים המקיפים, יצאנו מחוץ לגבולות מעבדת האנטי וירוס והפכנו למובילה טכנולוגית עם מערך מקיף ומתקדם של פתרונות אבטחת מידע ושירותים, כולל מוצרים וטכנולוגיות חדשניים, שירותי ענן, ומודיעין איומים גלובלי.


המיתוג מחדש שאנחנו מכריזים היום משקף את השינוי הזה. החברה הופכת ל-"Kaspersky" והמשימה החדשה העומדת בפנינו היא: "לבנות עולם בטוח יותר", תוך הענקת דגש למחויבות שלנו לעתיד של אמון ושקיפות, בו כולם נהנים מאינסוף ההזדמנויות שהטכנולוגיה מביאה עימה, טכנולוגיה שאנו מגינים עליה.
המיתוג מחדש משקף את האבולוציה של הפעילות העסקית שלנו, ממיקוד ב-CyberSecurity אל עבר תפיסה רחבה יותר של "חסינות-סייבר" (Cyber-Immune).


בעולם בו אנו חיים, כאשר הטכנולוגיה מחברת אותנו יותר מאי פעם לרוחב פלטפורמות ומעבר לגבולות, אנו נמצאים בצומת דרכים בה אנשים וטכנולוגיות פועלים במשותף כדי לשפר את חיינו. אבטחת סייבר בעולם כזה עוסקת ביותר מאשר רק הגנה על מכשירים. היא עוסקת בפיתוח סביבה בה כל מה שמחובר אליה גם מוגן. המיתוג מחדש של קספרסקי מסמל את המחויבות של חברה לאבולוציה זו, ולהובלת הפיתוח של סטנדרטים גבוהים יותר בתעשייה. הוא גם מסמל את התמיכה של החברה ביצירת מערכות מרושתות המאובטחות כבר בשלב התכנון (by-design), ולא מצב בו אבטחה היא רק שכבה אופציונלית המתווספת בסוף.


יוג'ין קפרסקי, מנכ"ל החברה, אמר: "מאז שהקמנו את החברה לפני יותר מ- 22 שנים, ראינו גם את אופק איומי הסייבר וגם את התעשייה שלנו משתנים ללא היכר, כשבמקביל, אנו עדים לתפקיד ההולך ומתרחב שתופסת הטכנולוגיה בחיים שלנו, בעבודה ובבית. לעולם יש כיום צרכים חדשים, והמיתוג מחדש משקף את החזון שלנו למענה על הצרכים האלה – לא רק היום, אלא גם במבט אל העתיד. בהתבסס על הצלחות העבר שלנו בהגנה על העולם מפני איומי סייבר, אנו נערכים לסייע בבניית עולם בטוח יותר המחוסן מפני איומי סייבר. עולם בו כולם מסוגלים ליהנות בחופשיות מהיתרונות הרבים שהטכנולוגיה מציעה".


כ"קספרסקי", עם המשימה של "בניית עולם בטוח יותר", החברה תאפשר לכולם לאמץ, לתת אמון ולהשתמש בפתרונות חדשניים המוגנים על ידי הטכנולוגיות שלה.


שפה ויזואלית חדשה
כחלק מהמיתוג מחדש, ביצענו גם עדכון של השפה הגרפית שלנו כדי לשקף את ערכי הליבה שלנו ואת המהות שקספרסקי מייצגת. הלוגו החדש נוצר מאותיות מדויקות מבחינה גיאומטרית ומתמטית, והוא מייצג את את הנדסת התוכנה העילית שהחברה שלנו נבנתה עליה, ושאליה אנו נשארים מחויבים.

"הבסיס ללוגו הקיים שלנו פותח ב-1997 ודברים רבים השתנו מאז. בעבר השתמשנו באותיות מהאלפבית היווני, שפשוט כבר אינן רלוונטיות לאור השינויים לרוחב ולעומק דרכי התקשורת שלנו – אנו צריכים להסתכל אל העתיד ולאמץ את העולם הדיגיטלי. במהלך פיתוח הנראות החדשה נראה לנו הגיוני להסיר את הסיומת Lab מהשם שלנו – רצינו לפשט את המיתוג בדרך שתתמוך בפילוסופיה ובמשימה החדשות שלנו, בעודנו ממשיכים להדגיש את הטווח הרחב של הטכנולוגיות שלנו", אמר אנדרו ווינטון, סגן נשיא שיווק בקספרסקי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il