TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

מטריקס מפרסמת את תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2019 ומציגה המשך צמיחה בכל המדדים


מטריקס
הכנסות הרבעון הראשון צמחו לכ- 851.9 מיליון ₪, הרווח התפעולי צמח בכ-15.3% לכ- 60 מיליון ₪ והרווח הנקי לכ- 38.2 מיליון ש"ח

מטריקס פירסמה הבוקר את תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2019 וממשיכה להציג צמיחה בכל המדדים המרכזיים. זהו הרבעון הראשון הטוב ביותר בכל הזמנים, אשר בא לידי ביטוי בשיא בכל המדדים: הכנסות, רווח גולמי, רווח תפעולי, רווח נקי, EBITDA ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת.

הכנסות מטריקס צמחו ברבעון הראשון של 2019 בכ- 9.5%, לכ- 851.9 מיליון ₪, בהשוואה לכ- 777.6 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. הגידול במכירות נובע מגידול בפעילות בישראל ובארה"ב וכן מאיחוד לראשונה של חברות שנרכשו.

הרווח הגולמי צמח ברבעון הראשון בכ- 12.5%, לכ- 123.3 מיליון ₪, בהשוואה לכ- 109.5 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, תוך גידול בשיעור הרווח הגולמי מכ- 14.1% לכ- 14.5%. הגידול ברווח הגולמי נובע מהגידול בהכנסות ובמיוחד מהגידול בפעילות בארה"ב, בה שיעורי הרווח הגולמי גבוהים יותר.

הרווח התפעולי ברבעון צמח בכ- 15.3% לכ- 60 מיליון ₪, בהשוואה לכ- 52 מיליון ברבעון המקביל אשתקד, תוך גידול בשיעור הרווח התפעולי מכ- 6.7% לכ- 7.0%. ה-EBITDA ברבעון הסתכם בכ- 90 מיליון ₪

הרווח הנקי ברבעון צמח בכ- 8.7% לכ- 38.2 מיליון ₪ בהשוואה לכ- 35.1 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הנקי נובעת בעיקר מעליה ברווח התפעולי ומירידה בהוצאות המס, שקוזזו בעלייה בהוצאות מימון ( עיקר העלייה היא בהוצאות המימון ע"פ תקני החשבונאות).


מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "מטריקס ממשיכה לצמוח באופן עקבי בהתבסס על גידול אורגני לצד מימוש אסטרטגיית המיזוגים והרכישות של החברה. מאז תחילת 2018 ביצענו מספר רכישות אסטרטגיות בישראל ובארה"ב. כשהבולטת שבהן היא חברת מידעטק משווקת תכנת ה-ERP הנפוצה - PRIORITY. רכישת מידעטק היא מהרכישות המשמעותיות יותר שביצעה מטריקס במטרה להוביל את שוק ה- ERP באמצעות פתרון איכותי ובסיס רחב מאד של לקוחות ובהתבסס על הנהלה מעולה ומנוסה. מטריקס תציע מעתה את מערכת Priority גם לחברות המובילות ולמפעלים הגדולים במשק. אני משוכנע שלקוחותינו יכולים לצמצם באופן ניכר את הוצאות העתק הכרוכות בתחזוקת המערכות הבינלאומיות היקרות שרכשו לפני שנים ולהחליפן במערכת פונקציונלית, חדשנית, ישראלית, גמישה וכלכלית לתחזוקה הרבה יותר. גם השוק בארה"ב מסייע לגידול של מטריקס וההשקעות שביצענו ב- 2018 בביסוס הפעילות בארה"ב מוכיחות את עצמן. שיעורי הרווחיות בארה"ב גדולים בהשוואה לישראל. כיום תורמת הפעילות בארה"ב כרבע מהרווח התפעולי הכולל של מטריקס".


לדברי גוטמן, "אנו ממוקדים בביצוע פרוייקטים רחבי היקף בדגש על מגה פרוייקטים, המשלבים מספר תחומי התמחות של מטריקס. אחד הפרוייקטים האסטרטגיים בו אנו גאים במיוחד הוא פרוייקט הקמת מאגר נתוני האשראי של בנק ישראל, אשר הושלם ועלה לאוויר בתחילת שנת 2019, תוך עמידה מופתית בתקציב ובלוח זמנים מאתגרים . זהו פרוייקט המחשוב הגדול ביותר שבוצע במגזר האזרחי בישראל ואחד המורכבים ביותר שנעשו עד כה בהיבט של תהליכים, ממשקים, ערוצים, תשתיות ואבטחת מידע. בפרוייקט זה שולבו מומחים ממספר רב של יחידות עסקיות במטריקס, אשר פעלו בהרמוניה מלאה להשלמת המשימה ועליית המערכת, על מלוא תכולותיה לאוויר במועד המתוכנן".

עוד הוסיף גוטמן: "למרות התחרות המתגברת, מטריקס ממשיכה כבר שנים ארוכות להוביל את שוק טכנולוגיות המידע בישראל ולשמור על יציבות פיננסית. STKI דירגה את מטריקס כמובילת שוק שירותי טכנולוגיות המידע זו השנה ה- 14 ברציפות. חברת דירוג האשראי מידרוג אישררה דירוג מנפיק Aa3 באופק יציב בפעם ה- 12 ברציפות מאז שנת 2007 (הדירוג הגבוה ביותר לחברות IT בישראל). בנוסף, בדירוג המקומות שהכי טוב לעבוד בהם, המבוצע מדי שנה העיתון דה מרקר וחברת CofaceBDI, מטריקס נמצאת שוב במקום הראשון בין כל חברות טכנולוגיות המידע".

דיבידנד
מטריקס ממשיכה במדיניות חלוקת הדיבידנדים מדי רבעון בשיעור של עד 75% מן הרווח הנקי. ב- 28 במרץ 2019 חולק דיבידנד בשיעור של 50 אג' למניה, בסכום של כ- 31 מיליון ₪. הבוקר עם פרסום הדוחות לרבעון הראשון הכריזה מטריקס על חלוקת דיבידנד בשיעור של 44 אג' למניה שהם כ- 27.3 מליון ₪.

מצב כספי והנזילות
נכון ל- 31 במרץ 2019 עומד סך המזומנים ושווי המזומנים של מטריקס על כ- 403.2 מיליון ₪, בהשוואה לכ- 219.5 מיליון ₪ בסוף הרבעון המקביל ב- 2018, גידול של כ- 83.7%. תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם בכ- 63 מיליון ₪ - שיא כל הזמנים. סך ההון העצמי של מטריקס עומד על כ- 705.4 מיליון ₪ בסוף הרבעון הראשון של 2019 בהשוואה לכ- 664.2 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il