TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אלון מאיילון - ה"בוט", שמנהל תביעות ביטוח רכב אונליין באתר איילון חברה לביטוח


איילון
"מחקרים עדכניים מעלים כי רוב הציבור כבר מעדיף לקבל שירות בהודעות וצ'אט בוטים מאשר להמתין לשיחה טלפונית עם נציג שירות. אלון מאיילון - הצ'אט בוט שפיתחה איילון מעניק ללקוחות חווית שיחה בשפתו של הלקוח, תוך מתן מענה מקצועי ויעיל מכל מקום ובכל זמן"

"נעים מאוד, כאן אלון מאיילון ולראשונה בישראל אני שמח לסייע לך לבצע את כל שנדרש כדי להגיש תביעה לביטוח הרכב שלך - בכל זמן שמתאים לך ומכל מקום בעולם". את חוויית המשתמש החדשה שפיתחה איילון חברה לביטוח ללקוחות החברה בתחום הרכב לא מנהל נציג שירות אנושי אלא בוט ממוחשב - המדמה שיח אנושי, להגשה וניהול תביעה און ליין של ביטוח רכב - באמצעות הטלפון הנייד או אתר האינטרנט של איילון - בכל זמן ומכל מקום.


הבוט - המזדהה בשם אלון מאיילון, מסייע לנהגים שרכבם היה מעורב בתאונה, גניבה או נזקי טבע, הן בהגשת התביעה, הן באיתור מוסך, הן באיתור שמאי באופן עצמאי ומהיר. זאת ועוד, הבוט החדשני יאפשר ללקוחות איילון לקבל תשובות בנושא תביעות ביטוח ולבקש הצעות מחיר לכל סוגי הביטוח בצורה עצמאית, יעילה ומהירה, 24/7 - ללא צורך בהמתנה לשיחה עם נציג שירות. במקביל להטמעת השירות הדיגיטלי החדשני ממשיכה איילון לפתח את הבוט ו"ללמד אותו" לתת ללקוחותיה סוגי שירות נוספים.

מנכ"ל איילון, אריק יוגב, מציין כי "ההחלטה על פיתוח הבוט נובעת מהאסטרטגיה של החברה להטמיע את החידושים הטכנולוגיים והדיגיטליים המתקדמים ביותר לשירות לקוחותיה. קידום החדשנות והדיגיטציה באיילון מהווים נדבך מרכזי בתוכנית האסטרטגית שלנו ואנחנו גאים להיות חברת הביטוח הראשונה המאפשרת ללקוחותיה להגיש תביעות רכב בצורה דיגיטלית באמצעות הבוט החדשני שפיתחנו.


כלי זה מאפשר ללקוחות להגיש את התביעה ולקבל גישה לשירותי רכב שונים, בכל שעה שיחפצו בכך, שכן הבוט פעיל 24/7. חשוב להדגיש, כי לצד הכלי הדיגיטלי המתקדם, ממשיך מרכז שירות הלקוחות של איילון להעניק למבוטחים ולסוכנים שירות טלפוני מיטבי ומקצועי, וכן מאפשר לקיים צ'אט אנושי עם הנציגים במרכז שירות הלקוחות".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il